Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 26 van de 233 EersteEerste ... 1624252627283676126 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

1. Top | #251
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

Standaard Re: Alamo Duitsland

het scheelt idd behoorlijk op de duitse site vergeleken met die van NL
    zodoende dat ik afgelopen jaar daar dan ook geboekt heb
    na veel lezen ,informeren, en de site onderste boven te keren,leek het meer dan aantrekkelijk...
    aangekomen in florida bleek dat de EP (is een aanvullende WA verzekering voor schade aan derden) er niet bij inbegrepen zat...(stomstomstom, dat had ik uiteindelijk thuis al kunnen lezen in de enorme stabel papieren (contract) met regeltjes die ik bij de boeking kreeg....)
    er staat in dat je dat voor florida apart per dag moet bij boeken ter plekke
    dus hadden we de keuze of we die erbij wilde nemen..
    omdat ik dat wel erg belangrijk vond toch maar gedaan ...
    ruim $12,50 per dag....
    was ik uiteindelijk enkele euros meer kwijt dan dat ik op de nl-site had geboekt,waar het wel inclusief is !!!!
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

2. Top | #252
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

had toevallig dat contract nog in mijn mailbox zitten

>
    Erhöhte Haftpflichtversicherung (Extended Protection . EP = LIS/SLI)

In vielen Ländern ist die Kfz-Versicherung mit unbegrenzter Haftpflicht gesetzlich
    vorgeschrieben. In den USA ist das nicht der Fall. Jeder Staat schreibt eine
    gesetzliche Mindestdeckung vor, die bei nur US $ 20.000 liegen kann. Die staatliche
    Haftpflichtversicherung (gesetzlich vorgeschriebene Mindestdeckung) ist bei Vorausreservierung
    internationaler Kunden immer inbegriffen. Verursachen Sie ganz oder teilweise einen Unfall, deckt diese
    Versicherung nur Ansprüche ab, die von Dritten an Sie gestellt werden, keine Schäden am Mietwagen
    oder Personenschäden der Mietwageninsassen. Die erhöhte/erweiterte Haftpflichtversicherung (EP .
    Extended Protection) ist eine Zusatzversicherung und deckt Ansprüche, die von Dritten an Sie gestellt
    werden, bis zu einer Höhe von US$1.000.000 (LIS). Die Gesamtkosten werden der Vorausberechnung der
    Gebühren unter dem Stichwort EP hinzugefügt. Die Kosten der EP betragen in Florida und in den anderen
    Bundesstaaten ca. 12,95 US $ pro Tag, es sei denn Sie ist bereits im Paket enthalten.
    (Schäden am Mietfahrzeug sind bereits durch die CDW gedeckt.)

2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

3. Top | #253
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Alamo.de heeft een Standard pakket en een Master pakket. Bij de laatste zit dat er wel bij:

Upgrade zum Master-Paket:
    Sie können Ihr Versicherungspaket auf das Master Paket erweitern und haben somit die
    Erweiterte Haftpflichtversicherung bis 1 Mio USD bzw. CAD und die erste Tankfüllung in der Rate zusätzlich inklusive.
    Upgrade is ook een bedrag per dag: €5,81
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #254
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009

Standaard Re: Autohuur: Alamo

Alamo.de
    dodge grand caravan
    alamo gold
    prijs € 1.133,04

Alamo.nl
    dodge grand caravan
    alamo gold
    prijs € 1.562

Volgens mij dezelfde dekking dus gewoon goed!!!

5. Top | #255
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011

Heb je net als bij Dollar ook een mogelijkheid om de balie op bestemming te ontlopen? (Bij dollar is dat Dollar-express o.i.d.) En zo ja, moet je dan wel rechtstreeks bij Alamo boeken ipv via een "broker"?

Klopt het trouwens volgens jullie dat via alamo.co.uk de prijzen heel veel hoger liggen als via alamo.nl of alamo.de?

vb: obv Gold-pakket
    Midsize SUV - 26/12/2011 t/m 5/1/2012 (Miami-Orlando)
    Alamo.de - Euro 363,64
    Alamo.nl - Euro 397,50 (+ nog een apart bedrag voor gratis annuleren)
    Alamo.co.uk - GBP 864,54???

6. Top | #256
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008

Klopt het trouwens volgens jullie dat via alamo.co.uk de prijzen heel veel hoger liggen als via alamo.nl of alamo.de?
    Wij hadden dit jaar onze auto via alamo.co.uk geboekt. Dat was goedkoper was dan alamo.nl, alamo.com of usareisen.de.

Het loont de moeite om vooraf toch ook nog even de de prijzen op de verschillende sites van 1 verhuurmaatschappij te vergelijken.

Groetjes,
    Audrey
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

7. Top | #257
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lion Bekijk Berichten
    Heb je net als bij Dollar ook een mogelijkheid om de balie op bestemming te ontlopen? (Bij dollar is dat Dollar-express o.i.d.) En zo ja, moet je dan wel rechtstreeks bij Alamo boeken ipv via een "broker"?
    Als je rechtstreeks bij Alamo boekt en je aanmeld voor Alamo insiders kun je gebruik maken van de "kiosk" en hoef je niet naar de balie.

8. Top | #258
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011

Ik heb zojuist telefonisch kontakt gehad met een medewerkster van usareisen.de en deze vertelde mij dat - in tegenstelling van eerder gelezen posts op dit forum - je ook als je via hun boekt gebruik kan maken van de "kiosk"op Miami Airport. Je krijgt na boeking het reserveringsnummer en dan kan je op de site van Alamo verder je gegevens invoeren, net als dat je bij Alamo zelf boekt.

Kan iemand op dit forum hierover misschien zijn of haar ervaring met mij delen?

Want de prijs bij USAreisen is toch veel interessanter als bij Alamo direkt.
    Scheelt toch zo'n 40 tot 60 Euro. (meeste uitgebreide verzekeringspakket)

Midsize SUV - 26/12/2011 Miami t/m 5/1/2012 Orlando

9. Top | #259
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Voor EUR 60 kan je toch ook best even in de rij staan, meestal binnen 1 kwartier weg, uitzonderingen daargelaten.

Knaapje

10. Top | #260
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011

Ja, ben ik helemaal met je eens, maar als je 's avonds laat (zoals wij om ca. 10 uur) aankomen heb je denk ik niet zo veel zin meer om ergens lang te moeten wachten. Dus elke tijdsbesparing is m.i. dan erg welkom.

Maar misschien maak ik mezelf wel te druk daarover.

En je leest genoeg "horrorverhalen"dat mensen wel eens uren in de rij moeten staan. Maar misschien valt het de dag na Kerst wel mee:-\"

Forum Rechten