Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 97 van de 100 EersteEerste ... 47879596979899 ... LaatsteLaatste
Resultaten 961 tot 970 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

  1. Top | #961
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik vermoedt dat de zeven (7) een alamocode is voor Miami, want ik heb er een aantal voorbije en toekomstige vouchers van Alamo op nagekeken en daar begint het reserveringsnummer met 46....
    En wij vliegen dus op Orlando.

    <KNIP>
    Hmm, wij huren de auto in Atlanta en de reserveringscode begint met een zeven (7)

  2. Top | #962
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    De 18e heb ik de auto ingeleverd maar niet voordat ik eerst weer met de manager (een andere manager deze keer) van Alamo ging praten. Zij heeft weer alles nagelopen maar kon nergens een reserveringsnummer vinden. Het moet dus echt aan FTI liggen. Van FTI heb ik inmiddels gisteren een bevestiging gekregen van mijn mails en dat ze mij op korte termijn terug zullen mailen.

    Ik hoop echt dat het allemaal goed komt. Ik hou jullie wel op de hoogte.

  3. Top | #963
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    39

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Ik kreeg toevallig vannacht een e-mail van Alamo met daarin mijn reserveringsnummer. Ze geven aan dat je dit nummer nodig hebt bij het ophalen van de auto.
    Begint met een 5 trouwens.

  4. Top | #964

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik vermoedt dat de zeven (7) een alamocode is voor Miami, want ik heb er een aantal voorbije en toekomstige vouchers van Alamo op nagekeken en daar begint het reserveringsnummer met 46....
    En wij vliegen dus op Orlando.
    Inderdaad ik heb net ook ff gekeken waar ons reserveringsnummer mee begint en dat begint ook met 46.. en wij halen de auto 1 aug op in Miami

  5. Top | #965

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Even een snel bericht vanuit Miami.

    Ondanks dat ik gebruik kon maken van Fast service (ben even het woord kwijt), kon ik GEEN gebruik maken van een Kiosk en moest naar de counter. Direct aan de beurt, dus geen probleem. De persoon er achter wilde wel een upgrade verkopen, maar een keer gezien dat we toch wel moe waren meteen gestopt en kregen we de papieren.

    Was niet veel te kiezen, wel een Mazda CX9, geen Amerikaan, maar ja auto ziet goed uit, 10332 mile gereden dus dat gaat nog.
    In het verslag komen nog de foto's en het uitgebreide verslag. Nu eerst slapen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-07-11 om 17:13. Reden: lege regels ...

  6. Top | #966
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chippie Bekijk Berichten
    Hmm, wij huren de auto in Atlanta en de reserveringscode begint met een zeven (7)
    Mijn reservering voor Atlanta begint inderdaad ook dus met een 7!

  7. Top | #967
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jarjarbinks Bekijk Berichten
    .....kon ik GEEN gebruik maken van een Kiosk en moest naar de counter.
    Jammer! Komt dat doordat de kiosk nog steeds niet geschikt is voor 'onze' rijbewijzen of is er misschien een andere oorzaak?



  8. Top | #968
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.112

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Er is dus geen touw aan vast te knopen, over het gebruik van de kiosk.
    Dan lukt het de 1 wel en de ander niet om er gebruik van te maken.
    Alamo heeft mij gezegd dat het moet kunnen als Europese insider.
    Nog 3 weken dan ga ik het zelf uitproberen in Miami.

  9. Top | #969
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Heeft het niet te maken met het feit of je direct via Alamo, of via een tussenpersoon gebruik maakt hiervan ? Ik kon het in het verleden nooit, maar gebruikte altijd USAreisen en carhireagency. Nu de eerste keer via alamo direct, en nu lukte het wel. Al ben ik ook nu Insider, en in het verleden niet 8-[

    Ik heb trouwens a.s. dinsdag via carhireagency een auto in Washington gehuurd. Dus ik vermoed dat het daar niet lukt, nu heb ik ook niet eens mijn Insider nummer doorgegeven en ik vermoed dat ik de boeking ook online niet kan benaderen. Ik zal straks eens kijken.

    Edit: Ik heb wel het Alamo boekingsnummer (beginnend met 46) maar als ik online wil inloggen, krijg ik de melding dat het via een touroperator is geboekt en dat ik maar met hen contact moet opnemen. Dus zal ik alle info; adres, rijbewijs, etc weer moeten doorgeven aan de balie, ben ik bang ;-) ! Ik vond dat SaveTime wel handig, alles zat in het systeem !
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-07-11 om 17:14. Reden: 1+1
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #970
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.112

    Standaard Re: Autohuur: Alamo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Heeft het niet te maken met het feit of je direct via Alamo, of via een tussenpersoon gebruik maakt hiervan ? Ik kon het in het verleden nooit, maar gebruikte altijd USAreisen en carhireagency. Nu de eerste keer via alamo direct, en nu lukte het wel. Al ben ik ook nu Insider, en in het verleden niet 8-[
    Denk idd dat dat het is. jarjarbinks heeft volgens mij zijn boeking omgezet naar holidaycars.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •