Ach, het begin is er, ze begrijpen schijnbaar eindelijk, dat er buiten Florida ook mensen wonen, die met een auto (in Fl) rijden.
Knaapje
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Een goede ontwikkeling, het zou nog prettiger zijn als men de pass op de luchthaven of bij de car rentals zou kunnen kopen. Nu moet je eerst naar
Okahumpka Service Station (Milepost 299) of the Snapper Creek Service Station (Milepost 19):?:.
Ach, het begin is er, ze begrijpen schijnbaar eindelijk, dat er buiten Florida ook mensen wonen, die met een auto (in Fl) rijden.
Knaapje
De ready to use minitransponder was er al langer hoor, die adressen worden al lang genoemd op hun site. Zie ook deze posting van april. Maar in deze vorm heb je er als toerist natuurlijk niet zo veel aan aan, je kunt bij het Shellstation 24 uur terecht, het andere adres heeft beperkte openingstijden.
Laatst gewijzigd door Teleton; 02-12-11 om 16:23.
Wie kan mij helpen met de activering van mijn mini sunpass. Afgelopen zomer wilde ik de pas 1 dag van te voren activeren toen lukte het al niet en heb maar weer cash betaald op de tolwegen. Nu ik heb nog 3 dagen voor mijn vakantie. Als ik mij registreer en een PIN ingeef vraagt het systeem om een 4 digit day time PIN. Kan iemand mij hiermee helpen. Heb ook inmiddels al een mail gestuurd naar Sunpass.
Ik had alle info van de fam. Haan en Teleton uitgeprint en opgevolgd. Maar het lukt nog steeds niet.
gr,
Marijke8
Dus zodra ik alles heb ingevoerd ook het adres in Florida. Geeft hij deze melding:Please enter a confidential 4-digit (numeric) identification number to verify your identity when requesting account information.Volgens mij is dat dus een 4 cijferig nummer. Heb ook al de tijd geprobeerd.Please enter a 4 digit day time number.
Ik ga wel bellen, en het proberen uit te leggen. Zoals Teleton al aangeeft een scriptje maken.
Bedankt voor het meedenken.
marijke8
Laat je nog even weten hoe het afloopt? Het laatste bericht van Sunpass was toch al dat er door gebruikes van buiten de US gebeld moest worden om de transponder aan te melden.Aangepast najaar 2011.
Als je al over een Mini Transponder beschikt kan je deze vooraf activeren. SunPass raadt je aan om telefonisch contact met hen op te nemen. Activeren via de site lukt alleen als je een US- of Canadees rijbewijs hebt. Het telefoonnummer en het mailadres vind je op de gebruiksaanwijzing van de Mini Transponder of op de site van SunPass.
Wat vraagt het systeem nu precies??
En wanneer?
Ik zie 3 verschillende teksten:
.......vraagt het systeem om een 4 digit day time PIN..........
........Please enter a confidential 4-digit (numeric) identification number ..........
.........Please enter a 4 digit day time number............
1e weet ik niet
2e zou je eigen aangemaakte pin code kunnen zijn
3e Laatste 4 cijfers van een telefoonnummer?? als je area code al bekend is???
Ik heb mezelf destijds ook aangemeld en diverse mensen op dit forum. maar gezien de postings hier altijd in orde gekomen.
Ik heb zelf geen enkel probleem ontmoet.
Succes
Knaapje
Laatst gewijzigd door Michael66; 21-12-11 om 19:55. Reden: codes
Is het niet gewoon de tijd waarop de transponder in werking moet treden in uren en minuten ?
En anders zoals Teleton ook al aangeeft even bellen en ze helpen je er zo door het aanmelden heen, absoluut geen probleem ook niet als je ze niet meteen begrijpt.
Net gebeld met Sun pass zij hebben telefonisch een account voor mijn aangemaakt. Netjes geholpen door de klantenservice. Dus de pas kan 25 december gebruikt worden, zodra ik het kenteken heb van de auto kan ik deze activeren. Had alles bij de hand zoals rijbewijs, creditcard en sunpass mini. Hebben er gelijk 10 dollar opgezet en 5 dollar gekregen dus in totaal 15 dollar.
Dus dit is ook opgelost.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Marijke8