Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 37 van de 196 EersteEerste ... 2735363738394787137 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #361
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @Teleton: Excuus voor mijn korte bericht, aangezien het van mobiel af was&de verbinding niet vlekkeloos verliep. Maar zie verder het verhaal van flexman.

    Helaas moet ik er nog wel aan toevoegen, dat het al op teletekst stond en bekend was op Schiphol terwijl wij aan boord verder aan het lijntje werden gehouden.

    @flexman: Een aantal mensen, waaronder ik, zijn naar huis gegaan in plaats van naar het hotel. Wel met de bedoeling om morgen terug naar Schiphol te gaan.

    Maar zit hier gewoon niet op te wachten, zeker niet om aan het lijntje gehouden te worden. Een kapot vliegtuig kan altijd gebeuren natuurlijk. Maar je hebt nu dus ook kans dat je hotel ook geannuleerd word omdat je niet bent ingecheckt.

  2. Top | #362
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.504

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Jee, da's balen zeg... Heb nog naar de vlucht gekeken op Schiphol.nl, er stond dat hij vertraagd was naar 14.15 uur, morgen dus ipv vandaag...
    Ga zelf maar 9 dagen, dan zou er weinig van overblijven als ik dat ook heb over 4 weken haha.

  3. Top | #363
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @ Innieminnie, mail of bel direct even je hotel, om aan te geven dat je vlucht is vertraagd. Als het goed is maken dan gewoon een notitie dat je morgen komt, en geven de kamer niet vrij. Wel heb je kans dat je voor de nacht moet betalen, maar dat ligt aan de voorwaarden.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  4. Top | #364
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolandino Bekijk Berichten
    @ Innieminnie, mail of bel direct even je hotel, om aan te geven dat je vlucht is vertraagd. Als het goed is maken dan gewoon een notitie dat je morgen komt, en geven de kamer niet vrij. Wel heb je kans dat je voor de nacht moet betalen, maar dat ligt aan de voorwaarden.
    Zat al met Thomas Cook aan de telefoon, aangezien mijn vlucht via hen geboekt is. En ze hadden het over een of andere sos melding die Arkefly in dit geval zou/had moeten maken. Welk niet gebeurt (is) is mij verteld. Thomas Cook heeft nu met die SOS lijn gebeld en die gaan het navragen van hoe&wat met het hotel. Word daarover zo terug gebeld. Maar als het niets oplevert zal ik inderdaad even hotel bellen met de melding dat ik vertraagd ben.

  5. Top | #365
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolandino Bekijk Berichten
    Wel heb je kans dat je voor de nacht moet betalen, maar dat ligt aan de voorwaarden.
    mm.. vergeet de reis- en annuleringsverzekering niet. Over de kosten zou ik me als laatste zorgen maken.

    @ flexman en iennieminnie: Succes morgen. We duimen voor jullie en gaan voor een vlekkeloze reis morgen!

    Als je vandaag vanaf Brussel vertrokken zou zijn, had je nu ook thuis gezeten vanwege de staking daar. Het gebeurt nu eenmaal........



  6. Top | #366

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Het verhaal van dat het al eerder op teletekst stond en op schiphol.nl ipv de passagiers lijkt mij errug stug, daar de gezagvoerder bepaalt of er wel of niet gevlogen wordt..... Hij was tenslotte degene die de start afgebroken heeft en vervolgens bepaald wat er verder gebeurd. Ze noemen een gezagvoerder aan boord niet voor niets "baas".
    Lijkt mij stug dat de gezagvoerder eerst eea op internet laat zetten en vervolgens pas de passagiers inlicht?
    Ik kan me altijd vergissen.
    Blijft een k*t situatie, zeker als je maar voor 9 dagen of nog erger maar voor 5 dagen gaat......
    Overigens valt dit onder je reis/annuleringsverzekering en krijg je 1 dag van je reis vergoed via hen.... Die dat vervolgens weer verhalen op ArkeFly.

  7. Top | #367
    Regelmatige Bezoeker johan&wilma's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Veendam, Groningen
    Berichten
    24

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hopen dat de vliegtuigen morgen weer klaar zijn.
    Wij vliegen vrijdag dus maar ff afwachten.

  8. Top | #368
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.504

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Het zal inderdaad wel vergoed worden door de verzekering, maar het geld zou ik het minst erge vinden, zou ervan balen als ik gewoon een hele dag kwijt was.
    Op de terugweg zou ik het dan weer niet zo erg vinden

    @Innieminnie en @Flexman: ik ga voor jullie duimen dat de vlucht morgen wel gewoon doorgaat!

  9. Top | #369
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @b767-300er: In eerste instantie was er gemeld door de gezagvoerder dat er mankementen waren, 10 minuten voor de gezagvoerder vertelde dat de vlucht vertraagd was tot half 5 had ik al een smsje gekregen dat het half 5 zou worden(via 2580). Ben toen ook teletekst gaan bekijken en daar stond het ook op, dit heb ik ook tegen een paar andere passagiers gezegd die het zelf ook via teletekst gecontroleerd hebben. Kan best kloppen hoor met wat je zegt. Daarom dat ik me nu ook een beetje aan het lijntje gehouden voel. Dit hoort niet op deze manier te gaan. Maar op de manier zoals jij zelf zegt.

    Ben net ook door Thomas Cook terug gebeld, had nog het een en ander aan formulieren mee moeten krijgen van dat het vertraagd was vandaag tot half 5 en nu dus tot morgen. Ook voor de verzekering schijnen dit soort dingen normaal te zijn. Maar heb net telefoon terug gehad van Thomas Cook, de SOS lijn/alarm lijn van TUI moest mij zelf ook even spreken. Zij bellen het hotel nu inieder geval op dat ik dag later kom. En bij navraag over de kosten bij reis/annuleringsverzekering zal het niet zo veel problemen geven zeiden ze. Over het algemeen ben ik wel blij dat ik 12 dagen ga en niet korter, aangezien ik nu dus een dag mis. Dan zou ik nog minder tijd hebben. Ondanks dat deze situatie gewoon rot is hoe je het went of keert.

    Ik ga zeker nog met mijn reisverzekering aan de telefoon zitten. Hier zit gelukkig ook gelijk annuleringsverzekering bij(alles in 1). Grote kans dat ik morgen ochtend nog even bel. Aangezien ze nu dicht zijn.

  10. Top | #370
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ook zonder annuleringsverzekering moet het goed gaan. Die treed nl. pas in werking als jij om een reden moet annuleren. Toch maakt het geld je nu even weinig uit, maar het rot gevoel dat je nu pas morgen weg kunt. Ik hoop voor jullie mee dat het morgen wel goed gaat, en goed om te horen dat er actie wordt ondernomen voor je Hotel.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •