Kijk maar eens op deze site.
vluchtnr 317 en 318
http://nl.flightaware.com/live/flight/TFL317
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
12.55 > 20.45 (+ 6)=26.45 ofwel 2.45am komt dus neer op 13.50 uur onderweg.
Tijden zijn altijd lokaal.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Kijk maar eens op deze site.
vluchtnr 317 en 318
http://nl.flightaware.com/live/flight/TFL317
In navolging van mijn vraag hier op het forum toch nog maar duidelijkheid gevraagd bij Arke gedaan; het antwoord was wel niet wat ik wilde lezen... maar ik neem maar aan dat ik niet persé hoef te reserveren nu...
Mijn vraag;Ik vlieg 20/02 met mijn dochter van 11. Dien ik om zeker te zijn van 2 stoelen naast elkaar? of lopen we t risico niet naast elkaar te zitten?
Antwoord:Bij ArkeFly worden kinderen tot en met 11 jaar gegarandeerd naast een van de ouders geplaatst.
Case closed zou ik zo zeggen...
duidelijker kan haast niet en sluit aan bij mijn eerdere antwoord.
Ik heb de website www.vliegschemas.nl aangepast.
Heb nu de vluchttijden en vliegtuigtypes van ArkeFly aangepast voor de zomer van 2012. Zo kunt u zien of er een toestel met 12 of 31 premium stoelen gepland staat voor uw vlucht (op dit moment)....
Mocht er een toestel van 31 stoelen gepland staan en wordt deze uiteindelijk wel uitgevoerd door een variant met 12 premium stoelen om vertraging te voorkomen, dan geldt wie het eerste geboekt heeft krijgt de stoelen.........
Niets met ArkeFly te maken, maar wellicht vermeldenswaardig:
KLM stopt met Miami per eind maart 2012
Air France stopt met Orlando per eind april 2012
Enjoy.
Groeten Niels
Nou voor mij ook een mindere ervaring met Arkefly. Vlieg nu morgen ipv vandaag. Nu naar huis ipv een hotel vanwege de katten.
Hmz, ze hebben 5x 767.
1 x staat in groot onderhoud (OYI)
1x Kaduuk te Basel (OYJ)
1x Kaduuk te Amsterdam (deze zou de betreffende vlucht doen) (AHQ)
En 2 gewoon in de lucht. Dubbel pech, maar wel mooi k*t natuurlijk.....
Laatst gewijzigd door b767-300er; 30-01-12 om 19:24.
Vandaag verliep het inchecken en boarden volgens schema. We liepen al een half uur uit, maar we zouden nog op tijd aankomen.
Tijdens de take-off gingen we weer volledig in de ankers wegens een technische mankement. We moesten weer terug naar de gate. Na een half uur kregen we de melding dat we van het vliegtuig af moesten. We kregen een eetbon mee en het verzoek om na 1,5 uur weer terug te komen. Uiteindelijk de melding gekregen dat we morgen gaan vliegen.
We zitten nu in een hotel nabij de luchthaven. We gaan zo eten. Morgenochtend nieuwe kansen... Helaas een beetje pech voor mijn vrouw, ze is morgen jarig.....
Dit hoort er allemaal bij en bij arke is de kans groter. We hebben zelf de beslissingen genomen om bij arke te boeken ivm de rechtstreekse vlucht.
Kijken of we morgen kunnen vliegen......
@innieminnie,
Laat je niet gek maken, dit soort zaken kunnen nu eenmaal gebeuren als je met arke vliegt.... Heb begrepen dat morgen alle stoel reserveringen komen te vervallen en ze een free seating zullen hanteren.
Dat van die stoelreservering zal wel loslopen (gok ik zomaar) als ik de planning zie.
De kist die de vlucht gaat doen morgen is van binnen exact hetzelfde als die de vlucht van vandaag zou doen. Succes morgen