Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 69 van de 100 EersteEerste ... 1959676869707179 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

1. Top | #681
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009

Standaard Re: Tolwegen / SunPass

wij hadden al een auto geboekt via Alamo, nu echter door de kortingsaktie van Hertz hebben wij overgeboekt naar Hertz, scheelde bijna € 200,-. Mijn vraag over Hertz ;
    kent Hertz net als Alamo een automatische tol registratie en zoja moet je dit bij het ophalen van de auto doorgeven dat je dat wenst?

grpeter

2. Top | #682
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Zie hier, daar worden al je vragen beantwoord: FAQ: Tol betalen via de autoverhuurder

Snelle antwoord: ja, vergelijkbaar met Alamo. Maar dan voor max. $10 per maand plus toll.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #683
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011

$14,75 tegenwoordig:

https://www.platepass.com/TollAuthor...PlatePass.html

Hertz and Advantage offer this service for $2.95 per rental day, plus incurred tolls at the cash toll rates, if PlatePass® is used at any time during the rental period. The maximum service fee (excluding tolls) is $14.75 per rental month

4. Top | #684
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbdutch Bekijk Berichten
    $14,75 tegenwoordig
    Dank voor de tip! Binnenkort wordt de FAQ is aangepast aan het nieuw tarief...:-D. Wat een team!

Moderator Njit: inmiddels al gedaan
    Laatst gewijzigd door Teleton; 17-01-12 om 12:12.

5. Top | #685
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011

Ik heb nu voor de 2e keer een poging gedaan om het topic door te spitten, maar lees eigenlijk vooral veel over alamo... ik heb bij Dollar (via booking.com) gehuurd en kon geen sunpass of iets dergelijks kiezen.. wat kan ik t beste doen??

6. Top | #686
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Alamo of National huren ! :mrgreen:
    Dollar werkt wel met de Sunpass, en die is aan de balie op het vliegveld bij te boeken.

Alleen is Dollar één van de (zo niet de) duurste voor wat het tolprogramma betreft, vandaar de lovende verhalen over Alamo, die daar het goedkoopst mee is.

Of je het tolprogramma van Dollar erbij wil hangt natuurlijk ook af van wat jullie willen gaan rijden. Blijf je in Orlando en omgeving, dan is cash betalen misschien wel een betere optie.
    Ga je rond Miami cruisen wordt het moeilijker. Daar kun je lang niet overal cash betalen, en heb je dus een toloptie in de auto nodig.

Maar alle plaatsen zijn ook te bereiken zonder dat je één tolweg tegenkomt. Dat gaat soms wel gepaard met omrijden of in de file staan, maar dat is dus de keuze.

In de speciale FAQs pagina van het forum staan ook heel veel tips, onder andere over de toll.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 26-01-12 om 20:57. Reden: aanvulling
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

7. Top | #687
    Ingeschreven
    Nov 2011

Thanks... voor de snelle reactie. maar Dollar zal in mijn geval toch wel goedkoper zijn... ik heb de prijs meerdere keren vergeleken en zelfs bij Dollar/booking.com zelf betaal ik vandaag 100 euro meer dan waar ik t voor heb vast weten te leggen. De bedoeling is (voor zover ik nu weet 10 dagen Orlando, we landen op Sanford, verblijven op International Drive. Hebben kaartjes voor, schrik niet, 7 dagen Disney. Willen 4 dagen, 3 avonden gaan. 2 dagen Seaworld en dan nog wat shoppen, wellicht 1/2 dagen de omgeving in, maar NIET naar Miami..
    Geeft dat een beeld van wat we nodig hebben??

8. Top | #688
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dan heb je mijns inziens niet eens een tolprogramma nodig.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #689
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Extra keuze: even helemaal niets doen. Gewoon afwachten.

Waarom? In het afgelopen jaar is er van alles veranderd m.b.t. tolverwerking bij diverse autoverhuurders. Door allerlei vragen vanuit de markt verwacht ik dat er de komende tijd ook nog wel wat gaat veranderen bij diverse verhuurders.
    Zoals je o.a. op dit forum kunt lezen is er veel verwarring. En een duidelijke voorkeur voor gemak tegen de laagse prijs. Op dit moment biedt Alamo dit volgens mij, met automatische toll-by-plate* en verrekening achteraf**. Als dit gemak veel klanten naar Alamo trekt, dan volgen anderen dit, of komen met nog betere alternatieven.

Kortom: Relax & Wait. Da's ook een mogelijkheid/

[I*] = je hoeft niets te regelen en kunt gebruik maken van de Sunpass-lanes
    ** = je krijgt de tolkosten + max. $6 adm.kosten via CC verrekend[/I]

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

10. Top | #690
    Ingeschreven
    Nov 2011

Kijk dat is een antwoord waar ik wat aan heb!!
    We gaan voor de eerste keer.. mijn dochter is 11 en ik heb wat goed te maken met haar! (Ben vorig jaar veel weggeweest voor mijn werk) daarom is dit een reisje met veel fun voor haar. Mochten we net zo enthousiast worden als velen hier op het forum, gaan we van de zomer mss wel weer... om wat meer te zien.. We hebben er echt enorm zin in!!

Forum Rechten