Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Laatst gewijzigd door Michael66; 14-09-11 om 20:36. Reden: 1+1
Na boeking op de site van Aer Lingus ontvang je als het goed is meteen een email. In de aanhef van die mail staat als tekst
Je krijgt dus geen e-ticket. Als je geen mail hebt ontvangen ga dan naar de Aer Lingus site en kies voor manage your booking. Je kunt dan verzoeken de bevestigingsmail nogmaals te verzenden. Hiervoor heb je wel je referentienummer nodig. Hoop wel dat je deze hebt, anders toch maar even bellen.Dit is een vlucht zonder ticket. Wanneer u incheckt, moet u de eerste pagina van deze e-mail tonen om uw boardingkaart te ontvangen. Uw boekingsreferentie is hierboven vermeld.
Er is iets mis op de site van Aer lingus (hoop ik toch). alle vluchten op donderdag van het zomerseizoen zijn volzet.
ik krijg inderdaad ook de donderdagen vol te zien. Kan denk ik wel kloppen want de donderdag is een goedkope dag om te vliegen. De andere dagen zijn duurder. Dus de donderdagen zitten als eerste vol.
Ik zag het ook al,ben blij dat we dus op tijd geboekt hebben
Ik heb eergisteren geboekt voor donderdag 19 juli maar de vlucht was zeker niet vol sterker nog ik kon uit heel veel plaatsen kiezen. De vlucht zou nu inderdaad vol zijn, erg vreemd zal het niet een foutje in het systeem zijn?
2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida 2018 Florida
Heb met Aer Lingus getelefoneerd. Ze hebben inderdaad een IT probleem om op donderdag vluchten te boeken naar MCO.
Heeft iemand ervaring met het al door de USA customs etc gaan op Dublin?