Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 47 van de 100 EersteEerste ... 3745464748495797 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

1. Top | #461
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Tolwegen / SunPass

Vraagje over de activatie van de minipas, heb die instructie doorgelezen en daarin staat dat je de minipas pas 30 dagen voordat je weggaat kunt activeren.
    Maar waarom is dit kan dit namelijk op de sunpass website nergens vinden?

2. Top | #462
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Ik kan het even niet terugvinden, maar ik meen, dat als je hem eerder activeert, je de $ 4,99 toll tegoed niet meer kunt gebruiken.
    Die vervalt 30 dagen na activatie.

Misschien weet iemand waar dit staat?

Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-08-11 om 19:39. Reden: fqe

3. Top | #463
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

het enige wat ik kan vinden is een vermelding op de sunpass flyer;
    https://www.sunpass.com/pdf/MiniWebPDF_E.pdf

Valid debit/credit card $4.99 in non-refundable toll credits will be added to your starting balance following activation and registration.
    Offer expires 30 days from date of purchase.

Dit zou dus inhouden dat het aanbod 30 dagen na aankoop niet meer geldt!
    Wat dus betekend als de minpass die in de forum shop aangeboden zijn ouder zijn dan 30 dagen de $4,99 niet meer geldig is, tenminste zo lees ik het hierboven.

4. Top | #464
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Valid debit/credit card $4.99 in non-refundable toll credits will be added to your starting balance following activation and registration.
    Offer expires 30 days from date of purchase.

Ik denk, dat er bedoeld wordt 30 dagen na registratie/activatie.
    De nummers van de transponders worden niet geregisteerd bij aankoop in een Publix o.i.d.

Knaapje

5. Top | #465
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Ja maar dat is dus niet wat er staat!
    Date of purchase, betekend letterlijk datum van aankoop.

Trouwens kan ook niet vervallen na 30 dagen van activatie, aangezien er staat dat het geld in het account niet verloren zal gaan. >>Money on account never expires
    Laatst gewijzigd door calypso; 01-08-11 om 20:12. Reden: tekst bijgevoegd

6. Top | #466
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2011

Ik zal even mijn ervaringen posten met Sunpass en de tolwegen in Florida. Ik ben sinds 2 dagen terug uit Florida. In Miami heb je de mogelijkheid om te betalen via de cash lane mocht je geen Sunpass hebben. Die had ik ook niet omdat Dollar daar 12$ per dag voor vroeg. Mijn intentie was om de tolwegen te vermijden met mijn Tomtom. Onderweg van Miami naar de Keys kwam ik per ongeluk (mijn fout) toch op de Turnpike terecht. Tot mijn verbazing kon ik hier niet betalen maar werd je kenteken gefotografeerd. Ik moest 3 x 25 cents betalen. Op zich geen probleem maar....in de voorwaarden van Dollar staat dat je voor elke violation een boete krijgt opgelegd van 25$ + de boete zelf. In mijn geval moest ik 75 dollarcent betalen + 75$. Ik ben toen naar de Publix gereden en heb een Sunpass mini (sticker) gekocht. Vervolgens naar de Starbucks gereden aan de overkant voor wifi om een account te maken. Ik moet je zeggen dat ik er ook niet uit kwam maar alle mensen in de starbucks waren zo hulpvaardig dat het mij alsnog gelukt is. Activatie zou in mijn geval een dagje duren. Na aankomst in Key Largo heb ik de klantenservice gebeld van Sunpass en hen mijn verhaal uitgelegd dat ik geflitst ben en dat mij een boete staat te wachten. De aardige vrouw zei dat ze zou proberen om het systeem terug te zetten zodat het zou lijken alsof ik geflitst ben op het moment dat mijn account al geactiveerd was. Mocht ik alsnog een email krijgen van de violation dan moest ik maar terugbellen. Enkele dagen later zie ik dat het gelukt is en dat de 75 dollarcent van mijn Sunpass is afgeschreven. Verder probleemloos gebruik gemaakt van mijn Sunpass.

7. Top | #467
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maximoes Bekijk Berichten
    Ik zal even mijn ervaringen posten met Sunpass en de tolwegen in Florida. Ik ben sinds 2 dagen terug uit Florida. In Miami heb je de mogelijkheid om te betalen via de cash lane mocht je geen Sunpass hebben.
    Hulde voor je vindingrijkheid, maar bovenstaand moet je toch even uitleggen.
    Hier wordt altijd beweert, en ik heb dat ook zelf ervaren, dat je in Miami i.i.g. op de Turnpike niet meer cash kunt betalen.
    Welke wegen hebben dan nog wel de cash mogelijkheid ?

Ik vond overigens in het voorbijgaan nog wel een lijst met alle tolwegen in Florida en de bijbehorende tarieven. Als je op de betreffende wegen klikt zie je het hele traject incl. afslagen en tollbooths
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

8. Top | #468
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Hier wordt altijd beweert, en ik heb dat ook zelf ervaren, dat je in Miami i.i.g. op de Turnpike niet meer cash kunt betalen.
    Wat me wel de afgelopen maand opviel, is dat er aardig wat tollplazas (rond Miami) op dit moment worden verbouwd.
    Dus ik denk dat zelfs al kan het nu nog op sommige plekken, het zeer snel overal alleen maar automatisch kan.

Voor de rest alleen maar tol gezien op de Sanibel brug, en de Skyway brug over de Tampa bay. Waar overigens beide nog ouderwetsch betaald kan worden aan een dame/heer.

9. Top | #469
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Hulde voor je vindingrijkheid, maar bovenstaand moet je toch even uitleggen.
    Ik Miami zelf kun je nog met cash betalen en bestaan de cash lane nog. Maar buiten Miami heb je volgens mij bijna geen mogelijkheid meer om cash te betalen en dien je een Sunpass te hebben. Ik zag trouwens vlakbij de Dolphin mall een bord staan van Sunpass waarop werd geadverteerd en waarop stond dat alle cash lanes verdwijnen. De Dolphin mall bevindt zich net na een tolpoort.
    In Orlando en omgeving kun je echter nog steeds cash betalen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-08-11 om 07:36. Reden: quote gefixt

10. Top | #470
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maximoes Bekijk Berichten
    Ik Miami zelf kun je nog met cash betalen en bestaan de cash lane nog.
    Voor de Turnpike? Ik geloof er niets van.

FTE folders en hun internetsite geven heel andere informatie:
    All Turnpike tolls are now collected electronically between the U.S. 1 (Exit 1) and County Line Road (Exit 47) interchanges in Miami-Dade County; no cash or credit cards are accepted. Motorists must use either SunPass or TOLL-BY-PLATE, and everyone will have the benefit of paying tolls without having to stop.
    Op onderstaand kaartje kan je zien om welk deel van de Turnpike dit precies gaat. Als dat niet 'in' Miami is, dan weet ik het niet. Maar Miami is nogal groot en er ligt nog een heel groot gebied ten noorden van afrit 47.

Uploaded with ImageShack.us

Misschien wil je zo vriendelijk zijn om dan nu precies aan te geven waar op de Turnpike je dan precies nog wel cash kunt betalen? Dat zou de discussie meer helpen dan tot twee keer hier te roepen dat je 'in Miami' wel cash kunt betalen.

En dat je op de Causeways nog cash kunt betalen, weten we. En dat er 'bijna' geen mogelijkheden meer zijn om cash te betalen weten we ook wel. En dat rond Orlando nog geen All Electronic toll geheven wordt ook. Geef dus alsjeblieft gewoon antwoord op de eerder gestelde vraag
    . Daar hebben we wat aan.

Het is van tweeen een: Of we zijn niet goed geinformeerd en er zijn op de Turnpike tussen afrit 1 en 47 nog wel cash mogelijkheden, of je kletst een beetje uit de nek.....:-k.

Forum Rechten