Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Even voorstellen: Meurcy

  1. Top | #11

    Standaard Re: Even voorstellen: Meurcy

    Hi Marjori,
    Wij zijn ook een aantal keer alleen naar Orlando geweest,en kun je makkelijk twee weken vullen EN relaxen. Je kan tussen de pretpark dagen door ook naar een waterpark. Kun je heerlijk op een bedje met parasol en een drankje relaxen en je 2 kids hebben de tijd van hun leven in het water. Hoop glijbanen, waterbanen waar je in een band rond kunt dobberen. Er is echt zoveel te doen en te zien, ook buiten de pretparken ( shoppingmalls om.
    en wat hierboven ook al gezegd is; zeker de Disneyparken pakken. En als je niet de parken die op Euro Disney lijken wil zien ( hoewel ik het persoonljk niet echt te vergelijken vind ) pak dan Animal Kingdom en EPCOT. Echt ook heel mooi en leuk.

    Veel succes

  2. Top | #12
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Even voorstellen: Meurcy

    hoi marjori...
    heb je mijn pbtje gehad????????

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Katwijk aan zee
    Berichten
    4

    Standaard Re: Even voorstellen: Meurcy

    Hey nicky, weet niet wat je bedoelt, sorry. Gr. Marjorie

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Katwijk aan zee
    Berichten
    4

    Standaard Re: Even voorstellen: Meurcy

    Hallo allemaal,

    Bedankt voor alle super tips, en ik zal ze nodig hebben denk ik, nog zo onervaren als ikl al jullie Berichten lees , we zijn gisteren de reis gaan betalen, kan maar gebeurd zijn, door dat je zo weinig weet merkte ik dat ik erg ging twijfelen, maar dat is nu klaar.
    We vertrekken 17 okt, gaan lekker de 18 e even oriënteren , en de 19e gaan we los, wil mijn man een tripje geven met mijn oudste zoon naar coventry cove, iemand ervaring, ik denk namelijk dat mijn jongste zoon het niet durft en vind het dan erg prijzig om dat risico te nemen, wel zag ik dat als je daar heen gaat, dat je een dag seaworld gratis krijgt, klopt dit ? hoop op reactie alvast bedankt.

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Meurcy

    Ik denk dat je Discovery Cove bedoeld? Zie hier een heel topic: Discovery Cove
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Meurcy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meurcy Bekijk Berichten
    wil mijn man een tripje geven met mijn oudste zoon naar coventry cove, iemand ervaring,.
    Heb je het topic over Discovery Cove al gevonden. Hierin vind je alle informatie. Of het iets voor je zoon is, kan je alleen zelf beoordelen. Mocht dit niet zo zijn, dan zou ik naar SeaWorld gaan.



  7. Top | #17
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Katwijk aan zee
    Berichten
    4

    Standaard Re: Even voorstellen: Meurcy

    Tja, met zo' n iPad gaat hij de woorden die hij niet herkend omzetten in iets anders inderdaad is het discovery cove, dat heb ik al gevonden, nu zag ik vandaag in het noem van Holland international een leuk pakket dus met 1 dag discovery cove, en dan onbeperkt 14 dagen seaworld, bushgarden, aquatica voor 237 euro, zou dit paklket dan ook daar terplaatse aangeboden worden denken jullie ? Alvast bedankt.

  8. Top | #18
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Meurcy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meurcy Bekijk Berichten
    in het noem van Holland international een leuk pakket dus met 1 dag discovery cove, en dan onbeperkt 14 dagen seaworld, bushgarden, aquatica voor 237 euro, zou dit paklket dan ook daar terplaatse aangeboden worden denken jullie ?

    Ehhmm, vind je het heel erg om even in het bestaande topic te kijken? Ik heb er speciaal al een linkje voor je ingeplakt. Daar vind je ook de aanbieders en zal je zien dat je de beste aanbiedingen gewoon bij SeaWorld of DC zelf kunt vinden. Heb je dan nog vragen, stel ze gerust in het topic dat daarvoor bestemd is. Zo blijft de informatie overzichtelijk bij elkaar en is het gemakkelijk terug te vinden. Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 13-08-11 om 08:37.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •