Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 68 van de 86 EersteEerste ... 1858666768697078 ... LaatsteLaatste
Resultaten 671 tot 680 van de 852

Onderwerp: Creditcard

1. Top | #671
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Re: Creditcard

Misschien toch nuttig om mijn postings hierboven, nummers 606 en 609 eens door te lezen. Kan je een hoop ellende besparen.

knaapje

2. Top | #672
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Misschien toch nuttig om mijn postings hierboven, nummers 606 en 609 eens door te lezen. Kan je een hoop ellende besparen.

knaapje
    Mits ze op dat moment deze aantekeningen lezen en je bellen, zoals ik in mijn bericht ook reeds aangaf. Je bent en blijft toch afhankelijk van degene die naar die "verdachte transactie" kijkt en hem afhandelt.

3. Top | #673
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten

knaapje
    Had die nog niet gezien. Ik heb het in 2010 wel doorgegeven gehad, maar in 2011 niet. Gelukkig geen hinder ondervonden. Maar zoals Trails hierboven al schreef de partnerkaart deed het toen wel nog gewoon, misschien dan toch maar een partnerkaart aanvragen.

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

4. Top | #674
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pumi1000 Bekijk Berichten
    Heb het net ook nagekeken bij de mastercard van de ING en op hun website staat ook vermeld dat de partnerkaart gekoppeld is aan de hoofdkaart en dat de uitgaven voor hetzelfde limiet gelden. Nu hebben wij al een hoger limiet, maar weet iemand antwoord op mijn eerdere vraag hierboven? Ik heb hetzelf nog niet meegemaakt dat onze creditcard geblokkeerd wordt als je op vakantie bent en de bank denkt dat die gestolen is ivm hogere uitgaven ineens. Als je 2 kaarten hebt (partner ook een) is die partnerkaart dan ook geblokkeerd? Dat zou dan handig zijn mocht zoiets gebeuren dan heb je nog een werkende creditcard. Dit probleem heb je natuurlijk niet als je een visa en mastercard hebt, maar wij hebben alleen mastercard (nog geen partnercard).
    Het is ons vorige week overkomen, stonden bij Alamo om onze auto op te halen, mijn cc deed het niet, dus mans kaart gegeven, maar helaas die bleek ook geblokkeerd. Wij hebben een gezamelijke rekening dus delen het limiet blijkt nu. Ik dacht ook altijd dat wij beiden een limiet van 1500 euro hadden, vandaar die vrij lage limiet.

5. Top | #675
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Het is dus blijkbaar handig om van te voren navraag te doen of je kaarten ieder apart een limiet hebben of samen. Het feit dat beide kaarten aan dezelfde rekening zijn gekoppeld heeft daar blijkbaar niks mee te maken.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

6. Top | #676
    Regelmatige Bezoeker Sunny isles girl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011

Standaard Re: Zonder Creditcard?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lady-M Bekijk Berichten
    USSyl, vergeet het creditcardverhaal maar, met BKR codering is dat echt kansloos, waar dan ook.
    Je kunt inderdaad het beste even met de autoverhuurder bellen hoe dat gaat met borg. Succes!
    alamo wil nog wel zonder creditcard auto's verhuren. Zij vragen $ 100.00 Borg per week.

7. Top | #677
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Zonder Creditcard?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunny isles girl Bekijk Berichten
    alamo wil nog wel zonder creditcard auto's verhuren.
    Reken er op dat dit alleen kan als het van te voren is vastgelegd.....

8. Top | #678
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    we irriteren ons aan het feit dat de Rabo al vijf jaar het standaard antwoord 'zijn we mee bezig' geeft op de vraag: wanneer kunnen we via de Rabo ook gewoon op elk moment online kijken wat er uitgegeven is op de CC?
    De vlag kan uit! Vandaag kregen we een mailtje van de Rabobank:

U heeft een betaalpakket van de Rabobank met een creditcard, namelijk de RaboCard. Vanaf vandaag bieden wij u een nieuwe service aan. U kunt namelijk uw creditcardbetalingen bekijken via Rabo Internetbankieren. Gewoon even inloggen en bij 'Betalen en Sparen' klikken op de nieuwe mogelijkheid 'Creditcards'. Aan uw creditcardrekeningoverzicht, dat u maandelijks per post ontvangt, verandert natuurlijk niets.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #679
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010

@Njit wat een geweldig nieuws! Dit ga ik gelijk eens bekijken!

10. Top | #680
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Oh dat is goed nieuws ! Heb zelf ook een Rabocard en irriteerde me rot dat je 1 keer per maand een afschrift kreeg, en verder geen inzicht had
    Heb het mailtje nog niet ontvangen, maar dat zal nog wel volgen.
    Zal het eens gaan bekijken :smile:

Forum Rechten