Ik zag ondertussen dat ebookers nog goedkoper was.. een beetje vergelijken loont! Maar usareisen.de komt echt veel duurder uit. Echt raar want volgens dit forum vindt bijna iedereen hier de goedkoopste auto?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik heb een keer via expedia een auto bij Dollar gehuurd.
Niks mis mee.
Ik zag ondertussen dat ebookers nog goedkoper was.. een beetje vergelijken loont! Maar usareisen.de komt echt veel duurder uit. Echt raar want volgens dit forum vindt bijna iedereen hier de goedkoopste auto?
Als ik rechtstreeks bij national huur ben ik ook goedkoper uit dan bij usareisen,met dezelfde verzekeringen zover ik dat kan zien.Dit geld ook voor het rechtstreeks boeken bij Hertz.
Let goed op de verzekeringen, voor Amerikanen zijn deze anders dan voor Europeanen, waardoor de prijs vaak erg veel verschilt, zie de handige uitleg van Teleton: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=13995
Bij national vul je eerst in dat je uit nederland komt.Hierna zie je automatisch ldw and sli (of iets dergelijks) staan.Verder zie je waar je voor betaald.
Bij Hertz heb je ook ldw en sli maar een eigen risico van wie weet hoeveel en ook andere extra kosten zijn onduidelijker.
Ik denk niet dat je die conclusie mag trekken. Hier op het forum wordt meestal gezegd dat je de aanbieders altijd moet vergelijken. De prijzen varieren per type auto, per periode, per seizoen en soms ook per lokatie per aanbieder en per land dus het is een klusje om dat te vergelijken. Verder zijn het vaak dagprijzen, dus de aanbieding die je vandaag vindt, kan morgen weer verlopen zijn.
In de rubriek autohuur welke kreeg je mee, zie je dat er met veel verschillende aanbieders zaken wordt gedaan.
Huren via amerikaanse sites vereist nogal wat kennis van de pakketten en wordt over het algemeen afgeraden om te doen als je dat niet hebt. Bovendien ben je dan altijd duurder uit omdat de huurprijs misschien wel voordelig kan zijn, maar je de hoofdprijs voor de voorzieningen betaalt.
Ebookers.nl is toch niet amerikaans of wel? Ik neem aan dat ik dan gewoon met de europese regels te maken heb of niet?
Usareisen.de is niet altijd per definitie goedkoper. De laatste jaren is de SUV (in bijna alle soorten) bij hun altijd de goedkoopste geweest, maar voor een minivan konden we beter bij dollar.de terecht.
Zo zal het ook zijn voor de kleine(re) auto's en zo zie je maar weer dat shoppen loont.
Persoonlijk zou ik niet direct voor de kleinste auto gaan, zeker niet als je ook nog wat gaat rondreizen. Dat wordt dan misschien wel wat krap met bagage, maar zo heeft ieder zijn eigen keuzes.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
We gaan met twee personen en twee koffers. Dat moet toch te doen zijn..