Ik heb gisteren geprobeerd telefonisch de 2 tickets te boeken. Dit zou gaan om tickets naar Miami, waarbij dus door Arkefly standaard op de heenreis een tussenstop plaatsvindt op Orlando, Sanford. Ik wil dan dus graag in Orlando uitstappen (eindbestemming heenreis) en op de terugreis gewoon in Miami opstappen. Dit zou volgens Melanie van het contactcenter (per mail) geen prijstechnische gevolgen hebben. Dit heeft het echter wel degelijk.
En niet te weinig ook!!
Ik kwam zelf, voor 2 personen met heenreis economy- en de terugreis comfortklasse, op een prijs van € 1067 totaal. Er werd telefonisch door ene Christiaan berekend dat er volgens hem een totaalprijs uitkwam van € 1241. En hier was geen speld tussen te krijgen... Volgens hem heeft dit te maken met de 2 lege stoelen in het toestel wanneer deze uiteindelijk doorvliegt naar Miami. Wat een raar verhaal ,ik heb dan toch gewoon betaald voor die 2 stoelen, of ik nu wel of niet uitstap in Orlando.
Dus, een verschil op de totaalprijs van 174 euro om uit te stappen op Orlando?! Hahaha eigenlijk gewoon grappig. Zo grappig zelfs, dat ik m'n langste vinger naar ze opsteek en verder ga shoppen![]()
Oh en trouwens, 42 minuten in de wachtrij hangen (a 0,15 cent per minuut) voor ik iemand aan de lijn had en vervolgens nog 10 minuten onzin aanhoren, maakte me ook niet echt vrolijk!! Bijna 8 euro voor niks, mag ik ff vangen?! (ff "going Dutch")
Zo dat is er ook uit :P