Dat weet ik, maar de essentie is dat ze er zelf mee kwamen.
Knaapje
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Bij ICS kun je de limiet ook laten verhogen als je wat gegegevens opstuurt (inkomen etc). Dat is eigenlijk bij elke credit card zo.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dat weet ik, maar de essentie is dat ze er zelf mee kwamen.
Knaapje
ICS is een volle dochter van de bank Anno Nu. En daarvan heb ik al jaren met grote tevredenheid (en veel online info) zowel mijn gewone Mastercard als mijn Visa Goldcard.
Ik zou dus zeggen: DOEN!
(i.h.k.v. wij van WC eend adviseren WC eend)
Zijn er voordelen om beide te hebben? Alleen een Mastercard of een Visacard kost bij de ANWB 11.50. Beide kost 20 per jaar.
Visa en Mastercard (MC) worden op de meeste plaatsen beiden wel geaccepteerd. Vooral in de VS. In NL rekenen webwinkels nog wel eens extra kosten als je met CC wilt betalen, en dan kan er wel eens verschil zijn tussen wat je bijbetaalt bij Visa of MC.
Voordeel van twee verschillende kaarten: blokkade van de ene = de andere gewoon gebruiken. En mijn partner heeft twee partner-kaarten, dus totaal 4 CC's! Da's voldoende om nooit in de problemen of stress te komen als er eens een keer eentje geblokkeerd wordt.
Overigens had ik MC altijd via ABN AMRO en Visa via Fortis Bank / ICS. Na het samengaan van ABN AMRO en Fortis zijn alle CC-zaken samengevoegd onder de naam (en in de systemen) van ICS.
Weet jij of de limiet op de partner-kaart hetzelfde is als die van je eigen kaart? Ik bedoel dus: je hebt op je eigen kaart 2500 limiet. De partner-kaart heeft dat ook. Heb je dan in totaal 5000 te besteden?
Bij de ABNAmro heb je 1 totaal limiet, dus voor beide kaarten gezamelijk..
Knaapje
Ben ook benieuwd, die vraag had ik ook al, maar had me er nog niet verder in verdiept. Wij hebben Mastercard van ING.
De andere vraag is wanneer die kaart per ongeluk door de bank geblokkeerd wordt (wat je vaker hoort als men in het buitenland ineens hogere bedragen uit gaat geven) of die partnerkaart dan wel gewoon blijft werken? Wij gebruiken de creditcard meestal eigenlijk alleen op vakantie (of boekingen vanuit Nederland).
Laatst gewijzigd door pumi1000; 29-11-11 om 18:46.
1998-2010-2011 Florida
2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 rondje NY / 2016 West USA / 2017 Florida / 2018 west USA/ 2019 Florida - west USA /
Heel handig FAQ bij ICScards
............
De bestedingslimiet wordt bepaald op de Hoofd Card. De Extra Card en de Hoofd Card delen samen het bestedingslimiet dat op de Hoofd Card is afgesloten...............
Knaapje