Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 27 van de 31 EersteEerste ... 172526272829 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 303

Onderwerp: Orlando Flex Tickets

1. Top | #261
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Re: Orlando Flex Tickets

Zoals je het beschrijft zijn het 5 parken. Universal bestaat uit Universal en Island of Adventure. Dat met Bush G., Aquatica en Seaworld kom je uit op 5 parken dus. Als je bij de door jouw gevonden prijs de tickets van Universal nog moet aanschaffen is het naar alle waarschijnlijkheid goedkoper om een 6-park Flexticket te kopen. Naast bovengenoemde parken heb je dan ook nog toegang tot Wet&Wild Waterpark. Je kunt ook een 5-park ticket krijgen maar dan mis je Bush G. Tickets zijn 14 dagen geldig na eerste gebruik.
    Wij schaffen meestal de Flextickets aan bij de WallMart Disney shop aan de 27 en hebben vorig jaar 243 dollar incl. tax betaald (5 parken). Zal dit jaar waarschijnlijk iets duurder zijn.... Over flextickets is op dit forum overigens genoeg te vinden. Succes!

2. Top | #262
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tile Bekijk Berichten
    en ik stel me toch ook de vraag waar nu het absolute verschil zit tussen de flextickets en de combo tickets van bv deze duitse site, uiteindelijk is het prijsverschil toch behoorlijk en op het eerste zicht komt het op hetzelfde neer op uitzondering van het betalen op de parkings....
    Als je de verschillen tussen combitickets wil weten, kan het handig zijn als je voor jezelf eens op een rijtje zet wat je nu precies voor je geld krijgt. Je kunt ook even de tijd nemen om de berichtjes in een topic als dit even door te nemen. In zijn berichtje hierboven geeft Daan volgens mij het enige echte juiste antwoord op je vraag:
    Enige verschil tussen de flex ticket en deze is dat er geen wet-n-wild bij zit.
    Ik ben benieuwd wat je precies met deze opmerking bedoelt: op uitzondering van het betalen op de parkings.. Waar maak je dan precies uit op dat er verschillen zijn? Voor zover ik kan nagaan, betaal je met beide tickets gewoon de parkeerkosten. Pas als je een jaarkaart voor een park koopt, is het parkeren toch inbegrepen?

De tickets zijn geldig vanaf de eerste dag dat je ze hebt gebruikt. Maar waarom zou je ze eigenlijk een jaar van te voren al kopen? Zelf zou ik eerst de reis regelen en dan de parktickets pas bestellen. Maar iedere Heug zijn Meug........

3. Top | #263
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wendyenarno Bekijk Berichten
    Wij willen graag naar Bush Gardens, Seaworld, Universal studio en een waterpark erbij maakt het voor ons wel compleet.
    Universal bestaat uit 2 parken, het is niet dudielijk wat je precies wil, maar in onderstaande berekening ben ik uitgegaan van een bezoek van 1 dag aan elk park. Wil je maar naar 1 park, dan wordt het nog voordeliger.

Op dezelfde site vind je toch ook de Flextickets voor 274 dollar excl tax? Je kunt ook voor twee dagen een apart toegangsbewijs voor de Universalparken kopen voor 136 dollar excl. tax. Dan ben je een tientje voordeliger uit.

4. Top | #264
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2011

okey bedankt voor de reacties, er komt veel bij kijken een vakantie florida

5. Top | #265
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wendyenarno Bekijk Berichten
    er komt veel bij kijken een vakantie florida
    ...allemaal gratis voorpret!

6. Top | #266
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten

Ik ben benieuwd wat je precies met deze opmerking bedoelt: op uitzondering van het betalen op de parkings.. Waar maak je dan precies uit op dat er verschillen zijn? Voor zover ik kan nagaan, betaal je met beide tickets gewoon de parkeerkosten. Pas als je een jaarkaart voor een park koopt, is het parkeren toch inbegrepen?

Ik meen dit ergens in dit topic te hebben gelezen dat je met een flexticket slechts 1x per dag parking betaald ongeacht hoeveel verschillende parken je die dag doet. Met de Combo betaal je elke keer opnieuw de parking,...??

Wet'n Wild zegt ons ni veel dus lijkt de combo voor ons beter.

bedankt voor uw reactie alvast ;-)

7. Top | #267
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tile Bekijk Berichten
    Met de Combo betaal je elke keer opnieuw de parking,...??
    Ik was even bang dat je dacht dat parkeren inbegrepen was bij de flex- en combitickets. Dat is niet het geval.

De parkeerkosten staan volledig los van het flex- of comboticket. Volgens mij is het zo dat je, als je SeaWorld en Aquatica op dezelfde dag bezoekt, maar een keer voor het parkeren hoeft te betalen.

Ik denk niet dat dit ook geldt als je op dezelfde dag naar Universal en SeaWorld gaat, ook niet als je flextickets hebt. Maar ik hoor het graag van de flex- of combokaart gebruikers of ik het bij het rechte eind heb of niet.

8. Top | #268
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Ook ik wil voor 2012 flextickets aanschaffen. In '10 hadden we zeer goede ervaringen met Orlando Travel & Visitors Bureau(VVV-kantoor van Orlando), gelegen aan de I-Drive.
    Dus even kijken wat bij hun de prijzen waren van de Flextickets. Hierbij stond vermeld dat bij gebruik van deze tickets, je eerste bezoek ten laatste op 31 dec. 2011 moet plaatsvinden.

http://tickets.visitorlando.com/Mult...do-FlexTicket/

Mijn Belgisch brein zegt dus dat je nu of in de nabije toekomst geen Flextickets aan de oude prijs kunt aanschaffen, bedoeld om in 2012 te gebruiken.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

9. Top | #269
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011

even een vraagje?wij zijn al dagen aan het kijken voor goedkopen tickets
    wilde eerst graag naar disney parken maar onze kinderen willen heel graag de universal studios doen.
    willen dus tickets gaan bestellen voor ons vijven.en dachten aan zo,n flexticket.
    zal het nu goedkoper zijn om in orlando zelf de flextickets te halen?bij bijv de wall mart?of scheelt dat niet veel?
    als de prijs goedkoper is ,kan er misschien toch nog een dagje disney bij .
    of gewoon verstandiger om ze nu te bestellen?
    we gaan 20april naar florida /

10. Top | #270
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Kijk hier eens, tegenover de Walmart in Kissimmee, maken keurig een kopie voor je en als je ze toevallig kwijt raakt, kun je duplicaat aanvragen... Zeer goede service, spreek uit ervaring!

http://www.greatorlandodiscounts.com/

4499 West Vine Street Kissimmee, FL 34746, Verenigde Staten
    (800) 544-7646

Suc6, Remco

Forum Rechten