Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 64 van de 100 EersteEerste ... 1454626364656674 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

1. Top | #631
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Standaard Re: Tolwegen / SunPass

Wat ik me al heel lang afvraag is: hoeveel wordt er eigenlijk gebruik gemaakt van tolwegen?

Velen onder ons (ver)blijven in de Kissimmee/Davenport/Orlando area en wijzelf maken eigenlijk alleen gebruik van de I-4, I-drive, de 192 en de 27 en komen alleen van en naar MCO op een stukje tolweg en dat kost maar een paar kwartjes. En zelfs die stukjes tolweg kunnen vermeden worden. Er kan tenslotte ook nog overal met cash betaald worden (op een klein stukje bij Miami na).

Vorig jaar zijn we nog naar KSC geweest en ook dat kostte maar een paar kwartjes.
    De eerste kwartjes hebben we gekregen door een paar $$ te wisselen op MCO.
    Pas de problème dus.

Gewoon nieuwsgierigheid van mijn kant en ik ben hier toch wel benieuwd naar, want wat ik hier allemaal al heb gelezen geeft het menig FF-er toch wel wat hoofdpijn.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

2. Top | #632
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ons laatste afschrift was voor $19.25 aan tol. Maar wij zijn dus ook richting Miami geweest. Met Alamo zit het er gewoon bij. Weinig kopzorgen aan
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #633
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ons laatste verbruik, in Oktober, was $30,-, en dat is zo'n beetje ons tweewekelijks gemidelde, al was het in het voorjaar iets meer vanwege de Turnpike vanaf Miami.

We zijn nog al 417 (Florida Greenway) adepten, en gebruiken die regelmatig om via Sandford in Daytona v.v. te komen, en zo de drukte op de I4 bij Orlando te mijden.
    Dat zal de komende vakantie wat minder zijn :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #634
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Afgelopen maand voor het eerst gebruik gemaakt van de mini sticker. (en dan te bedenken dat we er al 25 jaar komen) Echt ideaal. Ondanks dat de tol maar een paar kwartjes kost is het verrekte handig dat je overal kunt doorrijden. Een groot voordeel was ook dat we het konden gebruiken in de parkeerkelder van MCO, toen we familie moesten afhalen (en terugbrengen) Wel zorgen voor voldoende tegoed op je account. Nieuwe sticker voor volgende keer al vast meegenomen.

5. Top | #635
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jastsali Bekijk Berichten
    Ondanks dat de tol maar een paar kwartjes kost is het verrekte handig dat je overal kunt doorrijden.
    Toch even een vraag daarover. Rijden jullie die weg dan zo vaak? Ik bedoel, wij rijden 1 keer heen en 1 keer terug naar MCO en dan zijn die paar kwartjes (in mijn ogen dan) toch simpeler. Ik hoor het graag van je want ik blijf benieuwd. :-D
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

6. Top | #636
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Wij maken vanaf onze locatie in Clermont regelmatig dagtrips over tolwegen en/of bruggen richting Atlantic en richting Tampa. Dus het beperkt zich niet tot MCO-Clermont v.v. over de 528 of 417. Wat te denken van de 429 in Kissimmee en de Turnpike. Van deze wegen pakken we regelmatig een stukje mee. De kosten zijn beperkt, maar het is toch prettig dat je zo kunt doorrijden en nooit hoeft te zorgen voor kwartjes bij de onbemande tolpoorten.

7. Top | #637
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006

We zijn nu bijna tien dagen terug,en hadden een auto gehuurd bij Alamo en hebben gewoon de sunpass lanes genomen.
    Toen we de auto ingeleverd hebben stond het bonnetje op nul ,op het forum had ik gelezen dat een andere firma de tol van mij creditkaart haalt.
    Maar tot nu toe is er niks belast of afgehaald,weet iemand hoelang dat ongeveer duurt.

8. Top | #638
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Dat bonnetje geeft inderdaad niks aan. Bij ons was het 1e deel na een maand van de CC afgehaald, en de maand erop nog een klein beetje.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

9. Top | #639
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theovg Bekijk Berichten
    Maar tot nu toe is er niks belast of afgehaald,weet iemand hoelang dat ongeveer duurt.
    Je kan hier iig je kosten zien: http://www.htallc.com/ReceiptRequestAgencies.aspx
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

10. Top | #640
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Er schijnt toch iets te gaan dagen!
    Quote uit de Sunpass newsletter:

A ready to use transponder for visitors...
    Do you have family or friends that come to visit Florida several times a year, or even planning their first trip to Florida? Help them save money like you by purchasing a SunPass especially for them. SunPass now offers a SunPass Mini that comes preloaded with $20.00 of toll funds at a cost of $24.99. It is ready to be used immediately after purchase. While registration is not required with this preloaded SunPass Mini, it is strongly recommended in order to enjoy all the benefits of SunPass. Funds can be added to the preloaded unit and they never expire. This allows the unit to be used year after year.

You can purchase a preloaded SunPass Mini at the Okahumpka Service Station (Milepost 299) and the Snapper Creek Service Station (Milepost 19).
    ..........

Men schijnt nu toch ook aan bezoekers te gaan denken, misschien gaan ze ze ooit wel opsturen naar Europa.
    Vraag me af of je deze dan niet op de ruit hoeft te plakken, volgens de tekst blijft hij bruikbaar, maar of dat alleen in dezelfde auto is staat er niet bij.

Knaapje

Forum Rechten