Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 21 van de 60 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

1. Top | #201
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida

Standaard Re: Autohuur: Hertz

Ik was al een tijdje goldmember bij Hertz, en verbaasde me erover dat ik elke keer toch weer in het kantoortje moest komen omdat mijn naam niet op het bord stond, net als bij mijn zwager. Uiteindelijk bleek, dat ik apart voor Amerika naar een webformulier moest, waar ik mijn preferences voor Amerika moest invullen. Daar heb ik de voorkeur voor klasse auto aangekruist en de verzekeringen die ik nodig heb. En nee, dat was niet alles wat ze aanboden. Als ik die pagina nog een keer ophaal zie ik keurig bij een aantal opties accepted en een paar andere declined. En tegenwoordig staat voor mij ook mijn naam op het bord en de auto klaar om zo weg te rijden. Even rijbewijs en rental agreement aan de check-out laten zien en op weg.

2. Top | #202
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007

Afkoop eigen risico Hertz

In de website van hertz waar je de auto kan boeken en reserveren,
    zie ik dat er geen opgave in prijs wordt gedaan voor een afkoop eigen risico.
    dit wordt pas later volgens de uitleg berekend.
    iemand ervaring hiermee ? want nu wordt het moeilijk een juiste prijs berekening te maken.

3. Top | #203
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

In het geval van de VS is alles afgekocht. Je hoeft dus geen rekening te houden met extra kosten voor de afkoop van het eigen risico.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-12-11 om 08:13.

4. Top | #204
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

Wij gaan van 30 juni 2012 tot 18 juli naar Florida. Ik ben aan het kijken voor een auto te huren. Ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Vorige keer, in 2009, via Tioga bij Alamo gehuurd. Nu zouden we voor dezelfde auto 250 euro duurder uit zijn. Ik vindt dit veel geld. Als ik nu kijk op de Hertzsite kom ik ongeveer op hetzelfde bedrag als 3 jr geleden. Ik vind het echter heel moeilijk om te zien of je dan ook voldoende verzekerd bent. Heeft hier iemand ervaring mee en of tips hiervoor.

5. Top | #205
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esther43 Bekijk Berichten
    Ik vind het echter heel moeilijk om te zien of je dan ook voldoende verzekerd bent. .
    Plaats de voorwaarden, zou ik zeggen. Zo kunnen we toch niet zien wat je vastlegt?

6. Top | #206
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Esther43 Bekijk Berichten
    Ik vind het echter heel moeilijk om te zien of je dan ook voldoende verzekerd bent. Heeft hier iemand ervaring mee en of tips hiervoor.
    Zoals al vaker aangegeven is bij Hertz in de VS, mits geboekt via de NL site, alles afgedekt. Het enige dat je, verzekeringswise, nog extra kunt nemen is een Personal Accident Insurance (PAI). Aangezien dit over het algemeen ook door de reisverzekering wordt gedekt is deze verzekering in principe niet noodzakelijk. Autohuur plus bijbehorende verzekeringen is op zich recht toe recht aan. Het enige dat per maatschappij afwijkt is de benaming voor de betreffende verzekeringen. Als je echter gaat lezen waar deze benamingen voor staan dan kom je nagenoeg altijd op het zelfde uit. Een verzekering die je dekt voor schade en diefstal (LDW, CDW etc.) en een aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (LIS, ALI, etc.). Hertz gebruikt de termen Loss Damage Waiver (LDW) en Liability Insurance Supplement (LIS). Als je beide verzekeringen hebt dan ben je meer dan voldoende verzekerd.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-12-11 om 08:12.

7. Top | #207
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011

Op zich heb je hier gelijk in ware het niet dat er duidelijk staat "Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico".
    Ik ben gold member en kan "geen eigen risico" aanvinken.
    Ik ga er echter wel vanuit dat ik hiervoor moet betalen...

8. Top | #208
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Je kunt de optie 'geen eigen risico' niet aanvinken omdat die voor de VS niet beschikbaar is. In de VS is het eigen risico namelijk geheel afgekocht. Dat kun je zien omdat deze optie bij stap 3 (available extras) al is aangevinkt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-12-11 om 08:11. Reden: fqe

9. Top | #209
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011

Ik kan die optie wel aanvinken nadat ik ben ingelogd als gold member.

10. Top | #210
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Beide opties bekeken maar met hetzelfde resultaat. Blijkbaar ben jij een goldmember met speciale 'perks' ;-).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-12-11 om 08:12. Reden: fqe

Forum Rechten