Helemaal geweldig.
Bedankt voor de tip.:-)
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Je hoeft de kaart geen eens te gaan halen.
Je kunt ze gewoon via internet bestellen.
Je zoekt de kaart uit die je wilt, bestelt en betaalt en je krijgt via een mailtje alle gegevens.
Je kunt je tegoed via je account in de gaten houden.
Ik gebruik zelf die van Bison, voor $5 kan je uren naar Europa bellen.
http://www.all-phonecards.com/
Knaapje
Helemaal geweldig.
Bedankt voor de tip.:-)
Ik heb hem al een paar jaar en destijds was een van de voordelen van deze kaart, dat je geen maandelijkse fee hoefde te betalen.
Eerlijk gezegd heb ik hem gewoon met $ 5 per jaar opgehoogd zonder verder te kijken.
Ik hoefde dan de 1-800 en lokale nummers niet steeds opnieuw te noteren en ook de code van de kaart bleef hetzelfde.
Ik heb me gewoon voor die $ 5 niet druk gemaakt, dus misschien kan je goedkoper terecht. (zonder maandelijkse fee)
Knaapje
Kan iemand me uitleggen hoe de "local access" nummers werken.
Local Access number
Most of our phone cards have Local Access numbers in addition to Toll Free Access numbers.
Using Local Access numbers gives you more minutes on the calling card and they are free of charge if they are local in your area.
Het zal aan mij liggen, maar ik versta dit niet. Moet je een ander nummer bellen?
Plaatselijk toegangsnummer
In plaats van een 800# kun je een plaatselijk nummer bellen om te besparen
@6foot6;
thanks.
je moet dus dat plaatselijk nummer kennen en weten waar je bent
Laatst gewijzigd door Michael66; 04-08-11 om 15:24. Reden: fqe
Meestal kwestie van even op de telefoon waarvan je belt kijken naar de area code, die erop staat en dan kijken naar het lijstje van de "provider"
Knaapje
@knaapje: ik had nog even een vraag over die bizon kaart, er staat dat hij tot 6 telefoonnummers kan onthouden zodat je geen pin hoeft te gebruiken maar wij zullen bellen vanaf het hotel of telefooncel ? Is dat geen probleem dan? Of raad je aan een goedkoop prepaid mobieltje te kopen? Ik hoorde van een kennis dat er bijna geen telefooncellen meer zijn en we zullen rekening houdend met het tijdverschil met nl misschien niet altijd vanuit het hotel kunnen bellen (waar we denk ik alleen savonds en sochtends zullen zijn)....ik ben nog even aan het twijfelen wat het beste gaat zijn dus tips van de ervaren florummers hoor ik graag :-)
Geeft niets. Je zult alleen je pin iedere keer moeten invoeren.
In parken en malls hangen nog overal telefoons.
Tenminste vorig jaar oktober.
Prepaid mobiel is naar mijn schatting gewoon minstens 10 tot 20 keer zo duur, dus zal je zelf moeten afwegen.
Knaapje