Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 196 EersteEerste ... 513141516172565115 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #141
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Dan is het toch ook geen vertraging? Je bent later vertrokken dan het plan was maar ik neem aan dat je ook later naar Schiphol bent vertrokken?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #142
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik ben idd later vertrokken naar schiphol.
    Maar bij aankomst kreeg ik excuses en een bon om te eten en werden we op de hoogste gehouden ivm met vertrek. De vlucht was vertraagd omdat het toestel onderdelen was gaan halen voor een ander toestel en daarna bleek dat er 2 toiletten defect waren. Ik denk niet dat een maatschappij zomaar de vluchttijden mag veranderen.

  3. Top | #143
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Als ze jou op tijd informeren mag dat best. Het zou wat anders zijn als je op de dag zelf vertraagd zou zijn. Maar je kan via Facebook contact zoeken met EUClaim. Wellicht zien zij het anders:

    https://www.facebook.com/EUclaim
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #144
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shopping_frieda Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat een maatschappij zomaar de vluchttijden mag veranderen.
    Ik ben toch écht bang dat je dan verkeerd denkt.
    Indien het een maatschappij uitkomt mag deze vluchttijden en zelfs hele vluchten en schema's veranderen.
    Bovendien heb je een dag van te voren nog een schedule change gekregen, dus hebben ze naar de wet en juiste regels gehandeld.
    En dat de vlucht uiteindelijk op dag van vertrek nu toch nog vertraagd werd is jammer.
    Ik vind dat ze de reizigers zelfs heel goed behandeld hebben door een etensbon te verstrekken.

    Hoeveel minuten vertraging is er nu uiteindelijk de Schedule Change opgetreden??
    Laatst gewijzigd door corrus; 03-11-11 om 12:12.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #145
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Euclaim vind dat de vlucht wel vertraagd was.
    Ik ga het toch proberen.
    Ik ben idd netjes behandeld maar als er op de luchthaven word gezegd dat de vlucht vertraging heeft kan je nadien niet zeggen dat dit niet zo is.
    We moesten na de verandering om 14.40 u vertrekken en zijn om 16.30 vertrokken.

  6. Top | #146
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Als het zo weinig is, kan je weinig maken denk ik, een dag van te voren bellen kan je wat kort dag noemen, maar je bent op de hoogte gebracht. Dit zouden ze beter kunnen doen. Maar je hebt netjes een etensbon gekregen, doen ze niet overal(ezy bijvoorbeeld, als je ruim 8u vertraging hebt doen ze niets maar dan ook niets).

    En je hebt minder dan 2uur vertraging op de dag zelf. Ben bang dat je hiermee weinig geluk zult hebben.

  7. Top | #147
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij zaten ook op deze vlucht,wij hadden het van der valk hotel geboekt,omdat we om 8.30u zouden gaan vliegen.
    Deze kamer hadden we niet nodig na het telefoontje van Arke,maar de kamer kan je kostenloos annuleren 24 uur voor aankomst.Nu dus niet meer,de overnachting moest betaald worden.
    En na de zgn. reparatie van de wc die verstopt was,deed deze het nog niet!!

  8. Top | #148
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij hebben ondertussen verlengd. Ipv 26 dec, komen we nu op 30 dec terug.
    Dit kost ons 289 extra. Goeie deal denk ik zo!

  9. Top | #149
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    20

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    ben net terug met arkefly van orlando via miami. voor 12 uur vliegen is het eigenlijk droevig met deze vliegmaatschappij, oke we zaten in het arme fly gedeelte, met in de nachtvlucht 12 uur een heel vervelend jankend jong van onder de de 2 !!!, maar dat lag meer aan het fatsoen van de ouders !!!!. maar liep van ellende maar door het vliegtuig , en arke had het zo voor elkaar dat er ook zo'n rotjong gratis in comfort zat en ook in allerduurste klasse hadden ze er 1
    het is toch zo mooi dat drie gratis mee reizigers , zo'n hele vlucht 12 uur erg lang kunnen maken !!!

    op de heen weg kregen we trouwens vroeg eten 2 uur na opstijgen uit amsterdam
    ook 2 uur na miami was het raak.

    verder is altijd het keuze menu op ??? waarom keuze menu dan denk ik dan.

    kortom neem u eigen vermaak me ( tablet) of mp3 speler, of oordopjes, zelfs slaappillen helpen niet tegen gillende rotjong

  10. Top | #150
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Jankende kids had ik 1.5 jaar geleden ook last van met Arke. Met andere maatschappijen nooit problemen mee gehad.

    Maar na 2uur. Wel erg snel voor zo'n lange vlucht. Maar denk ook dat het komt ivm het tijdverschil tussen Orlando en Amsterdam.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •