Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 233 EersteEerste ... 891011122060110 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

  1. Top | #91
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik wacht keurig al de antwoorden op jullie berichten af. Scheelt weer mailen, ben al druk zat :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #92
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Als je een pak suker bij AH koopt in de aanbieding ga je naderhand toch ook niet mailen met AH of die prijs wel juist is???? :-?
    Maar dan heb ik het pak al in huis! Nu heb je een optie op een pak suiker en moet je maar afwachten of ze je bij de kassa niet vertellen dat er wat misgegaan is en dat ze je het pak suiker voor die prijs echt niet mee kunnen geven..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #93
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Je hebt toch je bevestiging?

    A deal is a deal!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #94
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Zouden er nergens kleine en zeer kleine lettertjes zijn?

    En zoals Mattrob al hierboven schreef, je zal na een reis van 14 a 17 uur maar op een luchthaven staan en ze geven je alleen een auto mee als je meer betaalt.....


    Knaapje

  5. Top | #95

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Bij ons is het bedrag ook aangepast inmiddels.Vind het een rare zaak en heb geen zin in gezeur straks aan de balie na die reis.

  6. Top | #96
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Net even met Alamo USA gebeld en nu komt het daar hebben ze ondanks mijn reservering nummer geen notie van dit alles in hun systeem staan. Dus met andere woorden de reservering bestaat daar niet. Terwijl ze zelfs het geld al hebben van mijn credit card ...
    Ze raden mij dus aan om naar de UK site terug te gaan en daar nogmaals de reservering op te vragen of hun te bellen.
    Denk dat ik maar eens met Alamo UK ga bellen nu.

  7. Top | #97
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Wil een bedrijf als Alamo het risico lopen om slecht in het nieuws te komen door een aanbieding niet na te komen?

    Ik heb het nog nooit meegemaakt dat Alamo (of welke andere aanbieder) een dergelijk actietarief niet is nagekomen na het sluiten van een contract. Ze hebben toch ook geen poot om op te staan?!? A deal is a deal!

    Alleen als je ergens oneigenlijk gebruik van probeert te maken, dan kunnen ze je weigeren. Maar in dit geval .... wat is een dragrace fan?! Ja, ik ben een dragrace fan! Ik kijk er geregeld naar (eens per jaar). Wie durft dan te zeggen dat ik geen fan ben?! Daar heb ik echt geen lastige mailwisseling of extra bevestiging voor nodig.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #98
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik heb overigens niets met .uk.co gedaan, maar gelijk geboekt op alamo.com. Dus ben benieuwd wat zij zeggen hiervan. Kijken wie als eerste daarop reactie heeft.

    Ik ben het overigens eens met Michael; ik denk ook gewoon dat het goed komt. Ik heb echt veel en hele goede ervaringen met Alamo, ook met achteraf contact. Maar het is wel vreemd en wil het opgelost hebben voordat ik daar aan de balie sta. De discussie aan zo'n balie winnen, met contractje in de hand, is toch lastig, zeker na een lange reis ...
    Laatst gewijzigd door mattrob; 12-08-11 om 14:32.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #99

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Net even met Alamo USA gebeld en nu komt het daar hebben ze ondanks mijn reservering nummer geen notie van dit alles in hun systeem staan. Dus met andere woorden de reservering bestaat daar niet. Terwijl ze zelfs het geld al hebben van mijn credit card ...
    Ze raden mij dus aan om naar de UK site terug te gaan en daar nogmaals de reservering op te vragen of hun te bellen.
    Denk dat ik maar eens met Alamo UK ga bellen nu.
    Ben benieuwd en met mij velen denk ik .

  10. Top | #100
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Wil een bedrijf als Alamo het risico lopen om slecht in het nieuws te komen door een aanbieding niet na te komen?

    Ik heb het nog nooit meegemaakt dat Alamo (of welke andere aanbieder) een dergelijk actietarief niet is nagekomen na het sluiten van een contract. Ze hebben toch ook geen poot om op te staan?!? A deal is a deal!

    Alleen als je ergens oneigenlijk gebruik van probeert te maken, dan kunnen ze je weigeren. Maar in dit geval .... wat is een dragrace fan?! Ja, ik ben een dragrace fan! Ik kijk er geregeld naar (eens per jaar). Wie durft dan te zeggen dat ik geen fan ben?! Daar heb ik echt geen lastige mailwisseling of extra bevestiging voor nodig.
    Voorbeeld:
    Bij een autodealer van een zeer bekend merk, een nieuwe gekocht met inruil.
    Paar dagen later telefoontje van de verkoper, dat zijn baas niet met de inruilprijs accoord gaat. Staat ergens in de kleine lettertjes, dat bieding behoudens goedkeuring directie is. Keuze of meer bijbetalen of annuleren.
    Lijkt vreemd, maar komt vaker voor dan je denkt.
    Zelfs importeur deed er niets aan.

    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •