Onderstaande link kreeg ik in mijn mailbox. Een paar voordelige dagen voor in de komende maanden, voor wie er wat aan heeft:
http://links.mail.worldsofdiscovery....A4S0&mt=1&rt=0
Groetjes
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
We hebben geboekt voor Discovery cove bij www.attractionsticketsdirect.de
Scheelde toch nog in prijs zo met z'n viertjes. Voor het prijsverschil kunnen we de foto's al bijna laten maken dus hoeven we daar niet meer over na te denken en aan de reacties te horen zullen we er dan ook geen moment spijt van krijgen.
Onderstaande link kreeg ik in mijn mailbox. Een paar voordelige dagen voor in de komende maanden, voor wie er wat aan heeft:
http://links.mail.worldsofdiscovery....A4S0&mt=1&rt=0
Groetjes
Ja dat voordeel zag ik ook gisteren. Maar helaas hebben we al lang geleden geboekt voor 27 oktober. En nu zou t zo'n 100 dollar per persoon goedkoper zijn... baal er wel van. Dus ik heb even een bericht naar Discovery Cove gestuurd en mijn ongenoegen geuit!!!! Misschien dat t wat opleverd. Vragen kan altijd!
Ook wij hadden deze mail ontvangen en naar aanleiding daarvan hebben wij het geprobeerd te boeken, echter we krijgen een error omdat het alleen voor inwoners van Amerika is.
We hebben nu een mail gestuurd naar Discovery Cove of wij het nu alsnog voor dit aantrekkelijke tarief te krijgen.
We houden jullie op de hoogte.
Groet,
Sjon, Bianca en Romy
Even snel een reactie: Discovery Cove heeft van zich laten horen maar helaas krijg ik geen geld terug. Had ik nou maar gewacht met boeken......
Jammer!
Veel plezier voor iedereen die wel van dit mooie aanbod gebruik kan maken.
Discovey Cove:
Hoe koud is het water om met de dolfijnen te zwemmen? Is zo'n wet suit voldoende om je tegen deze kou te beschermen?
Alvast bedanlt! Florida fans.
Een wetsuit of zo,n vest is meer dan voldoende. Het is echt niet koud in het water. als het lekker warm is ben je zelfs blij dat je even af kunt koelen
Maurice
Grappig, want wij vonden het water juist hartstikke koudJe moet echt wel even "door" voordat het lekker is.
Iris
Florida 1996, 2010, 2012, 2015
Reactie van DC:
Thank you for contacting Discovery Cove. We appreciate hearing from our guests, especially when they suggest ways in which we may improve the services we offer.
At SeaWorld Parks & Entertainment, we strive to provide our guests with quality entertainment, enriching education, and outstanding world-class service. We take great pride in how our guests are treated, and how they perceive our promotional offers. Your comments were forwarded to our Management Team so they can share your concerns with our Marketing Department. Your feedback is valuable to us, offering us the opportunity to improve our services, and correct potential concerns.
At this time, I am unable to offer the promotional rate that you are referring as this promotion was only valid for United States residents. I apologize for any inconvenience this may cause.
From time to time or Marketing Department offers different promotions and as mentioned in my above paragraph, we will share your feedback with them so they can enhance any further promotions they offer. I would recommend checking periodically online at www.discoverycove.com or you may find us at www.facebook.com or www.twitter.com to keep up to date with any information on our newest offers and attractions!
Again, I do apologize for any inconvenience this may have caused. If we can be of further assistance please do not hesitate to let us know.
Helaas wij mogen geen gebruik maken van de aanbieding...:-(