Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 22 van de 233 EersteEerste ... 1220212223243272122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

1. Top | #211
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Autohuur: Alamo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Maar ik dacht dat we nu de goede bevestiging online hadden staan in het systeem, maar die komt er dan blijkbaar toch niet uit ? Dat vind ik toch wel vreemd, ik zie nergens in mijn systeem een ander bedrag verschijnen. Vreemd :-k ...
    Ja maar was dit ook zo bij Cara, ook dat heb ik nergens kunnen lezen?
    Als het toch correct op de website staat zou je toch denken dat het goed komt, maar is natuurlijk altijd afhankelijk van wie er achter die balie staat, en of die wil meewerken.

2. Top | #212
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Reactie ontvangen van de Alamo customer service (ik had dus geboekt via .com, geen prepay)
    Dear xxxxxxx,
    Thank you for your email.
    I apologize for the inconvenience. I have reviewed the charges and I currently see the estimated charges listed as $959.20. I am unable to verify the larger amount. I am not sure where you see that as a total.
    I regret the inconvenience, and hope all your future contacts are entirely satisfactory.
    Sincerely, Cathy
    Zoals in een eerdere post aangegeven stond bij mij het bedrag 2 dagen geleden al goed in het systeem, maar altijd fijn om dat nog eens bevestigd te krijgen in een mail die we uiteraard mee nemen. Wel mazzel dat ik vorige week nog net op tijd voor de hoge korting heb geboekt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-08-11 om 15:59. Reden: quote

3. Top | #213
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Wat ik even niet heb kunnen terug vinden in het topic na het terug lezen is wat voor een contract Cara nu had.
    Was dat een .com contract met payment achteraf of een UK met prepaid.

ben namelijk benieuwd of dat nog wat zou uitmaken.
    ze had volgens mij net als ik via .com zonder prepay.

[/url]

4. Top | #214
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

Standaard Re: Autohuur: Alamo Update Cara Miami

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cara Bekijk Berichten
    En joepieee,hij was het met mij eens en voor de prijs van $ 437 voor 12 dagen rijden we nu rond in een zwarte Mustang convertible!!!

Nou goed gedaan, en nu lekker genieten in die vette Mustang !!
    Laatst gewijzigd door Njit; 19-08-11 om 18:40. Reden: quote ingekort
    Florida Vacation September/Oktober 2024 http://www.oldersom.nl

5. Top | #215
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011

Ik vlieg morgen vanaf Orlando terug naar Nederland. Heb schade aan de bij Alamo gehuurde auto. Hoe wordt dat afgehandeld? En hoe lang duurt het voordat de papieren zijn geregeld. Ten tweede, hoe lang duurt het voordat je van het Alamo inleverstation op de luchthaven bent. Gaat dat, net zoals in Miami, met een shuttle die om de 5 min gaat? Hopelijk kunnen jullie mij snel antwoord geven.
    Piet
    (vakantieblog te lezen op: http://pietkoole.wordpress.com)

6. Top | #216
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Hoe de schade afgehandelt word weet ik niet maar de garage van de huurwagens staan tegen over de vertrek hal ff oversteken en je bent er.

7. Top | #217
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Zoals ik eerder begrepen heb van andere forummers die schade hadden is het zo geregeld mits je wel het uitgebreide pakket hebt geboekt. Maar trek er voor de zekerheid wat meer tijd voor uit om zeker te zijn dat je niet in tijdnood komt.

En heb je tijd over, dan zijn er voor de veiligheidscontrole nog zat leuke winkeltjes om te bezoeken en te bekijken.

P.S. Kleine schades valt ze vaak niet eens op bij de verhuur bedrijven.

8. Top | #218
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Hoe ben je verzekerd bij Alamo? Als je Gold hebt dan heb je weinig problemen. Je zult waarschijnlijk een krabbel moeten zetten op een blaadje en daarna kun je zonder verder bij te hoeven betalen er vandoor..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #219
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Wat si de schade dan?

10. Top | #220
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Voor Piet misschien te laat, voor anderen wellicht goed om te weten. Formeel zit 't kort weergegeven zo:

Alle schade dient direct bij Alamo gemeld te worden. In je huurcontract vind je het telefoonnummer. Ook dient altijd aangifte bij de politie gedaan te worden wanneer derden bij de schade betrokken zijn. Dat is ook het geval als je een paaltje uit de grond rijdt...

Lees de uitgebreide beschrijving in je huurcontract.

Neem dus altijd direct telefonisch contact op. Bij eenvoudige gevallen wordt de schade telfonisch geregistreerd en hoor je er verder niets meer van. Mits de Collision Damage Waiver in je pakket is opgenomen.

Alamo Gold zegt overigens niets over de dekking van de verzekeringen.
    The renter or authorized driver is responsible for any loss or damage to the rental vehicle, regardless of who is at fault. In addition, unless prohibited or limited by law, the renter or authorized driver (s) is responsible for administrative fees and loss of use charges.*
    Alamo provides you, the renter and authorized drivers with a way to minimize or eliminate your responsibility for loss or damage to the rental vehicle through the purchase of Collision Damage Waiver (CDW). CDW is NOT insurance. It is a waiver of Alamo's right to collect from the renter or authorized driver for the loss or damage to the rental vehicle
    Alamo Gold neem je niet voor de dekking van de CDW maar voor de tank benzine en de tweede t/m de negende () driver.

Forum Rechten