Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 44 van de 65 EersteEerste ... 34424344454654 ... LaatsteLaatste
Resultaten 431 tot 440 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

1. Top | #431
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

Wij gaan altijd (op 1x na december) in juli /aug naar Florida.
    Het is er dan echt warm maar echt last hebben wij er niet van, ook de kids niet.
    Als je goed tegen de warmte kan hoeft het geen probleem te zijn.
    Wanneer je er niet zo goed tegen kan, kan ik me voorstellen dat het echt je vakantie kan verpesten.
    Vanaf aug vinden wij het altijd een stuk rustiger worden, volgens mij beginnen dan ook de scholen weer maar dat kan ik mis hebben.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

2. Top | #432
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Wij zijn net terug en hadden afgelopen week ook 3 dagen met 36 graden.......de ergste hitte is dan rond 14.00 uur. Als je vroeg naar parken gaat is het wel te doen tot in de middag en daarna lekker een duik in je zwembad nemen. Gelukkig is overal wel airco en wachten in parken is veel binnen.

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

3. Top | #433

Standaard Re: Wie zit er nu in Orlando en hoe is het weer?

goeiemorgen...

Door mijn werk kon ik pas laat op vakantie, we gaan 16 september 16 dagen naar kissimmee, hoe zijn jullie ervaringen qua weer (en orkanen in het bijzonder hahah) in deze periode?

4. Top | #434
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GILLERBEE Bekijk Berichten
    hoe zijn jullie ervaringen qua weer (en orkanen in het bijzonder hahah) in deze periode?
    Tsja, even in de kristallen bol gekeken: can't see further than the present and my batteries are low.... Maar in de regel zijn de ervaringen goed, al kan het een enkele keer wel eens tegenvallen. Soms passeert er een tropische storm, maar dikwijls ook niet. 't Kan best eens zijn dat er zeven zonnen staan maar een paar dagen regen zijn niet uitzonderlijk......dit was het weer wel zo'n beetje;-). Alles wijst er op dat het een prima periode is.

5. Top | #435

Tsja, even in de kristallen bol gekeken: can't see further than the present and my batteries are low
    haha..heb je een kristallen bol op batterijen? stukje kwaliteit right there....

ik vraag het omdat er elke dag onweer op de vooruitzichten staat maar in reality is het schitterend weer.... dus als het een uurtje regent per dag is het gelijk slecht volgens de vooruitzichten?

6. Top | #436
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

goeiemorgen...

Door mijn werk kon ik pas laat op vakantie, we gaan 16 september 16 dagen naar kissimmee, hoe zijn jullie ervaringen qua weer (en orkanen in het bijzonder hahah) in deze periode?

Ik ben al verschillende keren in de periode 2e helft september tot half oktober in Orlando/Kissimmee en omgeving geweest.
    Altijd prima weer gehad. Heus wel eens een bui(tje), maar vrijwel altijd temperaturen boven de 25 C. soms weleens tot boven de, pakweg, 33 C.
    Zelf vind ik het een betere reistijd dan juli/aug., maar smaken verschillen.

Knaapje

7. Top | #437
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

ik vraag het omdat er elke dag onweer op de vooruitzichten staat maar in reality is het schitterend weer.... dus als het een uurtje regent per dag is het gelijk slecht volgens de vooruitzichten?
    Het onweer staat standaard in de weersvoorspelling net als de regenbui en de zeven zonnen. Zo is het klimaat nu eenmaal, sommigen zeggen dat het voorspelbaar is. Dat is niet zo, in de regel zijn de buien heftig en lokaal. Dit jaar is overigens uitzonderlijk droog, ze doen nu iedere dag een regendansje.

Tropische stormen heb je van juni t/m november. Komt er een storing langs dan kan het slechte weer enkele dagen aanhouden. Het is een hardnekkig misverstand dat het 'altijd' mooi weer is in Florida. Maar wel vaak.......

8. Top | #438
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007

Het zal altijd beter zijn dan in ons kikkerlandje Nederland.

9. Top | #439
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pumi1000 Bekijk Berichten
    Wij zijn net terug en hadden afgelopen week ook 3 dagen met 36 graden.......de ergste hitte is dan rond 14.00 uur. Als je vroeg naar parken gaat is het wel te doen tot in de middag en daarna lekker een duik in je zwembad nemen. Gelukkig is overal wel airco en wachten in parken is veel binnen.
    Behalve natuurlijk Disney's Animal Kingdom en bijv. Busch Gardens.. geen airco, behalve ventilators met waterspray. Wel lekker, maar volgens mij heb ik liters gezweet in die parken. :?

Ik had het in juli 43-44 graden in Las Vegas en ondanks woestijn een vochtige lucht vanwege het regenseizoen (veel flashflood warnings ook), dat was ook niet bepaald fijn. Droge warmte is prima, maar met hoge luchtvochtigheid....

Ach wat loop ik toch te klagen, vakantie is altijd goed! :razz:

10. Top | #440
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011

Ik wil hier ook nog even mijn ervaring posten met weer in september in Orlando/Florida!
    Zelf ben ik iemand die echt lastig word van de warmte, maar eigenlijk heb ik daar vorig jaar in September echt geen last van gehad. Het was warm, het was drukken maar het viel echt nog goed mee. Daarbij moesten wij nergens lang wachten in de attractieparken waardoor je ook minder moet staan bakken in de zon.

Voor mensen die twijfelen: Persoonlijk vond ik het een zeer fijne periode. Ik heb liever dat weer drukkender is, dan wanneer de parken zouden overlopen van mensen. Onze gemiddelde wachttijd was 5 minuten, met uitzondering van enkele atracties (HP was bv 20 min). Bij die sommige dat we langer moesten wachten was dit best aangenaam, vaak airco en anders ventilatoren en overal drankfonteintjes.

Een tip voor de pretparkgangers: probeer al je 'rommel' in een eastpak zakje te steken. Die dingen mag je in 90% van de attracties wel meenemen, dan moet je niet altijd je rugzak in een kastje gaan steken

Forum Rechten