Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 26 van de 31 EersteEerste ... 162425262728 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 303

Onderwerp: Orlando Flex Tickets

1. Top | #251
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009

Standaard flex ticket

Is het mogelijk dat je een flex ticket (voor universal en saeworld) rechtstreeks besteld via bv Seaworld), zodat je via email je voucher krijgt, of is dit uitsluitend mogelijk via bv undercovertoerist, zodat je dan wel moet wachten tot je kaartjes binnen zijn.

2. Top | #252
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: flex ticket

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterwoudje Bekijk Berichten
    Is het mogelijk dat je een flex ticket (voor universal en saeworld)
    De vraag is waarom zou je flextickets nemen als het alleen om SeaWorld en Universal gaat? In dat geval ben je toch voordeliger af met de e-tickets van beide parken? Hier is ook een topic over, even de zoekfunctie met SeaWorld kids prices?

Mocht je toch een e-flexticket willen, dan kan je gewoon op de site van SeaWorld terecht.

3. Top | #253
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: flex ticket

Waarom niet Print-N-Go gebruiken?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #254
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009

Standaard Re: Orlando Flex Tickets

Wat is print N go, ik heb op google gezocht maar kon niets vinden. bedankt weer voor de moeite.

5. Top | #255
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

Ik wil voor volgend jaar een flexpass voor Universal/Seaworld/Busch Gardens halen. Nu heb ik even wat sites bekeken, en wat me op valt is dat Undercover Tourist best wat goedkoper is. Voor een flex ticket betaal je 297,95 dollar. Verzenden is gratis. Nu heb ik daar American Estates naast gelegd, en die is met 267 euro (en nog verzendkosten) aardig wat duurder. Kijk ik nou verkeerd of is UT zoveel goedkoper?

Helaas is het pas goedkoper om een universal jaarpas te nemen als je minimaal 3.5x naar Universal of IoA gaat. Voor die paar euro neem ik toch liever een flexpass waardoor we meer naar Seaworld kunnen gaan.

6. Top | #256
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009

Heb je ook al op http://www.attractionticketsdirect.de gekeken?
    Daar kost een 5 dagen combo ticket (incl. Aquatica) € 186,00
    Je krijgt voor Universal en Islands of Adventure 14 dagen onbeperkt toegang. De originele toegangsbewijzen worden binnen een paar dagen gratis opgestuurd.
    Succes

7. Top | #257
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

5 parken combo ticket bedoel je denk ik

Ja daar heb ik ook net naar gekeken. Enige verschil tussen de flex ticket en deze is dat er geen wet-n-wild bij zit. Goede tip Als mijn duits nog niet verstoft is, heb je hierbij ook een hopperpas (als in meerdere parken op dezelfde dag). Klinkt als een goede optie. Bedankt voor de tip

8. Top | #258
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterwoudje Bekijk Berichten
    Wat is print N go, ik heb op google gezocht maar kon niets vinden. bedankt weer voor de moeite.
    E-ticket????O

9. Top | #259
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007

Een vraagje, wij gaan volgend jaar juli naar Orlando en ik zou bv de 5 parken combo tickets nu reeds willen bestellen op bv attractionticketsdirect.de.
    Zijn deze dan ook zolang geldig tot in de zomer van 2012?

en ik stel me toch ook de vraag waar nu het absolute verschil zit tussen de flextickets en de combo tickets van bv deze duitse site, uiteindelijk is het prijsverschil toch behoorlijk en op het eerste zicht komt het op hetzelfde neer op uitzondering van het betalen op de parkings....

10. Top | #260
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2011

Hallo, 23 sept landen wij in Orlando en ik ben me al een aantal uren aan het verdiepen in de parken en de combi tickets,
    Wij willen graag naar Bush Gardens, Seaworld, Universal studio en een waterpark erbij maakt het voor ons wel compleet.
    Nu zag ik op http://www.seaworld.com/tickets/visitors.aspx voor 129$ = 138$ incl tax 3 parken, en als ik het goed begrijp kunnen we die dan 14 dagen onbeperkt bezoeken.
    Alleen voor universal studio moeten we dan nog iets vinden.
    Is het aan te raden om zo je tickets te bestellen ?
    Of zijn er nog beter opties voor ons om gelijk de 4 parken te combineren...?

Forum Rechten