Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 82 van de 101 EersteEerste ... 3272808182838492 ... LaatsteLaatste
Resultaten 811 tot 820 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #811
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: prijsverschil huurauto Miami Airport of in de omgeving ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    .. dankjewel voor je uitleg!!
    ..Daar is het forum voor. Autohuur is best ingewikkeld en de verleidingen liggen op de loer!

2. Top | #812
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karin16 Bekijk Berichten
    veeel goedkoper.
    Ik zou liever een prijsvergelijking maken bij alle aanbieders. Je kunt namelijk helemaal niet zeggen dat een aanbieder de goedkoopste is. Prijzen varieren per periode, per type auto en per aanbieder. Soms komt usareisen.de goed uit de bus, soms e-autohuur en dan ben je als je direct bij de verhuurmaatschappij boekt, weer voordeliger uit.

3. Top | #813
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Ik maak ook even een zij-sprongetje want ik zou 't zo fijn vinden als je een compleet pakket kunt boeken en dat 't dan ook echt compleet is. Niet dat je thuis denkt alles op orde te hebben en dat ze bij de balie dan toch nog vragen of je niet "dit of dat" wilt afsluiten.
    Kijk, ik ben gewoon een leek in dit soort dingen. Ik wil 't goed geregeld hebben, op alle fronten. En ja, daar betaal je dan voor maar dat vind ik niet erg.
    Ik zou bijna extra willen betalen voor een balie waar iemand zegt "wat fijn dat u 'n goed pakket heeft afgesloten, u bent overal klaar mee en voor, hier zijn de sleutels en 'n heel fijne vakantie!"
    In het verleden dacht ik ook een compleet pakket te hebben ... kom je bij de balie en dan blijk je niet verzekerd te zijn voor een lekke band of verkeerde brandstof tanken.
    Dus ja, dan sluit je dat toch maar weer apart af.

4. Top | #814
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren 2010-2012

Road Service Plus zit er nooit standaard bij. Ze moeten tenslotte nog iets hebben om je te kunnen verkopen/"aan te smeren"

Lees deze topics ook eens:

Autohuur: "aansmeren" van allerlei extra's
    Autohuur: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker
    Autohuur: TIPS voor dat je wegrijdt

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #815
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Dankjewel voor de topics, Njit. Veel leesvoer erbij
    Sowieso 'moet' ik me nog gaan verdiepen in het tolwegen- gebeuren.
    In 2010 waren we alleen in de omgeving van Orlando en hebben we cash betaald, heeft ook wel wat. Maar ik begrijp dat we rondom Miami en naar the Keys toch
    beter van te voren iets kunnen regelen?
    Afijn, dat is dan weer leesvoer voor uh, zondag bv ... ?!

6. Top | #816
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Road Service Plus zit er nooit standaard bij.

Voor wie roadservice wil hebben; vergelijk de prijzen van andere aanbieders eens met Sunny Cars. Bij hen zit de roadservice er wel bij en dus liggen de prijzen wat hoger.

7. Top | #817
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Eh.... was er net met jullie hulp uit dat ik voor Alamo ga, het Gold pakket. Nu lees ik iets over Roadservice, aan te raden om erbij te nemen ?
    Dat is toch de wegenwacht ? Haalt de verhuurder je niet op als je onverhoopt met pech komt te staan ?

Nog even een tipje: had van de week een kortingscode gevonden voor Alamo, op Facebook.
    FB11LIKE geeft EUR 10.= korting.

8. Top | #818
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Roadside Plus is voor de volgende zaken:

Roadside Plus

• KEY REPLACEMENT - Lost keys? No worries, we will send replacement keys or a locksmith.
    • FLAT TIRE - If the vehicle's spare tire is inflated and serviceable, it will be installed to replace a flat tire. If no inflated spare is available, the vehicle will be towed in accordance with the towing provision.
    • TOWING - If the vehicle is rendered inoperable (unrelated to an accident) towing charges will be covered at no additional charge.
    • JUMP START - A battery boost will be provided in an attempt to start the vehicle.
    • LOCKOUT SERVICE - If the keys are locked inside the vehicle, service will be sent to gain entrance.
    • FUEL DELIVERY* - A limited supply of gasoline will be delivered to the vehicle to enable you to reach the nearest open service station.

Een ieder mag voor zichzelf uitmaken of hij/zij het de moeite waard vind om het erbij te nemen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #819
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Nu lees ik iets over Roadservice, aan te raden om erbij te nemen ?
    Ik zou het je niet aanraden, want wij nemen dat er zelf ook nooit bij. Ik vind er iets teveel onzinnige dingen in zitten, in die service (Roadside Plus aka Roadside Service Plan).

https://www.alamo.com/itemDetails.do?HelpItemID=ROA

Een bandje wisselen kan ik zelf wel, net zoals een jumpstart en wat benzine regelen. En ik raak hier thuis ook niet direct mijn sleutels kwijt, dus ook dat zit wel goed.

Wel wordt het vaak verward met de (bij de prijs inbegrepen) Roadside Assistance, waar je altijd recht op hebt bij pech, motorisch of electronisch, aan de auto.

Meer het blijft natuurlijk ieder zijn keus, ik vind het zonde van die $5,- per dag.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #820
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2011

Inderdaad, ik zal het er ook niet bijnemen.
    Ik heb al zoveel auto's gehuurd in de wereld en nog nooit ergens zo'n Roadside Service Plan erbij genomen.

De enige auto die ooit raar ging doen was in de 90er jaren in Mexico, dat was een VW kever. Na even naar de verhuurder gereden te zijn werd deze gerepareerd en konden we onze weg vervolgen.

In de VS heb ik nog nooit problemen gehad, de auto's zijn relatief nieuw en ik ben niet zo vergeetachtig dat ik de sleutels laat zitten of vergeet te tanken.

Maar goed, iedereen moet het voor zichzelf weten. Ik neem het er iig niet bij.

Forum Rechten