Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 75 van de 100 EersteEerste ... 2565737475767785 ... LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 750 van de 994

Onderwerp: Universal Studios & Islands of Adventure (1)

1. Top | #741
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard Re: Universal Studios & Islands of Adventure

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgske Bekijk Berichten
    Kijk maar uit als je 'vriend' dit leest. Straks worden jullie beiden als 'volonteers' naar voren geroepen... haha #-o
    Zou helaas niet de eerste keer zijn

2. Top | #742
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
    Bedankt voor de foto's Njit en uitleg Dr Phlox.

Zelf mee doen zie ik niet zo zitten. De opdrachten zijn leuk behalve die eetopdracht. Bij die gedachten ga ik nu al over mn nek. Maar er gaat een vriend van me mee. Het zou wel leuk zijn om hem stiekem aan te melden
    Het zijn 2 groepen.
    Een groep die de actiesopdrachten doet en een groep waar er een paar worden uitgekozen om bijvoorbeeld de eetopdracht te doen. Als je je aanmeld, dan zou je kunnen aangeven dat het gaat om de acties (hangen, klimmen, etc.) Er val er dan steeds 1 af tot de finale waarbij je tegen een ander moet met de 2 auto's in de lucht.
    Verder durf ik zo niet ana te geven of je iemand anders kan aanmelden zonder dat je het weet, aangezien er van et voren al allerlei zaken besproken worden met de deelnemers voordat de show begint.
    Misschien toch zelf mee doen
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

3. Top | #743
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Wanneer je vliegt met Aerlingus kun je voor 98 euro volw en 90 euro kids tm 9jr 14 dagen lang onbeperkt naar de beide parken. Door je boeking te beheren kan je deze optie aangeven (dus ook achteraf).
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

4. Top | #744
    Vaste Bezoeker Briggy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011

Waarschijnlijk is deze vraag (of een soortgelijke) al een keer gesteld, maar ik zit enorm te twijfelen!

Ik (21 jaar oud) ga in Januari of op woensdag de 18de, of op donderdag de 19de naar Seaworld en Universal Studios. Van Seaworld weet ik dat het in een dag mogelijk is om alles te zien. Ik reis alleen (dus met een aardig tempo, omdat ik niet hoef te wachten op anderen, in de single rider rij kan etc.)

Nu zit ik te twijfelen of ik alleen Islands of adventure zal bezoeken, of ook Universal. Ik heb de plattegronden bekeken en al lijkt Universal Studios klein, het zal best uitgestrekt zijn. Ik ben wel al een keer in Universal Studios Hollywood geweest)

De uren zijn:
    IOA - woensdag - 09:00 AM - 07:00 PM
    donderdag - 09:00 AM - 06:00 PM
    US - beide dagen - 09:00 AM - 06:00 PM

Lijst van attracties die ik graag zou willen bezoeken als het kan.
    US:
    Hollywood Rip Ride Rockit (weet nog niet of ik durf)
    Twister
    Revenge of the mummy
    Disaster
    Men in black
    Simpsons ride
    E.T. adventure

IOA
    Poseidon's fury
    Alle dingen van Harry Potter
    Jurrassic park river adventure
    Dudley Do-Right's Ripsaw Falls
    Pluto's Bilge Rat Barges
    The amazing adventures of Spider-Man
    The incredible Hulk roller coaster (weet nog niet of ik durf)

Misschien hebben jullie advies
    Laatst gewijzigd door Briggy; 03-12-11 om 06:23.

5. Top | #745
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Het Harry Potter gedeelte was toen wij er waren ontiegelijk druk, maar alsnog kon je wel snel doorheen als je inderdaad gebruik maakte van de single riders lijn. Nu ken ik alleen IOA, en US niet. maar als je alleen deze attracties wil doen, zal het denk ik wel lukken. Ook heb ik al meermaals op het forum gelezen dat mensen die al vaker in beide parken zijn geweest, dit ook doen.

Als je het wel gaat doen, kijk even op de drukte kalenders, zodat je een relatief "rustige" dag kunt pakken.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

6. Top | #746
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010

Ik zelf heb voor de studios gekozen omdat ik meer voor de films ben...wij zijn er 2 weken geleden geweest, we hebben alle attracties gedaan behalve rip ride want ik ben geen held in achtbanen we waren er om 10 uur en savonds om 5 uur zijn we richting het hotel terug gegaan....het langst wat ik heb moeten wachten was denk ik 15 min. bij de mummy voor de rest konden we zon beetje gelijk instappen, dit was wel een gelukje voor ons!

Vrienden van ons zijn in het laag seizoen op 1 dag naar de 2 parken geweest en hebben best wat gezien maar ze zei wel dat ze achteraf toch anders had willen doen want dat ze het zonde vindt nu dat ze zoveel toch niet gezien hebben...Ik vond de keuze ook moeilijk maar heb tot nu toe geen spijt gehad, ik vond de studios super!
    Succes met kiezen!

7. Top | #747
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005

Je kan beter een park nemen. De afstand tusen de parken is wel niet heel groot, maar je loopt toch veel. En verlorentijd is niet in te halen. Verder wil je juist wel alle attracties die in trek zijn. En wat je nu niet bezoek geeft je een rede om terug te komen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

8. Top | #748
    Ingeschreven
    Aug 2011

Bedankt voor de tip over de drukte kalender. Heb het bekeken en op de dag dat ik wil gaan, zijn beide parken groen. Ik denk dat ik toch een ticket koop voor beide parken, de meerprijs is maar 30 dollar. Toch maar even verder lezen op het internet. Ik kan nog altijd van mening veranderen

9. Top | #749
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Briggy Bekijk Berichten
    IOA
    Dudley Do-Right's Ripsaw Falls
    Pluto's Bilge Rat Barges
    Weet je dat zeker? Weet je dat héél zeker,.. in januari? Brrr
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

10. Top | #750
    Ingeschreven
    Aug 2011

Haha daar had ik nog niet eens over nagedacht, dat het waarschijnlijk koud zou zijn voor een water attractie!

Forum Rechten