Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 68 van de 82 EersteEerste ... 1858666768697078 ... LaatsteLaatste
Resultaten 671 tot 680 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #671
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door River87 Bekijk Berichten
    En ik hoef geen 4 of 5 sterren hotel om te verblijven, want ben toch vaak op pad. Dus simpel is voor mij prima.
    Deze meneer is ook vaak op pad en kiest ook voor simpel



    Maar ook aan een 3*** hotel kun je best wel wat eisen stellen. Dat het er schoon is bijvoorbeeld. En dat je je er veilig voelt is ook wel prettig. En met zoveel keus aan hotels is het echt niet nodig om met een krot genoegen te nemen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #672

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Nou het kwam op mij niet zo vriendelijk over, maar goed misschien heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Sorry.

    San Juan is in ieder geval van de baan. Ik denk dat ze bij het reisbureau ook niet alles weten van elk hotel. Dus het is vast niet verkeerd bedoelt.

    Ik ga in ieder geval nog even verder kijken en zoeken...

    Klopt het trouwens dat de vliegtickets in januari goedkoper zijn?? Anders kan ik misschien overleggen met hubby om de reis uit te stellen tot januari volgend jaar. (Al ga ik natuurlijk liever dit jaar nog).

  3. Top | #673
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Goedkoper dan welke andere periode? Januari is geen hoogseizoen dus dat scheelt sowieso. En als je er op tijd bij bent dan kun je lekker je slag slaan..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #674
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Tip: tik ook even het adres in op Google dan zie je ook al een beetje waar je terecht komt.
    In het geval van San Juan hotel is dat echt schrikken. Goed dat je het geannuleerd hebt .

    1680 Collins Avenue
    Miami Beach‎ FL‎ 33139-3186
    Verenigde Staten

  5. Top | #675
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door River87 Bekijk Berichten
    Nou
    San Juan is in ieder geval van de baan. Ik denk dat ze bij het reisbureau ook niet alles weten van elk hotel. Dus het is vast niet verkeerd bedoelt.).
    Nou zeg......een heel mager excuusje en het nog opnemen voor die laaienlichters die je in een junkenhol wilden opbergen. Over lullig doen gesproken.......[-X.



  6. Top | #676

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Goedkoper dan welke andere periode? Januari is geen hoogseizoen dus dat scheelt sowieso. En als je er op tijd bij bent dan kun je lekker je slag slaan..
    Het plan was nu September.
    Is er niet iemand die nu in januari gaat en kan diegene mij vertellen hoeveel een ticket nu kost? (Naar Stanford (Orlando) of Miami retour).

    Ik wil het niet voor het reisbureau opnemen hoor Teleton.
    Maar het is een algemeen reisbureau dus helpen met reizen over de hele wereld, dus ze zullen vast niet weten hoe elk hotel is.
    Maar ik zal het ze even vertellen, zodat ze er ook geen andere mensen heen sturen.
    Laatst gewijzigd door River87; 18-01-12 om 19:16. Reden: was nog niet klaar met typen

  7. Top | #677
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ticket prijzen verschillen per dag, wat zeg ik per minuut. Zo betaal je voor hetzelfde ticket de ene dag 500 euro, en enkele weken later kan dit 600 of 700 zijn, maar ook 400 is een kans (wel een kleine kans maar goed).

    Gewoon Arke in de gaten houden (als je alleen met hun wil vliegen), en boeken wanneer jij denkt dat de prijs gunstig is. Voor richtprijzen kun je kijken in de topics op dit forum, en eventueel op andere sites.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  8. Top | #678
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ik ga over iets meer dan een week. Maar een retour nu kost je nu tussen de 399 en 508 euro pp via Arkefly, en dan zit je in de economy class. En vlieg je naar Orlando Sanford. Kan je gewoon controleren via www.arkefly.nl. Heb zelf niet via arke/arkefly geboekt. Heb via Thomas Cook geboekt. En incl. hotel, dus kan niet precies zeggen wat ik voor het ticket betaald heb van Arkefly. Ook omdat ik een vlucht later heb gekregen op de terugweg voor dezelfde prijs. En heb transfer van&naar hotel. Maar inderdaad zoals Rolandino zegt, prijs verschilt per dag. Mijn retourvlucht naar New York heb ik uiteindelijk 30 euro meer voor betaald vergeleken met halverwege vorige week.

    Maar ja, niemand kan in je portemonnee kijken. Je kan genoeg info vinden. Zoals trails ook al zei, je kan genoeg reviews lezen op tripadvisor. En geen enkel hotel is in mijn ogen 100% perfect. Het is maar net wat je zelf prettig vind, maar in een hoerenbuurt bijvoorbeeld zou ik niet snel willen zitten, hoeveel sterren een hotel ook heeft. Altijd goed uitzoeken kan een boel ellende besparen.

  9. Top | #679
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    16

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Hoi hoi
    Ik kan je niet de ticket prijzen geven maar wij hebben via arke geboekt 9 dagen + hotel worldquest resort!
    520 euro betaald vliegen we terug comfort class.
    Dit was natuurlijk ook een hele mooie aanbieding!!

  10. Top | #680
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    ik heb voor komende vakantie Seralago hotel & suites geboekt
    ik kan je er dus eind mei meer over melden
    mits ik intussen tijd niet annuleer
    ik vind de referenties zo wisselend,dat ik steeds meer begin te twijfelen
    (normaal boek ik niet als het `cijfer ` bij hotels.com lager ligt dan een 4)
    de keuze was overigends niet de prijs maar de kidssuite die mij de reden gaf om te boeken,prijs was een prettige bijkomstigheid

    qua prijs voor de vlucht kun je de websites van maatschappijen,of andere ticketsites raadplegen
    je kunt daar altijd de zoekfunctie gebruiken,zodat je een beeld krijgt van het aanbod
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 19-01-12 om 09:15.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •