Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 78 van de 101 EersteEerste ... 2868767778798088 ... LaatsteLaatste
Resultaten 771 tot 780 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #771
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Midsize SUV vs Minivan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    (zelfs een keer minivan, maar dat is gewoon niet mijn soort auto; wel heel praktisch en ruim)
    Tja, en daar gaan wij dus voor: het praktische en de ruimte.
    Komt misschien omdat ons reisgezelschap voor 4/5 uit vrouwen bestaat :wink:
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  2. Top | #772
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Berichten
    35

    Standaard Re: Midsize SUV vs Minivan

    Thanks allemaal voor de reacties. We hebben het (voor de zoveelste keer ) nogmaals besproken en gaan toch voor de Midsize SUV. Tussen Miami en Orlando zullen we twee koffers bij ons hebben, en op de terugweg van villa naar luchthaven Orlando vier. Dan idd maar wat krapper zitten, misschien als het echt niet zou passen een of twee koffers op de passagiersstoel, en ik kruip wel even bij de kinderen achterin.

    Nu rijden we ook geen grote bak en toch hebben we daar al menig kilometertjes mee gereden, ging altijd prima achterin.

    En als de Midsize die wij meekrijgen (als er niks meer te kiezen zou zijn) toch te klein is, hebben we pech Nemen we dan maar alsnog een grotere. Ik zal er rekening mee houden in de berekening.

    En nu moet ik toch écht mijn route eens goed gaan uitstippelen, en hotels zoeken!

  3. Top | #773
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Midsize SUV vs Minivan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door {Monique} Bekijk Berichten
    Nemen we dan maar alsnog een grotere. Ik zal er rekening mee houden in de berekening.
    Fijn dat het besluit is gevallen. Iedere beslissing is goed, maar om ter plekke een upgrade te nemen is wel de meest kostbare oplossing. Reken er wel op dat je de 'dan maar' de hoofdprijs betaalt. Eigenlijk wil ik je niet aan het twijfelen brengen, maar ik doe het toch.........:mrgreen:.

    Het verschil tussen een midsize en een SUV is, als je vooruit slim boekt slechts 50 euro per week. Ik zou er echt niet op rekenen dat je voor dat bedrag kunt upgraden..... Het is een beetje afhankelijk waar je de auto hebt geboekt, maar mijn advies is: Beslis nou lekker hier, thuis en niet 'dan maar' daar, aan de balie!


    Uploaded with ImageShack.us



  4. Top | #774
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Midsize SUV vs Minivan

    Ton,
    De EUR 50 verschil is tussen een midsize SUV en een Van.
    Midsize SUV en SUV is EUR 100.
    Ik heb afgelopen 2 weken een Midsize Jeep Liberty gehad en daar konden 2 maximum maat koffers plat naast elkaar in liggen en dus zeker 4 naast elkaar staan.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 22-10-11 om 19:56.

  5. Top | #775
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Berichten
    35

    Standaard Re: Midsize SUV vs Minivan

    Thanks Teleton. De reeds gereserveerde midsize hebben we voor 735. Mogelijk boeken we de volgende keer alles los. Ik heb geboekt via Usafunvacations. Als ik nu upgrade betaal ik sowieso veel meer dan 50 of 100 euro etra.
    Zij gaven de volgende informatie:
    Hieronder vindt u de meerprijzen van de door u gevraagde auto’s:
    De meerprijs voor een Minivan (7 pers.) = EUR 210
    De meerprijs voor een (grotere) SUV (Standard SUV 5drs.) = EUR 300
    De meerprijs voor een (nóg grotere) SUV (Fullsize SUV 5drs.) = EUR 350
    Wijzigingskosten: EUR 27,00
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-11 om 08:21. Reden: edit / quote

  6. Top | #776
    Vaste Bezoeker maantje71's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    vlaardingen
    Berichten
    72

    Standaard Re: Midsize SUV vs Minivan

    wij hebbeb afgelopen zomer ook een mid size suv gehad.
    en we hebben eerst 10 dage rond gereden.
    we zijn een gezin van 2 volwassen en 2 kids van 11 en 13 en wij hadden de pech dat we ook nog een rolstoel mee moesten nemen omdat onze dochter haar enkel had gebroken.
    nu was het met 2 koffers en 3 tassen en een rolstoel wel wat proppen maar het is gelukt en de kids hadden voldoende beenruimte hoor.
    ik zou voor de mid size gaan voor dat geld wat je bespaard kan je toch weer iets leuks doen.

  7. Top | #777
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Midsize SUV vs Minivan

    Wij hadden vorig jaar een MIDsize SUV en hadden 3 grote reistassen, 3 handbagage koffertjes en een (niet opvouwbare) rolstoel mee. Met een beetje passen en meten ging het prima. Op de achterbank tussen de kinderen in kun je ook nog wel wat handbagage kwijt. Ik zou ook voor de MIDsize SUV gaan. Voor die 210 euro kun je mooi gaan shoppen.

  8. Top | #778
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Berichten
    35

    Standaard Re: Midsize SUV vs Minivan

    Thanks wederom allemaal. Ik vind het erg fijn om jullie ervaringen te lezen, geeft toch een beetje meer beeld. We blijven bij de Midsize SUV, als ik lees wat dat moet wel lukken. Wil ik nu upgraden betaal ik ook al fors bij (vergeleken met het voorbeeld hierboven). Als ik hier op het forum en in de reisverslagen lees wat men al allemaal heeft mee kunnen nemen in die midsizen heb ik er vertrouwen in.

  9. Top | #779
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    gister via holliday-autos.de twee keer een midsize suv gehuurd van 9 aug. 2012 tot 30 aug. 2012 voor de prijs van 547 euro per stuk geen slechte prijs leek mij . de auto zijn van alamo . gr arno

  10. Top | #780
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2010-2011

    Met welk pakket erbij? Valt overigens nog niet veel te vergelijken want USAReisen heeft voor dat seizoen nog geen prijzen staan.
    Laatst gewijzigd door Njit; 29-10-11 om 12:54.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •