Hoi Tessa, eigenlijk vind ik dat je niet op deze manier zou moeten boeken. Wanneer je de site niet snapt en de taal niet spreekt is een fout immers snel gemaakt en dan zit je met de gebakken peren.
Misschien dat het met een beetje hulp toch nog lukt, we gaan proberen je er door te loodsen. Om te beginnen moet je kiezen voor de tarieven die voor jou gelden. Ik neem immers niet aan dat je een Florida Resident bent. Kijk even mee op het plaatje:
Uploaded with ImageShack.us
Je hebt aangegeven dat je een dagje naar Universal wilt en aansluitend naar de Halloweenhorrornight. Je koopt dan eerst een ticket voor de toegang tot een van de parken. General admission $ 81,99 excl. Met dit ticket zou ik naar Islands of Adventure (IOA) gaan. Vervolgens koop je een ticket voor HHN op een doordeweekse dag. $36,99 excl. De tickets die je via deze site koopt, moeten altijd op datum worden gekocht. Je print ze lekker thuis uit, dan kan je direct naar binnen.
Persoonlijk zou ik er overigens niet voor kiezen om alles op een dag te doen. Je kunt beter een dag naar IOA gaan en op een andere dag naar HHN.
Hopelijk kan je hier mee verder. Nog vragen, stel ze gerust! Zorg dat je goed beslagen ten ijs komt, dat voorkomt horrorverhalen....![]()