Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 196 EersteEerste ... 614151617182666116 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #151
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wat heeft een huilend kind in 's hemelsnaam met vliegen met Arke te maken? Hebben die ouders van Arke soms een bonus gekregen, omdat hun kind zo lekker gejankt heeft? En denk je dat andere maatschappijen tot de laatste stoel het volledige keuzemenu hebben? En kan je bij andere maatschappijen misschien je maaltijd laten serveren op een moment dat het jou uitkomt? Kom op zeg, als jij vindt dat de maaltijd te vroeg wordt geserveerd, bewaar je hem toch lekker? Of neem zelf wat te eten mee, dan mag je helemaal zelf uitmaken wanneer je gaat schaften.

    Wat is er trouwens vreemd aan dat de maaltijd twee uur na vertrek uit Miami wordt geserveerd? Wat had je zelf gedacht? En als je ook nog eens jaloers bent op de mensen in de duurdere klassen die daar waarschijnlijk gewoon voor betaald hebben, ga dan voortaan lekker de volgende keer met een prive-jet, denk ik dan.

    Natuurlijk vind niemand het leuk wanneer een kind onophoudelijk huilt in een vliegtuig terwijl de rest van de passagiers probeert te slapen. Maar het getuigt nu ook niet direct van inschikkelijkheid en inlevingsvermogen zoals jij over dat rotjong en zijn onfatsoenlijke ouders vertelt.

    Waarom zou het eigenlijk onfatsoenlijk zijn als een wanhopige ouder met zijn kind door het gangpad loopt om het rustig te krijgen? Welke regels zijn er voor hen precies anders dan voor passagiers die zonder kinderen reizen? En wanneer is iemand met een kind volgens jou precies onfatsoenlijk? Of een rotjong van anderhalf.........?

    Wanneer de dienstverlening van ArkeFly te kort schiet, dan is het forum een prima plek om daar met elkaar van gedachten over te wisselen. Kom maar op maar gebruik goede argumenten. Niemand is er bij gebaat om hier met kulverhalen over Arke aan te komen.

    Oh, ja voor ik het vergeet: nog wat leuks te melden over de vakantie, duikkie.... .
    Laatst gewijzigd door Teleton; 16-11-11 om 23:56.



  2. Top | #152
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Huilende kinderen zijn altijd vervelend, voor ouders én passagiers. Maar ik denk niet dat Arke er veel aan kan doen. Ze hebben geen noodluik voor vervelende passagiers..

    Wij hebben mooie Bose Noise cancelling headsets. In combinatie met een laptop met films kan een kind zo hard janken als hij wil, ik hoor ze niet
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #153
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Innieminnie Bekijk Berichten
    Maar na 2uur. Wel erg snel voor zo'n lange vlucht. Maar denk ook dat het komt ivm het tijdverschil tussen Orlando en Amsterdam.
    Ik heb al vele malen gevlogen en met vele verschillende maatschappijen en je krijgt toch altijd zo'n 2 uur na het opstijgen het eten? Ook op die lange vluchten?

    Je stijgt op en dan komen ze meestal als eerste langs met de oordoppen, daarna vaak (niet altijd) met de taxfree spullen en daarna meteen het eten. En dan een goed twee uur voor het landen krijg je weer eten (op de lange vluchten).

    Dus daarin zie ik geen enkel verschil tussen Arke of een andere vlieg maatschappij.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #154
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Wat heeft een huilend kind in 's hemelsnaam met vliegen met Arke te maken?
    je had er bij moeten zijn , en zo wanhopig waren die ouders niet , die zatten gewoon mee te gillen. ik denk dat alle vliegtuigmaatschappen iets aan voorlichting kunnen doen bij gratis mede vliegers ( want een jong van 2 betaald niks he) als bij nachtvlucht kan je zo'n jong iets gegeven, ik zelf had ook slaappillen bij. ik heb nog niets gezegd over de overdag vlucht naar florida toe. daar had ik op gerekend dat dat 12 uur herrie was. maar zo erg als met arkefly had ik het nog nooit meegemaakt. over de keuze menu als ze bij arkefly al zeggen de keuze is waarschijnlijk op voordat ze gaan uitdelen, moeten ze daar niet aan beginnen. iedereen hetzelfde als je niets extra betaald kan ik ook nog in komen. maar omdat de ene rij wel snel werk en maaltijden uitdeelt van de andere slangzame uitdelers klopt het niet, mijn buurman die van de snelle rij kon kiezen en ook de mensen achter hem , mensen voor mij in de langzame rij uitdelers niet. gewoon niet stelen van andere uitdeel kar. twee uur na miami kan ik begrijpen je vlieg de nacht in. maar 3 uur in de middag, snap ik echt niet, ook omdat er verder niet zoveel meer te doen was.

    kortom zo erg als arkefly had ik nog niet meegemaakt, ik kan natuurlijk pech hebben gehad. maar als het licht uitgaat is het dat arke dan probeert de mensen erop wil wijzen. wees een beetje stil. zoals ik weet dat het een nachtvlucht wordt zo konden ook deze ouders zorgen dat ROTJONG ging slapen alles was donker, maar misschien werkt dat anders ?? ik vind dat onfatsoenlijk tegenover andere in het vliegtuig. maar deze ouders hadden echt niets bij of aan gedacht, maar ik hou er over op. was erg !!!

    wat ik hiermee wil bijdragen is dat je bij arkefly zelf rekening moet houden , dus neem oordoppen mee en vermaak. het aanbod vermaak bij arke kost geld en is vrij oud( de films) .

    helaas kan ik echt niets positief kunnen bijdragen waarom mensen moeten kiezen voor arkefly. ik ben gewoon beter gewend met 1 uitzondering, dat was onno air ( de turkse).

    ik gewoon niet meer vliegen met arkefly, dat weet ik zeker !!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    Dus daarin zie ik geen enkel verschil tussen Arke of een andere vlieg maatschappij.
    bij arke fly (arme fly klasse ) krijg je 1 maaltijd en verder niets op water na dan. en over 10 uur echt vliegen als je niet naar miami gaat is de verdeling ongelukkig.

    bij andere maatschappijen krijg je dus meer eten. dat is dus wel een verschil !!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-11-11 om 21:40. Reden: 1+1

  5. Top | #155
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    We zijn ook al een paar keer met Arke gevlogen (nog verder dan Miami, namelijk naar Curacao en Mexico) en ik moet eerlijk bekennen dat het me niet eens is opgevallen dat er maar één keer eten werd geserveerd ops: Blijkbaar heeft mijn lichaam niet zo'n behoefte aan twee keer eten op zo'n lange vlucht (meestal is het tweede keer eten bij een andere vliegmaatschappij ook alleen maar een broodje hoor. Afgelopen keer vlogen we van Miami terug naar Amsterdam met Continental. Twee uur voor de landing in Amsterdam kregen we een klein broodje met boter en kaas en wat koffie, dus zo heel veel stelt die tweede keer eten ook niet voor).
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  6. Top | #156
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    20

    Standaard

    o ja teleton even vergeten , die ouders zijn dus wel beloont met bonus van arkefly

    verder is dit niet het item vliegen bij arkefly om de leuke dingen hier op te schrijven , autohuur alamo was zeer positief. bij southern dunes ( huisje) moeten ze niet midden in de nacht elke dag gaan grasmaaien verder goed oord. redelijk positief. garden bush weer heel negatief met hun niet eigen voedsel mee naar binnen ??? disney was weer goed en druk. gps in auto een gevecht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    We zijn ook al een paar keer met Arke gevlogen (nog verder dan Miami, namelijk naar Curacao en Mexico) en ik moet eerlijk bekennen dat het me niet eens is opgevallen dat er maar één keer eten werd geserveerd ops: Blijkbaar heeft mijn lichaam niet zo'n behoefte aan twee keer eten op zo'n lange vlucht
    ik eigenwijs lichaam hebben, maar die 1 keer eten is niet zo erg, mijn hele handbagage zat vol met broodjes. ik had op de papieren van arkefly gelezen dat zelf maar 1 keer met drank zou komen , dus ik met lege flesjes door de scan om ze daarna te vullen, maar zo waar het water was aanwezig bij arkefly ( toch nog iets positiefs )
    Laatst gewijzigd door Njit; 17-11-11 om 19:12.

  7. Top | #157
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Beste Duikie,

    Iedereen die in een vliegtuig stapt moet betalen, ook een klein(e) baby/kind.

    Het is weliswaar niet veel maar 10% van de ticketprijs van de ouders, is trouwens wel veel geld als je het kind op schoot moet houden! vanaf 2 jaar moeten ze al een eigen stoel hebben en krijg je een korting van maar liefst 20%(schiet niet erg op).

    Ik heb ook met een klein kindje gevlogen en had een late vlucht terug, maar door alle stress e.d. had hij ook moeite met slapen, en nog wel in zijn eigen autostoeltje. Achter mij een snotneus van een jaar of eindpuber die aan zijn ouders vroeg:"was ik vroeger ook zo lastig" ( mijn zoon heeft een half uur gehuild omdat we de dvd speler niet aan de praat konden krijgen ) "nee hoor" antwoord moeder "jij was heel lief". Maar ondertussen zat dat puberende jong achterop mijn stoel te drukken met zijn knieen, dit de hele vlucht lang.

    Dus niet alle kleine kinderen zijn rotjongens, ouderen kunnen er ook wat van, en dan kan ik ook nog wel wat negatieve ervaringen noteren van volwassenen........!

    Maar goed, om even on-topic te blijven:

    Je vliegt met Arkefly goedkoper dan met gerenomeerde airlines en dat merk je met het eten bijvoorbeeld. Als je aan 1 maaltijd niet genoeg hebt, dan kun je gebruik maken van het Arkecafé.

  8. Top | #158
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.504

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dat wilde ik eigenlijk ook net zeggen, ik vlieg zelf in feb ook met Arkefly, maar je kan gewoon aan boord eten en drinken kopen. Vlieg normaal altijd binnen Europa, meestal met Transavia, dus weet niet beter ;-)

    En tja, kleine kindjes die huilen, je hebt er nu eenmaal mee te maken. De ouders voelen zich er meestal zelf behoorlijk opgelaten onder.
    Pijn aan de oortjes, het enge van vliegen. Het zij zo.

  9. Top | #159
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dat kinderen huilen vind ik persoonlijk niet zo'n probleem. Je kunt het de kinderen niet kwalijk nemen . Voor ons is de gulden regel: rust,reinheid en regelmaat nog steeds de meest toepasselijke ovoedkundige waarheid.

    Waar ik me wel godsgruwelijk aan erger is het feit dat de stoelen en ruimte aan de uitgangen, waar je een flinke meerprijs voor mag betalen, beschouwd worden als openbare ruimte om of met je huilend kind recht voor ons beeldscherm te gaan staan of je kinderen dumpen met speelgoed net voor onze voeten.
    O ja en dan heb je ook nog personen die eerst op hoge poten bij het vliegend personeel gaan eisen dat juist die stoelen ideaal zijn als je kinderen hebt en jij maar op moet rotten. Als ze dan bot vangen komen ze bij je en ventileren ze hun meest frusterende gevoelens op jou af door te zeggen:"ze moesten "oude" mensen verbieden om te vliegen".
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 17-11-11 om 19:24.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  10. Top | #160
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik kan ook niks vreemds vinden in het hele verhaal, over hoe Arke Fly het doet bedoel ik dan.
    We hebben al met verschillende maatschappijen de grote oversteek gemaakt en de hoofdmaaltijd komt inderdaad vrij aan het begin van de vlucht en later nog een snack. Er zijn mensen die het vliegtuigeten niet pruimen en die nemen zelf wat te eten mee. En als je de maaltijden niet genoeg vindt, neem dan zelf wat extra te snacken mee. Al is het maar "voor de zekerheid".

    Kinderen die huilen: wij hebben in 2000 met Martinair gevlogen met onze 2 kinderen. Onze jongste was net 3 en ik kan me herinneren dat ze op de terugreis niet in slaap kwam omdat ze oververmoeid was. Normaal gesproken voel je je als ouders echt niet happy met een huilend kind en ik heb alles geprobeerd om haar stil te krijgen/houden. Ik voelde me zelf zeer ongemakkelijk.

    Voor de rest begrijp ik niet veel van je verhaal, maar dat ligt misschien wel aan mij?
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •