Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 196 EersteEerste ... 6789101858108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #71
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Kan dat ook online? Ik zie die keuze namelijk niet staan.

    Ik ben van plan om volgend jaar mei met Arke te gaan.
    Wilde eerst KLM rechtstreeks naar MIA, maar qua kosten is het
    met Arkefly stukken goedkoper. Voor het zelfde geld zit ik dan premium comfort en mag ik 35 kilo p.p. bagage meenemen. Is weer 2 bowlingballen voor deze jongen.

  2. Top | #72
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Norbert Bekijk Berichten
    is het niet mogelijk om met Arkefly op de heenreis uit te stappen op Sanford en bij de terugreis op te stappen in Miami?
    Ja dat is wél mogelijk, maar alleen via een reisbureau. Zo'n ding van baksteen dus, in een winkelstraat Echter kan het wel zo zijn dat je duurder uit bent omdat kortingen veelal op retours zijn berekend waarbij heen&terug Orlando Sanford óf Miami is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-oostveen Bekijk Berichten
    Kan dat ook online? Ik zie die keuze namelijk niet staan.
    Klopt, dit is op dit moment nog niet online mogelijk en ik verwacht niet dat dit heel snel zal gebeuren omdat de website daar niet op berekend is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-oostveen Bekijk Berichten
    Ik ben van plan om volgend jaar mei met Arke te gaan. Wilde eerst KLM rechtstreeks naar MIA, maar qua kosten is het met Arkefly stukken goedkoper. Voor het zelfde geld zit ik dan premium comfort en mag ik 35 kilo p.p. bagage meenemen. Is weer 2 bowlingballen voor deze jongen.
    Je kan echter nu nog geen ArkeFly tickets boeken voor mei 2012, dat zal pas over een paar maanden kunnen. Wat de bagage betreft kan je met Premium Comfort zelfs 45 kilo meenemen. Met Comfort kan je 35 meenemen :-) Ik zie dat dit op de algemene info pagina nog niet goed staat vermeld.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-12 om 22:57.

  3. Top | #73

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij vliegen aanstaande vrijdag met Arkefly naar Orlando Sanford, ik ben benieuwd! Wij vliegen heen economy en terug comfort class, en dan mag je inderdaad 35kg per persoon mee (twee koffers dus), dus dat is wel héél fijn! Jullie zullen nog wel van me horen hoe het ons bevallen is :-) En anders kunnen jullie het lezen op onze blog: http://lautje-amerika.blogspot.com/

  4. Top | #74
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wij vlogen heen economy(let wel als je bovengemiddeld bent zit je echt niet lekker!) op een vrijdag naar Sanford en een maandag vanaf Miami naar Amsterdam,premium,prima te doen lekker voorin en een keuzemenu!
    Jammer dat de films op heen en terugweg hetzelfde waren.
    Voor de transit mensen vind ik het nog wel rommelig,vanuit Sanford kwam ons vliegtuig naar Miami,mensen moesten eruit en alle handbaggage eruit!
    Deze mensen kregen een aparte instapkaart en bij boarden moesten zij het eerste weer in het vliegtuig en de kaart inleveren,voor vertrek misten ze nog kaarten en moest er weer geteld worden anders mocht het vliegtuig niet weg.
    Let op mensen die AMS-Sanford met tussenstop Miami hebben,doe bij de uitstap je gekochte parfums en drank in je koffer,want het word in beslag genomen ook al is het in AMS geseald!!

  5. Top | #75
    Regelmatige Bezoeker cybertal's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    37

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Zijn net terug met Arkefly! Prima gegaan!
    Vlogen comfortclass naar Orlando, vlucht was goed en je kreeg 1 welkomsdrankje.
    Verder kreeg je nog 1 warme maaltijd met drankje en daarna nog eens koffie of thee.
    Als je daarna nog iets te eten of te drinken wilde hebben kon je dit kopen en er was genoeg om te kiezen tegen redelijke prijzen.
    Omdat wij dit allemaal van te voren wisten hadden we vanalles meegenomen dus hadden verder niks meer nodig.
    De passagiers die verder vlogen naar Miami moesten uitstappen en door de Douane in Orlando.
    Bij de terugvlucht inderdaad een tussenstop in Miami en pas in Miami kregen we te horen dat we moesten uitstappen voor een uurtje en in de buurt van de Gate moesten blijven, dit wist men niet bij het inchecken!
    Bij terugkomst in het vliegtuig was er een technisch probleem en hadden we een vertraging van 2 uur!
    I.p.v. van 9 uur vliegen hebben we 9 uur en 45 min teruggevlogen maar omdat dit een nachtvlucht is hebben we lekker geslapen en waren we zo weer terug in Amsterdam.

  6. Top | #76

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Op 2 september vliegen wij met ArkeFly naar Miami.
    Nu vind ik het erg onduidelijk hoe het zit met films en entertainment onderweg.
    Je kan alleen een Personal Entertainment ding huren voor 15 euro, maar op de routes naar de Middellandse zee bestemmingen wordt een standaard programma aangeboden.

    Betekent dit nou dat als ik maar iets van een film wil kijken ik altijd 15 euro kwijt ben op de vlucht naar Miami?

  7. Top | #77
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Zo heel onduidelijk is het niet. Het is precies zoals het er staat:

    Entertainment aan boord

    Als Economy Class en Comfort Class passagier aan boord van de Boeing 767 op vluchten langer dan 6,5 uur, kunt u een persoonlijk Entertainment Programma huren. Vliegt u Premium Comfort Class? Dan maakt u hier gratis gebruik van. Aan boord van een Boeing 737 en een Boeing 767 naar Europese en Middellandse Zee bestemmingen wordt een standaard entertainment programma aangeboden.
    Aangezien je langer dan 6.5 uur in het vliegtuig vliegt en niet naar de Middellandse Zee bestemming gaat zul je een kastje moeten huren. Of extra bijbetalen voor Premium Comfort Class.

    Zelf nemen we meestal een laptop mee (als we met Arke vliegen). Die houd het wel twee films uit. En de rest van de tijd vermaken we ons wel met slapen, lezen en muziek luisteren.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #78
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Gisteren naar Sanford gevlogen met ArkeFly. Vlucht is op zich prima verlopen maar wel een gehannes als je wat extra's wilt drinken o.i.d. Staan ze te klooien met zo'n portable cardreader die het niet doet. Het duurt ook allemaal een eeuwigheid. Zitplaatsen zijn redelijk, beenruimte goed, eten als gebruikelijk in het vliegtuig, personeel vriendelijk.... Alleen uitstappen duurde erg lang. Eerst moesten de Orlando-gangers eruit, even later moesten die weer gaan zitten en moesten de Miami-gangers als eerste eruit. Uitstappen duurde al met al een half uur. Afhandeling op Sanford was prima, druk bij de douane maar alle poorten waren open en een hostess delegeerde je naar een rij. Koffers stonden al klaar naast de band en kon zo doorlopen (security kan, maar als je geluk hebt kun je door) naar Car Rental (Dollar). Ook hier direct aan de beurt, er was veel personeel bij Dollar. Papierafhandeling van prepaid voucher, auto toegewezen en wegwezen. We hebben naar Davenport (27) ongeveer 20 minuten langer gedaan dan vanaf MCO. Prima te doen.

  9. Top | #79
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door escalade Bekijk Berichten
    Dan hebben we dezelfde route, wij gaan 5 augustus ook dus via Orlando richting Miami. Dus als ik het goed begrijp mag men wél b.v. eten kopen achter de douane en mee het vliegtuig in nemen?
    Achter welke douane bedoel je precies? Vuistregel *): Als je vanaf Amsterdam vertrekt mag je zoveel eten meenemen in het vliegtuig als je maar wil. Aangekomen in Amerika wordt het oppassen, want je mag geen 'eten' invoeren. Wil je iets te nassen meenemen voor op het traject Orlando- Miami dan moet je dat na Customs en Immigration op de kop zien te tikken.

    *) Meer info in dit topic Hier gaat het eigenlijk over Arkefly.....



  10. Top | #80
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    hOi allemaal

    Heb vandaag bericht gehad: ze verwachten de tarieven voor de zomer 2012 in december!! Ik ben hier eerlijk gezegd 'n beetje verbaasd over ... als je in april wilt reizen, dan wil je toch niet wachten met je ticket boeken tot December? Of ben ik nu te ongeduldig? Plus, april en mei vallen bij mij nog altijd in de lente, niet in de zomer ...
    Zal de dame nog eens mailen!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •