Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 76 van de 101 EersteEerste ... 2666747576777886 ... LaatsteLaatste
Resultaten 751 tot 760 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #751
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2011

Standaard Re: Auto huren 2010-2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Zelf opgevraagd? Want ik krijg zelf nooit zomaar mail van verhuurbedrijven..
    Je bent iig de eerste die dit bedrijf noemt op het Forum. Of dat positief of negatief is weet ik niet. Persoonlijk zou ik liever bij een bekende naam huren..

@Njit en Teleton,

Ja, ik heb me daar enige tijd geleden ingeschreven herinner ik me, vandaar hun mailing naar mij toe.

Ik zal toch verder kijken vooraleer ik bij hen zal boeken.

Bedankt voor de info.

2. Top | #752
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    American car rental is onderdeel van ... Drive USA Ltd. En laat Drive USA nou een redelijk bekende naam zijn hier op het forum (USA Reisen) .... maar ik weet niet of er een connectie tussen de Duitse en de Engelse Drive USA bestaat.
    drive-usa.eu staat al sinds 2006 op naam van USAReisen.de (Flamingo Company). Ik denk niet dat er enig verband is.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #753
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011

Help...ik zie door de bomen het bos niet meer, heb hier heel veel gelezen maar zou misschien toch iemand me kunnen helpen? Ik heb bij eautohuur een auto gehuurd (bij DOLLAR car) Ze geven hetvolgende aan:

Premium pakket incl extra bestuurders en tankbenzine.
    Voorwaarden:
    Uw huur bestaat uit
    * Onbeperkt aantal km

* Verzekering ( - CDW-verzekering - diefstal protectie - aansprakelijkheid derden - SLI (extra ansprakelijkheidsverzekering) - Uninsured Motorist - verzekering )
    * Lokale belastingen
    * Luchthaven toeslag
    * Premium bestemmings toeslag
    * Home Security Fee (Omzet & Staats belastingen)

Andere lokaal te betalen toeslagen
    * Buiten Kantooruren Kosten
    * One Way toeslag (waar van toepassing)
    * Extra's verzocht ten tijde van de reservering of die u plaatselijk koopt
    * Kosten voor Aflevering en Ophalen
    * Boetes, Tolwegen & parkeerkosten
    * Aanvullende Verzekering voor letsel aan bestuurder &/of inzittenden
    Bij autoeurope zag ik dezelfde auto (eergister stuk goedkoper dan vandaag...mwja had geen tijd het hier even na te vragen) maar daar geven ze hetvolgende aan:
    Gold Tarief - Inclusief 3 extra bestuurder en tank brandstof

UW AUTOHUUR IS INCLUSIEF
    • Geldende lokale belasting(en) op de geldende tarieven.
    • Ongelimiteerde kilometers. Supplementaire Wettelijke Aansprakelijkheid Verzekering (SLI). Afkoop Eigen Risico en Diefstalverzekering (LDW), met geen blijvend eigen risico.
    • Verzekering m.b.t.onverzekerde of onderverzekerde medeweggebruikers (UMP).
    • Belastingen en toeslagen.
    • Alle extra bestuurders van 25 jaar en ouder. Eerste tank brandstof.

DE AUTOHUUR IS EXCLUSIEF
    • Persoonlijke Inzittenden Verzekering voor bestuurder en passagiers. Optionele verzekeringen, met verhoogde dekking, kunnen ter plaatse met een toeslag afgesloten worden.
    • Tolgelden of Autobahnvignet, geldend conform de lokale wetgeving.
    • Op alle extra items ter plaatse, is lokale belasting van toepassing.
    • De verhuurder biedt alle voertuigen (indien niet inclusief in het tarief) aan met een volle tank brandstof. De huurder wordt hiervoor belast bij aanvang van de huur. De prijs voor de brandstof is gelijk aan de pompprijs. De huurder dient het voertuig met een zo leeg mogelijke tank in te leveren. Er is geen restitutie voor ongebruikte brandstof van toepassing
    En dan bij een iets andere auto bij hetzelfde goldpakket:

UW AUTOHUUR IS INCLUSIEF
    • Geldende lokale belasting(en) op de geldende tarieven.
    • Ongelimiteerde kilometers en brandverzekering
    • Wettelijke Aansprakelijkheid Verzekering voor personen of zaken buiten het voertuig.
    • De huursom is inclusief Afkoop Eigen Risico (CDW) en Diefstalverzekering (TP) zonder Blijvend Eigen Risico. De klant dient geen extra verzekeringen af te sluiten, ten tijde van het ophalen van de huurauto.
    • Luchthaventoeslag, voor huren die aanvangen op een luchthaven.
    • Alle extra bestuurders van 25 jaar en ouder. Eerste tank brandstof.
    Nu is mijn vraag....heb ik goed gehuurd bij eautohuur met mijn premium pakket....of komt er nog een hoop aan kosten bij? (Tolpas heb ik al besteld en ontvangen via deze site) maar ik bedoel nu dus qua verzekeringen....zit ik nu goed? of dien ik straks bij Dollar nog een hoop meer af te sluiten/betalen?
    Ze geven zelf aan in mail:

Hartelijk dank voor uw email.

Er is geen eigen risico op deze voertuig, maar voor securiteit blokkeerd de verhuurder de volgende borg:
    Payment Policy
    Major credit cards accepted.

A customer will be required to leave a deposit of USD250 - USD400 + tax.
    Let er op dat net als met de meeste verzekeringen zijn er uitzonderingen op wat de verzekering dekt, dit heeft meetal betrekking op de voorruit, banden, de onderkant en het interieur van de auto, sleepkosten & reserve sleutels. Hiervoor bied de verhuurder ter plekke extra verzekering en ik geloof dat zij $6,99 + tax per dag berekenen daarvoor.

Voor verdere vragen, neem gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Rachel

eAutohuur

En vervolgens andere mail dit:

Bedankt voor uw email.

Een deposit is inderdaad een borg en is tussen $250 en $400 + btw zodat de verhuurder zeker is dat u wel de auto terug zal brengen.

Dit bedrag wordt geblokkeerd op uw credit card en krijgt u inderdaad dan weer terug bij inleveren van de auto.

Bij Dollar is het volgende wel inbegrepen in de verzekering:

Insurance Inclusions/ Exclustions:
    Q: Is broken glass and tyres included in the standard CDW/LDW?
    A: Yes, as long as the damage was not caused by the clients negligence. Undercarriage is not covered as driving on unpaved roads invalidates the insurance

Voor verdere vragen, neem gerust weer contact met ons op.

Wie kan me helpen of ik het goed heb gedaan....
    Of kan ik beter bij AUTOEUROPE gaan huren en dan voor het Gold pakket gaan...? Vreemde daarvan vind ik dat bij de ene auto niks staat over geen extra verzekeringen afsluiten....bij de andere auto staat het er wel bij: De klant dient geen extra verzekeringen af te sluiten ten tijde van ophalen van de auto.

Sorry mega lang bericht maar ik dacht dat ik wel goed had gehuurd...en nu twijfel ik na al het lezen hier excuus groet Tessa

Laatst gewijzigd door Njit; 25-08-11 om 07:47. Reden: her en der wat quotes geplaatst

4. Top | #754
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tessa35 Bekijk Berichten
    maar ik dacht dat ik wel goed had gehuurd...en nu twijfel ik na al het lezen hier
    Oei, zoveel aanbieders en zoveel verschillende omschrijvingen van het product dat ze verkopen.. En die informatie is lastig te lezen.

Of je goed gehuurd hebt, kan ik niet beoordelen. De vraag is hoe en wat je wil huren. Je hebt dan bij e-autohuur het standaardpakket gekozen, uitgebreid met extra chauffeur en tank benzine. Dat is prima, niet meer over nadenken, niet meer bij anderen gaan kijken als je zelf niet precies snapt wat er wordt bedoeld.

Mocht je toch liever zonder extra bestuurders en een tank benzine huren, neem dan even contact op met e-autohuur.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 25-08-11 om 08:12. Reden: pakket

5. Top | #755
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011

Hey Teleton, bedankt voor je reactie.
    Maar ik wil juist wel met extra bestuurders huren dus dat zit goed. Vroeg me alleen af of er met alleen premium pakket bij Eautohuur: Dollarcarrent nog een hoop extra's bij komen als je de auto op gaat halen...dus qua verzekeringen....of dat ik nu gewoon goed verzekerd ben...want dat stukje snap ik steeds niet bij de aanbieders....dus niet dat er straks ineens een mega kras op de auto zit.....en ik deze kan betalen....etcetera :-)

Aangezien bij er autoeurope staat bij ene goldpakket (eigenlijk hetzelfde als bij Eautohuur) maar bij een iets andere auto....ook Goldpakket: U dient geen extra verzekeringen af te sluiten bij ophalen vd auto.... Had toen dus zoiets van hoezo?? Nu wel dan....

6. Top | #756
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tessa35 Bekijk Berichten
    Hey Teleton, bedankt voor je reactie.
    Maar ik wil juist wel met extra bestuurders huren dus dat zit goed. Vroeg me alleen af of er met alleen premium pakket bij Eautohuur: Dollarcarrent nog een hoop extra's bij komen als je de auto op gaat halen.....
    Je hebt nu een prima pakket, niks meer aan doen. Kan best zijn dat je ter plekke extra's aangeboden krijgt. Die zijn niet nodig, laat je niets wijsmaken, gewoon vriendelijk weigeren.

7. Top | #757
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011

Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee?

Wij hebben al diverse malen een upgrade aangeboden gekregen in Us, wel altijd in Californie of Missisipi. We boeken altijd in Nederland bij Hertz de huurauto voor cat B, meestal hebben ze die niet en bij aankomst bieden ze je dan een upgrade aan. Wij houden altijd vol we hebben een B geboekt, en krijgen dan de upgrade gratis.

Ik lees hier vaak dat er plm 100 tot 150 Dollar moet worden bijbetaald, doen jullie dit dan vrijwillig ?

Heb geen ervaring in Florida daarmee, 30 december 2011 komen we aan op stanford en hebben via reisburo bij Sunny cars auto gereserveerd, wie heeft daar ervaring mee, met upgrades, en of je ze moet betalen.\\/

8. Top | #758
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijmegen Bekijk Berichten
    Wij hebben al diverse malen een upgrade aangeboden gekregen in Us, wel altijd in Californie of Missisipi. We boeken altijd in Nederland bij Hertz de huurauto voor cat B, meestal hebben ze die niet en bij aankomst bieden ze je dan een upgrade aan. Wij houden altijd vol we hebben een B geboekt, en krijgen dan de upgrade gratis.

Ik lees hier vaak dat er plm 100 tot 150 Dollar moet worden bijbetaald, doen jullie dit dan vrijwillig ?

Heb geen ervaring in Florida daarmee, 30 december 2011 komen we aan op stanford en hebben via reisburo bij Sunny cars auto gereserveerd, wie heeft daar ervaring mee, met upgrades, en of je ze moet betalen.\\/
    Totally OT, en zal wel snel geschoond worden dit bericht (en terecht), maar ik zal je vast een beetje voorbereiden;

hier staan ze volop in de rij, de Aveo's en dergelijke, en is "automatisch" gratis upgraden niet automatisch.
    Gratis advies om tegen betaling (al dan niet met "korting") een grotere auto te nemen, geven ze wel.

Een paar jaar terug was het ook hier bijna een automatischme, maar tegenwoordig steeds minder.Maar misschien heb je de mazzel a.d.k. en lukt het wel.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #759
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Totally OT, en zal wel snel geschoond worden dit bericht (en terecht), maar ik zal je vast een beetje voorbereiden;
    Dag Gerrit,

Wat bedoel je met bovenstaande zin ?

<<Moderator Michael66: Ik heb de vraag van Nijmegen en het antwoord van Ta2 Gerrit naar het onderwerp verplaatst waar ze beter tot hun recht komen. Was even vergeten daarbij een melding te plaatsen. Sorry.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-10-11 om 01:15. Reden: zie opmerking

10. Top | #760
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Bovenstaande zin houdt in dat deze berichten eigenlijk niet in het betreffende onderwerp thuishoorden.
    Eén van de mede-moderators (ik vermoedt Michael66) heeft de berichten dan inmiddels ook verplaatst naar het juiste onderwerp, waarvoor dank.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

Forum Rechten