Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 64 van de 86 EersteEerste ... 1454626364656674 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 852

Onderwerp: Creditcard

1. Top | #631
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007

Standaard Re: Creditcard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    We hebben inmiddels wat "Site to store" besteld bij Wal*Mart, en met de CC ging het niet meer, zoals je al opmerkte. Dus dan maar met Paypal, werkte goed.
    Op Marion's Wal*Mart account bestellen, en met mijn Paypal account betalen, zelfs.

Bij Amazon gaat het nog prima met de NL CC, daar bestellen en aan FL "huis" laten bezorgen.
    Je ziet, we hebben toch nog wat "gevonden" om te bestellen \\/
    Ik heb vorige week nog een site to store bestelling gedaan bij de Walmart met mijn ing cc mastercard en dat ging prima.

2. Top | #632
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006

Standaard Re: Autohuur: Creditcard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jena1953 Bekijk Berichten
    Overigens heb ik nu al enige malen gelezen dat mensen bijstorten op hun cc, maar je cc is toch gekoppeld aan je betaalrekening, althans wel bij de ING. Wij hebben een limiet van 1500 € en maandelijkse volledige afrekening, en er staat meer dan voldoende op onze betaalrekening. Dus begrijp ik niet hoe je bij kunt storten.

Bij mij gaat het precies hetzelfde met de cc van de ING,maar ik heb ook een Visa kaart en daar kun je op de rekening bijstorten en dan vergroot je je limiet .
    Volgens mij kan dat bij de Mastercard van de ING niet.
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-11-11 om 09:57. Reden: quote gefixed

3. Top | #633
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Op veel CC's kun je bijstorten, ook bij de ING kan dat.

Het is simpelweg al vooraf geld op je creditcard account toevoegen om je bestedingslimiet te verhogen, maar als je over internet beschikt en de gegevens meeneemt kun je ook gewoon bij nadering van je limiet dan een storting doen op je CC account om zo weer meer ruimte te creëren.

Feitelijk los je dan je schuld gewoon eerder af.
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 28-11-11 om 21:34.

4. Top | #634

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theovg Bekijk Berichten
    Volgens mij kan dat bij de Mastercard van de ING niet.
    Dit kan zeker bij de ING en Mastercard zie

http://www.ing.nl/particulier/betale...sen/index.aspx

Of dit nu extra aflossen is of er vast al geld opzetten voor gebruik van later. Dit kan gewoon. Heb ik ook altijd gedaan.

5. Top | #635
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Volgens mij kun je op elke creditcard bijstorten, ook bij de ING kan dat.
    Ik snap wat Jena bedoeld, aangezien ik ook niet helemaal begrijp hoe je moet bijstorten als je CC gekoppeld is aan je betaalrekening... ?

Wij hebben ieder een CC gekoppeld aan onze en/of rekening van de rabo. Op welke rekening moet ik dan extra geld storten? Gewoon op de betaalrekening? Waarom? Dat doe ik pas op het moment dat de CC afschrift komt, dan stort ik geld van onze spaarrekening op de betaalrekening zodat de rabo het een goed twee dagen later het er vanaf haalt. Bedoel, laat liever zo lang mogelijk het geld op de spaarrekening staan, want dan vang ik er nog rente over uiteraard.

Wel laten we ons limiet verhogen tijdens de vakantie, maar dat is volgens mij niet hetzelfde...
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 28-11-11 om 19:16.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

6. Top | #636
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Ook ik heb al eens handmatig afgelost omdat ING mij toch op gespreid betalen had gezet, terwijl ik dat niet had aangevraagd. Dat kon ik doen door geld over te maken naar een rekening, zie: http://www.ing.nl/particulier/klante...ri=tcm:7-37184

Ik neem aan dat je hiermee ook geld extra bij kunt boeken.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

7. Top | #637
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

@Space Ace, Als je de mogelijkheid hebt om je bestedingslimiet te verhogen of als deze ruim voldoende is dan heb je ook geen noodzaak om vooraf of tussendoor bij te storten op je CC account. Het bied dan ook geen voordeel om dit wel te doen.

Maar als je geen mogelijkheid hebt om je bestedingslimiet te verhogen en je limiet mogelijk niet toereikend is op je CC dan kun je dat oplossen door vooraf of tussentijds een bedrag te storten op je CC account. Volgens mij is het zo dat je dan het bedrag overmaakt naar een rekening bij je bank onder vermelding van je Creditcard nummer maar hiervoor zul je even je eigen bank of CC maatschappij moeten raadplegen wil je hier gebruik van maken. Ik weet alleen dat het mogelijk is om dit te doen.

Overigens is dit ook een oplossing als je onverhoopt tegen problemen aanloopt waardoor je over je bestedingslimiet van je CC zou gaan, mits je natuurlijk op vakantie bij je bankrekeningen kunt.

8. Top | #638
    Ingeschreven
    Sep 2004

@Space Ace, Als je de mogelijkheid hebt om je bestedingslimiet te verhogen of als deze ruim voldoende is dan heb je ook geen noodzaak om vooraf of tussendoor bij te storten op je CC account. Het bied dan ook geen voordeel om dit wel te doen.
    Daarom snap ik ook niet wat jij bedoelde met 'Volgens mij kun je op elke creditcard bijstorten, ook bij de ING kan dat.' Dat kan dus niet op elke CC... Want een Credit Card welke gekoppeld is aan de betaalrekening heeft geen CC-account (waar Jena het dus ook over heeft).
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 28-11-11 om 21:25.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

9. Top | #639
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Misschien schept dit meer duidelijkheid hierin.

Hier kun je lezen hoe je dat moet doen bij welke creditcard:

LINK

Gewoon even je eigen creditcard aan klikken en je kan lezen hoe het in zijn werk gaat. :-P

10. Top | #640
    Ingeschreven
    Sep 2004

Thnx!

Volgens mij kun je op elke creditcard bijstorten, ook bij de ING kan dat.
    Geld storten
    het is niet mogelijk om geld te storten op een Rabobank creditcard.
    Niet op elke CC dus
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 28-11-11 om 21:26.

Forum Rechten