Ja ze heeft idd paypal
gaan we maar eens uitvogelen hoe dat werkt
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Dat kun je afspreken met de eigenaar, meestal hebben de eigenaren een voorkeur. Als ze die niet hebben is Paypal een handig middel.
Ja ze heeft idd paypal
gaan we maar eens uitvogelen hoe dat werkt
De meeste online bank programma's hebben een mogelijkheid om een betaling per cheque te doen. Zeker is het mogelijk via de AbnAmro en volgens mij ook de rabobank.
Vraag anders naar zijn bankrekening nummer voor een wired transfer omdat je Nederland niet meer via cheques kan betalen of met erg hoge koten.
1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Net een mail terug ontvangen.
Omdat hij slachtoffer van fraude is geweest wil hij zijn rekeningnummer niet geven.
We mogen hem nu ook een cheque sturen.
Nu zie ik bij mijn internetbankieren bij buitenlandse overschrijving ook bankcheque staan.
Zou dat dan zijn wat hij bedoeld???
Ik zou hem terugmailen dat jij ook slachtoffer bent geweest van fraude en dat je alleen naar een rekeningnummer overboekt.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Allemaal leuke reacties over de betalingen per cheques, maar ze gaan allemaal voorbij aan het feit dat hij een cheque van een Amerikaanse bank wil.
Fraude omdat iemand zijn rekeningnummer wist???
Gewoon een ander huis zoeken, er staan er duizenden te huur.
Knaapje
het blijft een lastige iets Amerikanen geven nu eenmaal niet graag hun bankrekening. Wij hadden het ook vorige maand met een huis op de keys voor ons is het uitwisselen van bankgevens vanzelfsprekend maar voor hun echt niet. Ik heb het opgelost door de betaling te doen via western union (erg onbetrouwbaar natuurlijk) maar het was voor ons de beste oplossing. Mocht je echt graag het huis willen zou dit misschien ook een optie kunnen zijn. Zou dan wel even kijken hoe lang staat het huis al in de verhuur staat en kan je genoeg info over de verhuurder kan vinden (betrouwbaar). In ons geval kreeg ik na een week netjes een betalingsbewijs over de post en het contract. (deze mensen verhuren al lang ). Mocht je geen zin hebben in al dit "gedoe" dan zal je waarschijnlijk op zoek moeten naar een ander huis.
Je kan inderdaad via online bankieren een cheque aanmaken en de optie kiezen dat de bank deze doorstuurd naar Amerika je kan het ook zelf doen. Er gaat een aantal dagen overheen om aantemaken, de kosten weet ik niet meer precies maar het viel wel mee.
2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida 2018 Florida
Pff, het is gelukt! Wel heeel omslachtig op deze manier.
Ik heb via internetbankieren bij buitenlandse overschrijvingen de optie bankcheque genomen.
Dit vond de villa eigenaar prima.
Het is trouwens geen Amerikaan hoor, het is een engelsman.
Ben blij dat het nu klaar is.
We zitten nu dus in de kerstvakantie in een villa op Lake Berkley voor een leuke prijs.
Fijn dat het is gelukt, nu aan de voorpret en aftellen voor de vakantie, alhoewel Kerst is al over een paar weken![]()