Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 44

Onderwerp: Autohuur: Creditcard

  1. Top | #21
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Creditcard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Een andere benaming voor prepaid creditcard is de debetcard. En zoals Corrus al aangaf, daar heb je niks aan als je een borg moet betalen.
    Helaas dit klopt niet helemaal, Njit.

    Een debitcard is onze gewone bank-pinpas.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Debit_card
    https://www.chase.com/online/Checkin...rd-control.htm
    Vandaar ook de vraag bij de kassa: Debit or credit?? Een pinpas of een creditcard.
    Wat jij bedoelt is een prepaid creditcard. Bijv.
    https://www.mediuscard.com/NL_nl/?re...FUKIDgodECr-NQ

    In de Nl test op deze site wordt e.e.a. nogal door elkaar gehaald, maar geen Amerikaan zal als je naar een debitcard vraagt een prepaid creditcard bedoelen.

    Helaas worden deze kaarten lang niet altijd (vrijwel nooit) voor borg e.d. geaccepteerd.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 03-11-11 om 21:22.

  2. Top | #22
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Creditcard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vandelaar Bekijk Berichten
    je hebt de zogeheten debitcards maar daar schijnen ze geen genoegen mee te nemen. Heeft iemand hier ervaring mee of gewoon een antwoord???
    Met een Amerikaanse debitcard lukt je dit wel (die kun je namelijk ook gewoon als CC gebruiken). Met de Nederlandse variant gaat dit verhal niet op. Maar waarom niet gewoon een CC regelen? Dat kan op verschillende manieren (via bank, ANWB etc.). Ik zal niet zeggen dat een CC in de VS onmisbaar is, maar zonder wordt het erg lastig.

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    IJsselstein
    Berichten
    100

    Standaard Re: Autohuur: Creditcard

    Dit geldt gewoon niet voor iedereen Guus. Even terug lezen. Door bijv. negatieve BKR lukt het niet, maar ook als je bijv. werkeloos bent, afgekeurd bent of gedeeltelijk(welk voor mij ook geldt net als negatieve BKR ook al is die schuld afbetaald, blijft 5 jaar staan).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-11-11 om 15:42. Reden: fqe

  4. Top | #24
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Creditcard

    ......Met een Amerikaanse debitcard lukt je dit wel (die kun je namelijk ook gewoon als CC gebruiken)................

    Een Amerikaanse card kan ook alleen maar een debitcard zijn. Er zijn daar ook redenen dat je geen cc kan krijgen maar wel een debitcard.

    Knaapje

  5. Top | #25
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Autohuur: Creditcard

    ik heb 2 dingetjes waar je misschien iets mee kan......

    #ik ken wel mensen die een soort gelijk probleem hadden
    die wilde graag een cc indertijd voor internetaankopen
    nu bleek uiteindelijk dat hij wel een cc kon krijgen via zijn eigen bank(rekening) omdat de vrouw bkr geregistreerd was
    en hij los van het ` probleem` stond
    heb je daar al naar gekeken of je het zo op kan lossen,als je natuurlijk beiden verantwoordlijk bent zal het denk ik ook niet lukken

    #ook weet ik van een kennisje die via ING een cc heeft dat die geblokeerd staat op 1000
    euro, dit heeft ze zelf zo geregeld via dr bank omdat ze alleen kleinere aankopen er mee doet
    als ze hem dan verder/hoger wil belasten kan ze er geld bij storten
    ik heb dat toen der tijd (voordat we naar usa gingen reisden)ook gevraagd voor de visacard van mijn man maar dat werd niet gedaan
    dat was gewoon tot 2500 met mogelijkheid te verhogen
    dus blijkbaar doet niet elke cc maatschapij dat
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 04-11-11 om 09:53.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Creditcard

    Een CC met een limiet van 1000 euro heb je weinig aan. De borg is meestal al een borg van $500. Dan blijft er weinig over..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Autohuur: Creditcard

    Bovendien wordt iedere zaak apart bekeken.
    Dus daar heeft ie niet veel aan...

    Ik denk dat hij de reisorganisatie waar hij wil boeken even moet bellen, misschien dat deze nog wel iets weten.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #28
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Creditcard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Ik denk dat hij de reisorganisatie waar hij wil boeken even moet bellen, misschien dat deze nog wel iets weten.
    Dat is misschien nog wel de beste oplossing. Die zullen dat ongetwijfeld wel vaker aan de hand hebben gehad, en er iets op weten.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    maasdijk
    Berichten
    15

    Standaard Re: Autohuur: Creditcard

    nee nog geen contact opgenomen met ze, wel al een beetje verder gekeken of het geen mogelijkheid is om de borg contant te betalen, en dat is bijv. bij Hertz wel mogelijk ( tenminste dat vermelden ze op hun website). en op de site van de ESTA stond dat er ook afgerekend kon worden met debetcard mits er wel een mastercard of visa logo op staat. Zo ie zo ga ik contact opnemen bij UFV voordat ik natuurlijk een boeking maak. Verdere oplossingen of suggesties zijn altijd welkom natuurlijk. Ik zal vaak te vinden zijn op dit forum, aangezien er echt heel veel informatie te vinden is.

  10. Top | #30
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Creditcard

    Ik zou ook gewoon even bellen met USAFV. Ze hebben vaker met dit bijltje gehakt. Wellicht denk je nu veels te moeilijk en kan het eenvoudiger..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •