Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 16 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 155

Onderwerp: Zwembadverwarming / pool heat

1. Top | #81
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard Re: Wat voor huis? En waar?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikie1968 Bekijk Berichten
    als je verwarming geboekt heb...is het zwembad dan wel warm als je aankomt????
    Ja hoor... bij ons tenminste wel (je bent natuurlijk altijd afhankelijk van de management company).

2. Top | #82
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Ja hoor... bij ons tenminste wel (je bent natuurlijk altijd afhankelijk van de management company).
    dankje aan zo'n antwoord heb ik iets....

michael bedankt...
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 12-08-11 om 08:55. Reden: 1+1

3. Top | #83
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Standaard Re: Zwembadverwarming

Ja, normaal gesproken is het zwembad warm als jullie aankomen bij de Villa, wij zetten altijd twee dagen van te voren de poolheating aan.... je neemt het niet voor niets.

4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011

Wij zitten van 11 tot 17 mei 2012 in een villa in Orlando en ik twijfel ook heel erg of ik zwembad verwarming moet nemen of niet.. we zitten net op het randje van wel of niet nodig.. ik kan me voorstellen dat als het buiten warm is het heerlijk is om in een lekker koel bad te springen, maar 's avonds is het dan misschien weer net te koud..

what to do.. what to do!!

5. Top | #85
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

In mei??
    No way... Wij zetten voor onszelf écht de poolheat niet aan in mei...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

6. Top | #86
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011

Ik heb juist behoorlijk veel verhalen gehoord dat het lekker is ook in mei om zwembad verwarming te hebben.
    Vaak was het water toch te koud en vooral in de ochtend/avond.
    Ook maakt het volgens mij wel veel uit als je zwembad de hele dag in de zon staat of niet.
    Ik kies er in iedergeval wel voor.

7. Top | #87
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Wij nemen in Juni en September ook nooit poolheat, we praten dan wel over een iets andere periode. Echter nadat wij vorige week hier in Davenport 2 frisse nachten achter elkaar hadden was het water in de ochtend en avond niet echt lekker om in te zwemmen. In de middag ging het nog wel om dat het dan iets werdt opgewarmd door de zonnestraling.

Dus voor de ons resterende 8 dagen maar poolheat genomen, en we moeten zeggen, het is heerlijk en we denken erover om dit dan ook in het vervolg gewoon bij te boeken als we (eventueel) in een periode met kans op frisse nachten gaan.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen : Als je het lekker vindt ( en het het geld waard vindt, moet je het gewoon doen )

Nu nog een leuke villa zoeken voor 2012 :roll: ( Aanbiedingen mogen via pb :lol: )
    Laatst gewijzigd door PENPE; 12-10-11 om 07:12.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

8. Top | #88
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Afgelopen periode (laatste week april, 1e week mei), wel erbij genomen. 1 woord; Heerlijk.

Als je twijfelt kun je het beste navragen hoeveel het zou kosten om later toch de verwarming erbij te nemen (meer dan vooraf geboekt?), en hoelang het dan duurt voor het water op temperatuur is. Als dat enkele dagen duurt, is het namelijk niet meer nuttig, en hebben enkel de mensen na jullie er wat aan ;-)

Belangrijkste argument om het te doen bij twijfel: als het water (te) koud is, dan maak je geen gebruik van je zwembad, en dat is helemaal zonde.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

9. Top | #89
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Voor mij hoeft het niet zo, maar ik ben hier niet alleen, dus gaat de kachel aan :lol:
    Alleen hebben we de temp wel wat naar beneden laten stellen, je wilt wel afkoelen.

Het is, zoals bovenstaand al gezegd is, erg spijtig als je het ter plaatse nog moet laten doen, het duurt inderdaad even voordat die bak water op temp is.
    Maar persoonlijk zou ik het in die periode niet doen, het zwembad is om af te koelen :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #90
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolandino Bekijk Berichten
    ... en hoelang het dan duurt voor het water op temperatuur is. Als dat enkele dagen duurt, is het namelijk niet meer nuttig, en hebben enkel de mensen na jullie er wat aan ;-)
    Bij ons was de pool in 1 dag op temperatuur :-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

Forum Rechten