Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 19 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 183

Onderwerp: Parkeren bij Schiphol

  1. Top | #101
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    2

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking

    Toen ik een parkeerplek voor mijn auto moest reserveren ben ik een goeie vergelijkingssite tegengekomen van je de prijzen van de parkeerbedrijven met elkaar kunt vergelijken: www.parkerenluchthavenschiphol.nl Ik moet alleen wel zeggen dat ik zelf nog wel op zoek ben gegaan naar ervaringen over de bepaalde bedrijven. Ik houd er namelijk niet van om zomaar een parkeerplek te boeken zonder dat ik van andere mensen ervaringen heb gehoord over de service bijvoorbeeld, maar verder een prima site om extra bij je keuze te gebruiken!

  2. Top | #102
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking

    Ik gebruik heel veel Central parking op Schiphol. Dit is een valet service. Je geeft je auto af in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Als je terugkomt geef je een belletje als je het vliegtuig uitstapt en je auto staat klaar onder het grote scherm op het plein voor Schiphol. Zeker periodes langer dan 2 weken zijn ze prijstechnisch erg interessant. Helemaal als je het via de KLM website boekt en betaald.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #103
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    4

    Standaard Parkeren Schiphol!!????

    Hallo allemaal,

    Ik ben Joop en zoals je kunt zien nieuw op dit forum. Ik zou bij jullie graag wat informatie inwinnen over het parkeren rondom Schiphol.

    Ik heb eerst lange tijd in mijn hoofd gehad om met de trein naar Schiphol te komen (Woon in de buurt van Leeuwarden) maar nadat wij te horen kregen dat wij al vroeg in de ochtend vliegen was dit geen optie meer! Nu heb ik hier gezien dat je voor 8 dagen genoeg parkeermogelijkheden hebt en het niet eens zo duur hoeft te zijn. Maar zijn er mensen die dit vaker hebben gedaan en een bedrijf hun auto durven toevertrouwen.. Het wordt voor mij namelijk mijn eerste keer dat ik mijn auto bij zo'n parkeerbedrijf ga parkeren..

    Alvast bedankt!

  4. Top | #104
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Ik heb een goede ervaring met:
    https://airportparking.nl/nl/veel-gestelde-vragen/

    Je kunt daar je sleutels achterlaten of ze meenemen. evt. noteren ze de km-stand van je auto op het contract, en je kunt kiezen binnen of buiten parkeren.
    Ze zitten iets verder van Schiphol, maar ik werd er vlot gebracht en opgehaald.

    Ik heb er toen voor gekozen de sleutel achter te laten en die werd na parkeren direct in een kluis opgeborgen. Ik mocht even in de hal kijken en zag er netjes schoon en droog uit. Verder heeft alleen personeel toegang tot de hallen.

    Maar met wat zoeken vind je meerdere, ook die dichter bij Schiphol zitten en aan valet parking doen. De prijzen zijn er dan ook naar.

    Knaapje

  5. Top | #105
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    24

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Wij hebben tijdens de vakantie de nacht ervoor bij V/d Valk Schiphol geslapen. Gratis parkeren, een shuttle bus die iedere 30 minuten dag en nacht vertrekt naar Schiphol, heerlijke bedden en 's morgens geen gehaast en dat voor 100 euro! Ideaal!

  6. Top | #106
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Die 100 euro is wel in het laagseizoen en excl 6% toeristenbelasting: http://www.valk.com/pages/?ID=3396&p...SCH&i=14#44775
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #107
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    ... en de shuttle rijdt ook geen 24 uur per dag.
    Wellicht toch iets om rekening mee te houden i.v.m. incheck- en aankomsttijden.

    ...........De hotelshuttle brengt u tussen 06.00 en 23.40 uur van en naar de luchthaven........

    Knaapje

  8. Top | #108
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Ik gebruik zeer regelmatig central parking en tot volle tevredenheid. Valet parking zonder de hoge schipholprijzen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #109
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Ze hebben ook een duidelijk filmpje:

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #110
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Schiphol: Smart Parking en andere aanbieders

    Ik ben toch echt goedkoper uit met parkeren op P3 voor 14 dagen betaal ik daar Euro 82,50 tegen Euro 102,- (inclusief de 15,- korting) bij central parking.

    En ik hou er al helemaal niet van om mijn sleutels af te geven aan iemand gezien eerdere verhalen van een forumlid waarmee met de auto was gereden tijdens zijn vakantie.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •