Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 65 van de 86 EersteEerste ... 1555636465666775 ... LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 650 van de 852

Onderwerp: Creditcard

1. Top | #641
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Creditcard

Tja, zegt wat over de mogelijkheden die de Rabobank zijn klanten biedt zullen we maar zeggen. ;-)

Maar goed, ik zal me tekst wel even aanpassen zodat het klopt.

2. Top | #642
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Zeg maar gerust het gebrek aan mogelijkheden dat de Rabobank zijn klanten biedt. Zoals het niet aanbieden van een Online rekening-overzicht...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #643
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

We zijn dan ook aan het kijken voor een ander alternatief... Niet voor de mogelijkheid om geld op te kunnen storten (want dat hebben we niet nodig), maar we irriteren ons aan het feit dat de Rabo al vijf jaar het standaard antwoord 'zijn we mee bezig' geeft op de vraag: wanneer kunnen we via de Rabo ook gewoon op elk moment online kijken wat er uitgegeven is op de CC?

Vind het namelijk erg handig om van te voren te weten hoeveel er al verbruikt is op de CC en niet aan het eind van de maand pas.

Waarschijnlijk wordt het dus de Mastercard van de ANWB. We hebben ze al wel in huis (al zo'n twee jaar), maar nog nooit gebruikt. Je betaalt pas als je ze gaat gebruiken. We heffen dan de extra CC bij de Rabo op, maar bij ons pakket zit gratis een CC. Willen we een pakket zonder CC, moeten we weer 2 euro per keer gaan betalen als we pinnen in het buitenland...
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 28-11-11 om 21:57. Reden: Een iets uitgebreidere post dan m'n mannetje hierboven, maar we bedoelen hetzelfde :)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

4. Top | #644
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Bij de ING heb je ook de mogelijkheid om online te kijken naar de afschrijvingen. Ik heb zowel de Rabocard als de INGcard maar ook bij de ING laat de klantvriendelijkheid het vaak afweten.

5. Top | #645
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Heb je wat voorbeelden wat er tegenvalt aan de ING?

6. Top | #646
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

ING loopt vaak enkele dagen achter, zelf geven ze één dag aan, maar in de praktijk is het vaak iets meer. Voornamelijk omdat ING in werkdagen denkt, en een besteding op vrijdag vaak pas op maandag of dinsdag te zien is.
    Toch vreemd, andere bedrijven bijvoorbeeld v3 cash (prepaid CC) het wel kan.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

7. Top | #647
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Misschien schept dit meer duidelijkheid hierin.

Hier kun je lezen hoe je dat moet doen bij welke creditcard:

LINK

Gewoon even je eigen creditcard aan klikken en je kan lezen hoe het in zijn werk gaat. :-P
    Bedankt verwijderd, begrijp nu hoe het in elkaar steekt, handige link voor de volgende Floridavakantie :razz:

8. Top | #648
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    We zijn dan ook aan het kijken voor een ander alternatief... Niet voor de mogelijkheid om geld op te kunnen storten (want dat hebben we niet nodig), maar we irriteren ons aan het feit dat de Rabo al vijf jaar het standaard antwoord 'zijn we mee bezig' geeft op de vraag: wanneer kunnen we via de Rabo ook gewoon op elk moment online kijken wat er uitgegeven is op de CC?
    Zo herkenbaar, dit "verhaaltje". Ik heb het pas nog mogen aanhoren bij onze Rabo.
    Ik heb ook een paar jaar ANWB/Visa als backup gehad, maar nooit gebruikt. Die is dus nu verlopen :-( doordat ik vergeten was €0,01 te storten om hem te laten doorlopen.

Ik ben nu een beetje aan het rondshoppen voor een extra kaart (liefst met US zipcode :lol en kom steeds weer bij ICS terecht, ook vanwege de online rekeninginzage.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #649
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je hebt in nederland twee grote partijen die VISA en Mastercard uitgeven naast de banken.
    Dit zijn ICS en LaSer. Van de laatste is bijv. de GAMMA card. Alleen wordt ik niet echt vrolijk als ik op LaSer Google. Dus het zal waarschijnlijk de ANWB card worden.

Wat betreft de Rabobank. Ik heb het ze recent ook gewoon letterlijk zo gevraagd:

Hallo,

ik heb deze vraag volgens mij voor het eerst in 2007 gesteld bij een Rabobank medewerken en elk jaar hoor ik hetzelfde antwoord: 'het komt eraan maar we weten nog niet wanneer'. Ik heb het over een Online overzicht van de transacties van mijn Rabocard/Credit kaart.

Bij bijna elke andere bank is dit allang mogelijk. Hebben jullie inmiddels al een idee wanneer dit wel mogelijk zou moeten zijn of krijg ik weer het standaard antwoord. Ik zit er namelijk sterk aan te denken om een andere credit-kaart aan te vragen waar het wel mogelijk is.

Met vriendelijke groeten,
    En hun antwoord:

Beste heer,
    Hartelijk dank voor uw e-mail.
    Ik begrijp uw reactie en vind het ook vervelend dat ik u niet anders kan berichten dan dat het eraan komt. Rabobank Nederland is hiervoor met een onderzoek bezig. Wanneer het mogelijk is om een online overzicht van de transacties te raadplegen, is nog niet bekend.
    Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

KlantContactCentrum Particulieren
    Laatst gewijzigd door Njit; 29-11-11 om 11:14.

10. Top | #650
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Ik heb o.a. de ANWB Visa kaart via ICS.
    Prima!!
    Bij problemen over betalingen directe hulp en (onder voorbehoud) terugboeken.
    Autohuur van dollar was n.l. 2 keer berekend met verschillende bedragen op verschillende data.
    Heb jarenlang Mastercard van ABNAmro gebruikt, maar diverse keren problemen gehad. Op een ABNAmro kantoor weet niemand iets en aan de telefoon kom je niet verder. Uiteindelijk schaamde men zich zo, dat ik een bos bloemen kreeg om het een beetje goed te maken. Voordat een bank, dat doet! Zegt wel iets over de afhandeling.
    Limiet kon niet verhoogd worden, bij ICS kreeg ik na wat gebruik van hun een aanbod om de limiet te verhogen.
    ICS is een ABNAmro dochter en binnenkort gaan ook hun kaarten over naar ICS misschien verbetert er dan wat.

Knaapje

Forum Rechten