Wij vliegen in augustus 2012 van Düsseldorf naar Fort Myers. Zou leuk zijn als het dan klaar is. Klinkt goed in elk geval.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Air berlin is bezig de vloot om te bouwen
http://www.airberlin.com/site/pressreleases_dr.php?LANG=net&ID=4160
Heeft er iemand toevallig onlangs met air Berlin gevolgen en hier al kennis mee mogen maken? Volgens mij vliegen ze op Miami en op RSW met de airbus 330-200 al weet ik dat niet helemaal zeker.
Wij vliegen in augustus 2012 van Düsseldorf naar Fort Myers. Zou leuk zijn als het dan klaar is. Klinkt goed in elk geval.
@sleepwalker;
Wij vliegen 28 april, zou heel mooi zijn als we een omgebouwd vliegtuig hebben.:-o
Hebben Maritim hotel geboekt, wel wat duurder dan de hotels in de omgeving maar voor ons nog steeds de beste keus.
Twee kamers (2 volwassen en 2 kids 8, 11) voor 135,- Euro.
Laatst gewijzigd door Michael66; 20-03-12 om 19:34. Reden: 1+1
Weet iemand wanneer je voor november kan boeken? (voor RSW)
Vorig jaar kon dit al in Januari, nu nog steeds niet ?!
Life is one long insane trip. Some people just have better directions.
Of het vorig jaar kon, betwijfel ik.
Voor dit jaar zijn er in november geen vluchten gepland.
Ik heb zelf op 30 januari 2011 geboekt voor november 2011; dus dat kan wel degelijk.
Nu krijg ik een mail dat ik de site maar in de gaten moet houden om te zien wanneer het boekbaar is.
Life is one long insane trip. Some people just have better directions.
Altijd verheugd wat bij te leren, dus aub even laten weten als je wat vindt
Zo ziet het eruit nadat de vliegtuigen zijn omgebouwd.
http://www.thailandblog.nl/wp-conten...rlin-nieuw.jpg
http://pics.airberlin.com/1/webmill....t_show=showpin
Laatst gewijzigd door mblokland; 28-02-12 om 16:52. Reden: link ipv te grote foto; max formaat is 640*480p
Graag maak ik van de gelegenheid gebruik om een ieder te waarschuwen voor de schandalige customer service die Air Berlin 'biedt'
Afgelopen november hebben wij voor ons gezin geboekt om in oktober 2012 vanaf Dusseldorf naar Fort Myers te vliegen. Aangezien ons zoontje op dat moment nog geen twee jaar oud is biedt het online systeem niet de mogelijkheid om een stoel voor hem te boeken. Na telefonisch contact gehad te hebben met de Nederlandse helpdesk hebben wij hem als baby geboekt waarna wij telefonisch contact dienden te hebben om de boeking voor hem om te zetten naar een stoel.
Na de internetboeking gemaakt te hebben lukte het niet dezelfde dag telefonisch contact te krijgen met de helpdesk. Na twee(!!) dagen proberen kregen wij uiteindelijk een slecht Nederlands sprekende dame aan de lijn die aangaf dat er problemen waren met het systeem vanwege een omzetting waardoor zij niet de mogelijkheid had om de boeking te upgraden naar een stoel Wij mochten een telefoontje ontvangen zodra dit wel mogelijk was. Na twee dagen vergeefs gewacht te hebben is er van onze kant maar gebeld.
Deze keer werd ons verteld dat wij contact op dienden te nemen met de Duitse customer service om de stoel te boeken.
Na twee dagen bellen lukte het om de reservering om te zetten echter de prijzen waren inmiddels sterk gestegen voor een stoel wat ervoor zorgt dat wij extra kosten dienden te maken door een probleem dat door Air Berlin werd veroorzaakt.
Wij gaven aan dat wij verwachten dat deze kosten niet voor onze rekeing zouden komen en dat wij tevens verwachten dat wij de 35 euro baby boekingskosten geretourneerd zouden krijgen zoals ook door de Nederlandse customer service was aangegeven.
De persoon aan de lijn gaf aan dat hij daartoe niet bevoegd was en dat ik dan een ander nummer diende te contacten waar het allemaal geregeld zou worden.
Uiteraard werd niet opgenomen en na enkele dagen proberen hebben wij via de email contact gezocht. Uiteraard ontvangt een Air Berlin klant na de eerste email keurig een bevestigingsemail waarin aangegeven wordt dat binnen 5 dagen contact opgenomen zou worden.
Dit is na bijna 4 maanden nog niet gebeurt en een uitgebreid dossier hebben wij inmiddels samen kunnen stellen met emails die wij verstuurd hebben. Let wel; die WIJ verstuurd hebben want nadat wij eind december nog een email hebben mogen ontvangen waarin aangegeven wordt dat er gereageerd zal worden binnen een 'timely manner' is nog steeds niks ontvangen door ons.
Diverse telefoontjes naar de Nederlandse helpdesk levert niks op aangezien zij geen bevoegdheden hebben en uiteraard ook geen mogelijkheid hebben om de telefoon door te verbinden naar de helpdesk die hierover gaat.
Het nummer dat in Duitsland gebeld dient te worden (0049 3034341919) is onbereikbaar. Er wordt via een standaardbericht gemeld dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn en dat bij vragen een email of fax gestuurd dient te worden.
De tussenstand is dat wij bijna 3000 euro betalen voor 4 tickets waarvan wij nog circa 160 euro terug dienen te krijgen waar nog de nodige belkosten overheen komen aangezien het bellen ook 20 cent per minuut kost. Dit laatste is per 1 januari 2012 verdubbeld per minuut.
Dit hele verhaal vergalt onze voorpret en laat mij geen andere keus dan anderen te waarschuwen voor deze airline.
Zolang alles soepel verloopt waarschijnlijk geen probleem maar zodra er iets gebeurt reken aub nergens meer op van deze organisatie. U loopt tegen een muur op.
Mocht iemand nog tips hebben dan zou ik dat zeer graag vernemen.
Naar Dusseldorf rijden en het proberen aan de bali te regelen met een supervisor of een manager. Dit soort dingen lukt gewoon niet per email en telefoon.
Er zal niet snel een volgende keer zijn maar wanneer je een stoel voor je baby wil boeken dan kan je dat het beste telefonisch of in persoon doen bij de luchtvaartmaatschappij. Ook kan een reisbureau je bij dit soort dingen helpen. Moet je uiteraard wel van het begin de reis daar boeken.
Internet werkt alleen goed wanneer je geen bijzonderheden hebt. Heb je deze wel dan ontkom je niet aan om per telefoon of persoonlijk bij een balie te gaan boeken.
Succes met deze vervelende kwestie.
1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.