Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 88 van de 100 EersteEerste ... 3878868788899098 ... LaatsteLaatste
Resultaten 871 tot 880 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #871
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    Prachtig huis. Balen weer voor ons dat de pool niet op het zuiden/westen ligt, grrrrr.

    Heb je misschien ook de link naar de condo op Reunion, ik vind het daar altijd zoooo mooi uitzien.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  2. Top | #872
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    wij hebben wederom villa gehuurd bij us travel en weten niet waar we komen te zitten...das wel balen vind ik nu ik hier diverse villa's gezien heb...
    we hebben wel een paar voorkeuren opgegeven nl; zo dicht mogelijk bij kissemee en dan bedoel ik old town, zwembad en terras op zuiden, zuidwest en minimaal 2 slaapkamers met tweepersoonsbedden...
    heeft iemand een idee waar je dan terecht kunt gaan komen?
    we hebben de silvervilla geboekt, vorig jaar hadden we een goldvilla geboekt en hebben we op calabay park gezeten..
    zou het verschil heel erg groot zijn????
    en we gaan in november, wat moeten we doen met de poolheat???
    vorig jaar zijn we in mei gegaan en hebben we geen poolheat gepakt was ook echt niet nodig....
    we kunnen dat ook nog terplekke beslissen, hebben ze ons verteld..
    heeft iemand antwoord op een van mijn gestelde vragen?
    heel erg bedankt alvast...

  3. Top | #873
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    Ik denk dat het verschil redelijk groot zal zijn, verder zouik je wel willen aanraden om zwembadverwarming te nemen...

    Het is eigenlijk heel simpel, je kunt niet voor een vrij laag bedrag verwachten dat je in een zogezegde "gouden" villa terecht komt...

    Het is niet anders...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #874
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikie1968 Bekijk Berichten
    we hebben wel een paar voorkeuren opgegeven nl; zo dicht mogelijk bij kissemee en dan bedoel ik old town, zwembad en terras op zuiden, zuidwest en minimaal 2 slaapkamers met tweepersoonsbedden...
    heeft iemand een idee waar je dan terecht kunt gaan komen?
    Je kunt preferenties opgeven tot je een ons weegt; hier zal men echt maar ten dele rekening meehouden. Huizen uit de goedkopere klasse met een zwembad op het zuiden zullen bijvoorbeeld schaars zijn. Sterker nog; die vallen waarschijnlijk in de duurdere klasse. En ze zijn in de buurt van Old Town naar alle waarschijnlijkheid ook al niet beschikbaar.

    Je kunt ze eerder verwachten rond Indian Wells of in de wat oudere wijken rond de Sunridge Woods blvd. of misschien in Lindfields. Maar het blijft koffiedik kijken en je zult moeten wachten tot je de envelop met je bestemming in handen hebt. Dat is de charme van het systeem waar je voor hebt gekozen en... daar is de prijs ook naar.

    Een ding is zeker: Je krijgt vast wat je is beloofd: Al onze villa's liggen op prima lokaties op niet meer dan 20 minuten rij-afstand van Walt Disney World. Onder die condities zijn wij ook wel een in Southern Dunes verzeild geraakt. Met een beetje fantasie is dat ook 20 minuten van WDW.......:-\".



  5. Top | #875
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.487

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petrajessy Bekijk Berichten
    Nou hier komt ie:
    http://www.holiday-rentals.co.uk/p402226 , Ik heb het nooit gedaan maar ik heb nu overal korting gevraagd. Gewoon een soort last minute quote gevraagd en vrijwel altijd kreeg ik die.
    Zo da's een mooie, mij lijstje gaat steeds langer worden, nu nog ff kijken of ik nog een gaatje heb in mn agenda voor een 'open house'
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #876
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Zo da's een mooie, mijn lijstje gaat steeds langer worden, nu nog ff kijken of ik nog een gaatje heb in mn agenda voor een 'open house'
    You're welcome!!!

    " The best part of this villa is the pool area, plenty of space and beautifull views out across the lake, the pool is probably one of the largest out of all the villas on the site.
    Take a walk early in the morning and you will see the Otter, there is all sorts of wildlife in the area, including Gators, turtles, Eagles, Hawks, Otters. "


    Adres van de condo is trouwens:

    http://www.5starflorida.com/ (klik dan op 3 bed condo).
    Laatst gewijzigd door petrajessy; 31-07-11 om 20:11.

  7. Top | #877
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    @Teleton;
    beter omboeken naar gold dan??????
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-07-11 om 20:33. Reden: fqe

  8. Top | #878
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    12

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    Hoi Floridafans!
    Wij vertrekken eind september nog een keertje naar Florida. Dit keer hebben we zelf via internet een villa geboekt via Homeaway. Wij hebben een reservatie in het Coral Cay resort gemaakt via een Nederlandse eigenaar. Is iemand al eens in dit resort geweest? Beviel dat? Ik geloof dat dit resort achter de Nike clearence store ligt, nabij een trailerpark. Aan de US Highway 192.
    Bedankt! :-)

  9. Top | #879
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.487

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    Klopt inderdaad dat het achter de Nike Clearance ligt : http://maps.google.nl/maps?q=Coral+C...76709&t=h&z=16

    Wij hebben geen ervaring met Coral Cay, maar zijn wel benieuwd welke townhome je bij HomeAway hebt geboekt :-k

    Groetjes,
    Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #880
    Vaste Bezoeker Norbert's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Westland
    Berichten
    62

    Standaard Villa Orlando 3 nachtjes?

    Zoek me rot en kan geen bevredigend antwoord op m'n vraag traceren, dus maar even the lazy way :-$

    Ik zou graag een leuke villa huren @ Orlando eind september ('11).
    Kan echter vooralsnog nergens een villa korter dan een week huren :cry:

    Iemand misschien de verlossende tip?
    Life Is A Beach!
    Florida, California, Utah, Nevada, Arizona



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •