Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 79 van de 101 EersteEerste ... 2969777879808189 ... LaatsteLaatste
Resultaten 781 tot 790 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #781
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006

Standaard Re: Auto huren 2010-2011

gold of zoals ze het daar noemen premiun met sunshine tarief. gr arno

2. Top | #782
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011

Gisteren hebben wij een auto (dollar) gehuurd bij usareisen. Vandaag kreeg ik het volgende bericht:

vielen Dank für Ihre Mietwagenbuchung über www.Usa-Reisen.de und Ihr damit verbundenes Interesse.
    Bedauerlicherweise konnte das von Ihnen gewählte Fahrzeug vom Reiseveranstalter FTI Touristik GmbH
    Nicht bestätigt werden.
    Entsprechend Ihren Angaben möchte ich Ihnen unverbindlich folgende Alternative anbieten:

Vermieter: Alamo

Beschreibung: Economy 2 türig

Preis: 334,85 € (sofort Verfügbar)

Ich hoffe das Ihnen diese Alternative zusagt und würde mich über Ihre Buchung freuen.

Bei Rückfragen stehen wir Ihnen gern jederzeit zur Verfügung.
    Opvallend is dat op de website van usareisen de prijzen voor de auto die ik gisteren probeerde te huren flink zijn gestegen. Betaalde ik gisteren nog 390,96 euro, nu is dat voor dezelfde auto 436,21. Zou het soms daarmee te maken hebben of heb ik gewoon een gevalletje pech? Ik weet wel dat ze een alternatief bieden (ook nog goedkoper), maar ik huur toch liever bij dollar omdat ik zo'n dollar express card heb. Het scheelt toch weer lekker in de wachttijd.
    Laatst gewijzigd door Njit; 02-11-11 om 19:50.

3. Top | #783
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dollar is wel weer minder prettig met de Toll als je die nodig hebt. Kan ook een afweging zijn om toch voor Alamo te gaan..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #784
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Hallo allemaal, ik heb al eens eerder gevraagd naar tips om een auto te huren, en kreeg toen veel tips, dank daarvoor.
    Was er eigenlijk al over uit om mijn auto bij Dollar te huren, want ik heb een hotel aan International Drive (International Palms resort) en huur de auto pas vanaf dag 2, dus dat is handig bij het afhalen (er zit een Dollar vlakbij het hotel)

Maar nu ben ik even de topics over tol en autohuur aan het doornemen, en de verschillende autoverhuur sites, en heb nog wat vragen.
    Wil hem ergens de komende weken gaan vastleggen.

Hoe zit het nu met die tank benzine ? Ik snap daar echt helemaal niets van...
    Is het handiger om met te nemen, of zonder ?
    En moet je die dure verzekering nemen, of kan je het af met het goedkoopste pakket ?

En ik raak ook een beetje in de war met de tollwegen. Ik blijf voornamelijk in en rond Orlando, wil 1 dag naar Daytona Beach, en verder een beetje in de omgeving rond rijden.
    Moet ik dan een sunpass, of kan je waar ik kom nog met cash geld betalen ?

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer zie... :-?

Ik heb deze op het oog, Economy vind ik genoeg, ben in mijn uppie, en in NL rijd ik ook in een koekblikje :razz:

Maar dan, moet ik kiezen voor Super Spar plus of Super Inklusiv plus ? Zijn bij de 2e de verzekeringen beter (en nodig ?) en een tank benzine inclusief ?
    Of zijn er meer verschillen ?

http://www.usareisen.de/mietwagen/mi...08:00&bt=12:00

Hartelijk dank alvast, kom er echt even niet meer uit...

5. Top | #785
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    kom er echt even niet meer uit...
    Kort en goed: kies voor dit pakket en vergeet alle techniek over de tank benzine en het verzekeringspakket als je daar nu zelf al helemaal niets van snapt.

Uploaded with ImageShack.us

Ga wel na of je hotel inderdaad zo dicht bij Dollar zit. De Intl Drive is nogal lang. Wellicht zit de vestiging van Alamo nog wel dichterbij je hotel en dan kan je zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de tol, overal gaan en staan.

Je 'moet' geen Sunpass, op de routes die je noemt kan je overal met contant geld betalen. Bij sommige afslagen moet dit gepast met muntjes. Bij deze afslagen is geen bemanning, dit staat vooraf aangegeven.

6. Top | #786
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Dank je Teleton, dan ga ik dit pakket maar nemen dan. Dollar zit tegenover mijn hotel, dus dat is wel handig.
    Heb al een hele berg kwartjes (stuk of 30) van iemand over kunnen nemen, dus dat zit ook wel goed.
    En fijn om te horen dat ik daar in omgeving van Orlando mee uit de voeten kan.

Alamo zat volgens mij ook niet zo heel ver weg, want daar wordt het tolgeld toch gewoon via je CC afgeschreven, als ik het goed heb begrepen ?

Fijne vakantie nog, ik lees elke dag je reisverslag, wat kan jij heerlijk en met veel humor schrijven

7. Top | #787
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Alamo zit bij de Congo River Golf. Da's idd niet heel ver weg van jouw hotel.
    Zie http://g.co/maps/b9k7n . Ik denk een minuut of 10 wandelen..

Bij Alamo betaal je $6 aan servicekosten en de rest wordt achteraf van je CC afgeschreven.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #788
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Oei, da's eigenlijk wel veel makkelijker dan, dan hoef je er helemaal niet bij na te denken.
    Mocht ik dan wel een keer verder weg gaan met de auto, dan hoef ik niet om de tol te denken. En die USD 6,= vind ik niet erg.
    Wat een mooi kaartje zo, kijk altijd gewoon op maps, maar dan de gewone kaartweergave, vergeet elke keer dat dit ook kan.
    Alamo zit idd niet zo ver, ga de auto toch pas de volgende morgen nadat ik aankom ophalen, kan ik mooi gelijk even de buurt verkennen.
    Denk dat ik toch neig naar Alamo dan ;-)

9. Top | #789
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011

Wat is het verschil bij midsize SUV tussen een jeep liberty of similar of een Hyundai santa fe or similar? Scheelt dat veel qua grootte?

10. Top | #790
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martinos Bekijk Berichten
    Wat is het verschil bij midsize SUV tussen een jeep liberty of similar of een Hyundai santa fe or similar? Scheelt dat veel qua grootte?
    Er is een verschil in afmeting tussen een Standard SUV en een Midsize SUV.De afmetingen van de auto vind je bij de verschillende verhuurbedrijven. Bijvoorbeeld: Standard SUV, geschikt voor vier personen, twee grote en twee kleine koffers.

Je huurt nooit een bepaald type of merk. De auto die je meekrijgt, voldoet aan de kwalificaties zoals deze zijn afgesproken. Je krijgt wel meer als er geen auto in jouw categorie aanwezig mocht zijn. Nooit minder...=P~.

Forum Rechten