Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 33 van de 196 EersteEerste ... 2331323334354383133 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #321
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    En hierin kunnen wij ons allemaal wel eens vreselijk vergissen...
    ..nou allemaal....Het is Zelos die vindt dat Arke vrij amateuristisch in elkaar zit, toch?.

Hoe de andere forumleden hier over denken, weet ik natuurlijk niet maar een ding is zeker: ik wil graag even aantekenen dat Zelos dit niet namens mij zegt. Van allemaal is dan al geen sprake meer, lijkt mij zo.

Verder dank voor de waardevolle en leerzame bijdrage aan deze moeizame discussie waarin de valse argumenten en het persoonlijk belang van sommigen het beeld van Arkefly wat vertroebelen en de emoties hoog oplopen als de zaak eens vanuit een ander perspectief wordt bekeken.

Knappe marketingjongens en meisjes hebben ze bij Arkefly wel, vind ik. Jammer dat ze die zenuwencursor nog niet uit hun advertentie op dit doorgaans zo vrolijke vakantieforum hebben verwijderd.......:-&

2. Top | #322
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Knappe marketingjongens en meisjes hebben ze bij Arkefly wel, vind ik. Jammer dat ze die zenuwencursor nog niet uit hun advertentie op dit doorgaans zo vrolijke vakantieforum hebben verwijderd.......:-&
    irriteren is opvallen. En gezien het grote aantal FLorumleden die met ArkeFly vliegen werkt het..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #323
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    En gezien het grote aantal FLorumleden die met ArkeFly vliegen werkt het..
    ..dat zeg ik; knappe marketingjongens en -meisjes......

4. Top | #324

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ..nou allemaal....Het is Zelos die vindt dat Arke vrij amateuristisch in elkaar zit, toch?.

Hoe de andere forumleden hier over denken, weet ik natuurlijk niet maar een ding is zeker: ik wil graag even aantekenen dat Zelos dit niet namens mij zegt. Van allemaal is dan al geen sprake meer, lijkt mij zo.
    Ken je die van het slak en de zout? :?
    Ik denk dat de strekking van mijn verhaal duidelijk moge zijn, ondanks de misschien wat ongelukkige woordkeuze van "Allemaal". Wellicht had "een hoop mensen" een betere keuze geweest.

5. Top | #325
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Wow, wat een censuur hier op het forum. Njit past doodleuk mijn post aan met de reden "aanzetten tot illegale handelingen is niet gewenst", waardoor alles uit de context valt, maar reageert er vervolgens wel op en valt mijn post dan aan terwijl het cruciale punt mist. Het cruciale punt was hetgeen waar ik "Daarom vind ik Arkefly maar amateuristisch in elkaar zitten." op baseerde.

Moderator Njit: bericht wederom aangepast. Zie ook de huisregels. Verder commentaar per PB.

Overigens zojuist antwoord gekregen via e-mail. Precies wat ik al dacht:

"Het is zo dat u ervoor kiest om een alternatieve reis te boeken, met een alternatieve reisduur. U kunt dan ook niet van de prijs uitgaan die u op de website hebt gezien. "

Hoe moeilijk is het om het zinnetje "deze aanbieding geldt alleen online!" toe te voegen aan de voorwaardes? Wat een bedrijf zeg...hier boek ik dus nooit meer. Omdat ze dan zo'n goede marketing hebben.

EDIT: En Njit heeft het weer aangepast. Ik heb hiermee genoeg bewijs dat Njit serieus belang heeft bij Arkefly, want ik noemde enkel een enorm groot gat in de Arkefly-website. Dit is de perfecte plek om zoiets te bespreken, maar kennelijk wordt dit tegengehouden om imago-schade voor Arkefly te voorkomen.

Mij zul je niet meer in dit topic zien. Succes ermee mensen; blijf vooral boeken bij Arkefly en het voor dat bedrijf opnemen. Ik weet wel beter.
    Laatst gewijzigd door Zelos; 24-01-12 om 15:39.

6. Top | #326

Zelos

Laat ik voorop stellen dat ik het nergens voor ArkeFly opneem. Integendeel zelfs.
    Maar je vertelt wel iets wat onjuist is/niet helemaal juist is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zelos
    Hoe moeilijk is het om het zinnetje "deze aanbieding geldt alleen online!" toe te voegen aan de voorwaardes?
    Om de doodsimpele reden dat deze aanbieding ook geldt als je telefonisch reserveert, of online, of op het Arke Reisburo. Het is namelijk GEEN online aanbieding. Op het reisburo en telefonisch worden voor dezelfde reis op dezelfde datum en dezelfde reisduur dezelfde prijzen gehanteerd. Daar zit geen prijsverschil tussen. (Nou ja, een kleine dan wellicht omdat reserveren (reserveringskosten) in het reisburo 27 euro kost en online 15 euro)

Het feit dat er een prijsverschil zit in de door specifiek door jouw gewenste reis komt dus niet omdat je telefonisch boekt. Integendeel zelfs. Dit komt omdat bijvoorbeeld op de datum waarop jij wilt reizen deze aanbieding niet (meer) geldt, of omdat jij een langere reisduur hebt/wenst

Op de pagina met de betreffende aktie:
    http://www.arkefly.nl/arkeflydeals.aspx
    staat ook duidelijk aangegeven dat de prijs een zogenoemde "vanaf-prijs" is. Met andere woorden, de reizen zijn verkrijgbaar vanaf zoveel euro, maar kunnen ook duurder zijn. (bijvoorbeeld bij een andere vertrekdatum of een andere reisduur)

Zelfde geldt voor de KLM. De Werelddealweken. Barcelona al vanaf 99 euro. Klopt helemaal. Als ik vrijdagavond heen ga en maandagochtend terug betaal ik idd 99 euro. Echter ik wil pas maandagavond terug. Dan betaal ik 139 euro.
    Zelfde principe.
    Zie hier: http://www.klm.com/travel/nl_nl/plan...x.htm?dest=BCN

En ook daar staat, net als bij ArkeFly, netjes bij"vanaf" 99 euro. Oftewel, die vluchten voor 99 euro zijn er wel, maar op de door jouw sepcifieke datum en jouw sepcifieke reisduur kan de prijs wel eens hoger zijn.

Het is dus niet alleen ArkeFly dat zo werkt, ALLE maatschappijen werken zo. De enige beperking die ArkeFly heeft is dat de maximale reisduur gemaximeerd is online. Dat hebben andere maatschappijen inderdaad niet.
    Nogmaals: Ik neem het nergens op voor Arkefly, maar alle maatschappijen hebben verkapte aanbiedingen en vaak zo dat net jouw specifieke reis duurder is als de vanaf prijs. De reden dat de vanaf prijs geldt op vluchten die jou slecht uitkomen is wellicht omdat het andere mensen ook slecht uitkomt en dat specifieke toestel erg leg is en mensen door middel van lagere prijzen voor die dag overgehaald worden om op die dag te vliegen in plaats van op een dag dat de kist al bijna vol is. (Dat heet yieldmanagment)

Uiteraard staat het iedereen vrij om elders een reis te boeken, je hoeft niet met ArkeFly. Maar als je een beetje flexibel bent in je reisdata en reisduur kan je vaak wel goede dealtjes slaan. (zo gaat mijn mams aankomende februari 2 weken naar SFB met ArkeFly voor 399 pp. (gebeokt in het reisburo, maar die prijzen staan gewoon online ook)
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 24-01-12 om 16:10.

7. Top | #327
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zelos Bekijk Berichten

EDIT: En Njit heeft het weer aangepast. Ik heb hiermee genoeg bewijs dat Njit serieus belang heeft bij Arkefly, want ik noemde enkel een enorm groot gat in de Arkefly-website. Dit is de perfecte plek om zoiets te bespreken, maar kennelijk wordt dit tegengehouden om imago-schade voor Arkefly te voorkomen.

Mij zul je niet meer in dit topic zien. Succes ermee mensen; blijf vooral boeken bij Arkefly en het voor dat bedrijf opnemen. Ik weet wel beter.
    Zelos, ben het helemaal met je eens !

Dacht enkelen maanden geleden, zo wat een leuk forum..
    Maar in veel berichten en zeker in die van Arke wordt alles door o.a. Teleton en de moderators in de positieve kant van Arke geduwd.
    Moderator geeft zelf af op zijn forumlezers ! Dit kun je niet maken als je een openbaarforum op internet zet.

Deel volledig je mening, mij zul je niet meer in dit topic vinden, en ook niet meer op dit forum, er zijn nog zoveel andere. Deze zijn wel eerlijk en oprecht, en passen geen sensuur toe.

8. Top | #328
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijmegen Bekijk Berichten
    Maar in veel berichten en zeker in die van Arke wordt alles door o.a. Teleton en de moderators in de positieve kant van Arke geduwd.
    Uit het bericht van Nijmegen uit december 2011:

, wij gaan van 30 dec a.s t/m 7 januari , vliegen wel met Arke, hebben Premium comfortclass. Moet zeggen dat dit perfect is. Heb veel gevlogen ook met KLM, Martinair etc. Moet zeggen dat prijs/kwaliteit in goede verhouding is bij Arke.
    De vlag ging uit voor Arke in huize Nijmegen, tot ze een keer hun zin niet kregen. En toen ze op dit forum niet de massale support kregen die ze verwacht hadden, beschuldigden ze hier andere forumleden en moderatoren van van alles en nog wat; eerst infiltratie namens Arke en nu weer sensuur.....

Censuur op dit forum?
    Laatst gewijzigd door Teleton; 24-01-12 om 21:29. Reden: Wat u niet wil wat u geschiedt......

9. Top | #329
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Jemig de pemig. Ik word hier wel errug moe van.

Ik zal NOOIT met Arke Fly vliegen en wel om de eenvoudige reden dat ze niet vanaf Nantes of Parijs vliegen en daardoor geen optie voor ons zijn.
    Er zijn bedrijven die op dit forum worden aangeprezen waar ik NOOIT zal boeken vanwege een slechte ervaring, maar dat wil niet zeggen dat ik door blijf gaan over "hoe amateuristisch of onlogisch" een bedrijf is (in mijn ogen). Voor Arke Fly geldt dat er genoeg Florummers tevreden zijn geweest en vaak is de prijs de doorslaggevende reden om er te boeken.

Ik denk dat hier deels ook opgaat "als het té mooi is om waar te zijn"..... dan zitten er vaak beperkingen aan. Ja, zo is het nou eenmaal. Zo werkt het in deze wereld. Een bedrijf bepaalt bovendien nog altijd zelf zijn werkwijze. Ben je het daar niet mee eens ga dan naar een ander. Als je die aanbieding onlogisch of flauwekul vindt, boek dan bij een andere maatschappij en hou er over op.
    Ook wij hebben een bedrijfje en hebben helaas wel eens klanten die ons willen zeggen hoe we ons bedrijf moeten runnen.......dacht het toch niet hoor.

Nogmaals, ik heb hélemaal niks met Arke Fly te maken, maar word hier alleen erg moe van.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

10. Top | #330

+1 !!
    Ik sluit me daarbij aan.

Forum Rechten