Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 94 van de 100 EersteEerste ... 44849293949596 ... LaatsteLaatste
Resultaten 931 tot 940 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #931
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Autohuur: Alamo

Je hebt helemaal gelijk. Die vallen bij Alamo (.com) onder de Luxury SUV's, en die vindt je bij de Europese brokers niet (of zelden) terug in hun aanbod.

Maar ik heb hem wel eens aangeboden gekregen als Premium. Wij zijn toen voor de Suburban gegaan i.v.m. de ruimte.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

2. Top | #932
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004

Na via alamo.nl 'insider' te zijn geworden en de save time informatie daags voor onze vlucht (begin april 2011) ingevuld te hebben zijn wij op MCO 'gewoon' rechtstreeks de garage ingelopen en gewapend met de hele papierwinkel (inclusief de toen geldige upgrade voucher van intermediate naar full size) en onze liefste glimlach gevraagd of dit alles voldoende was om een auto uit de rij te 'pakken'.
    Het was 'no problem', ware het niet dat de upgrade voucher wel even geregistreerd moest worden. De medewerker in de garage deed dit ter plekke (Hierdoor kreeg ik trouwens wel een contract uitdraai ter ondertekening).
    In no time reden we richting hotel voor onze welverdiende nachtrust.

De auto was rechtstreeks geboekt op de site van alamo.nl

Geen idee of dit nu een uitzondering is geweest of regel, maar in ieder geval scheelde het ons wel een poosje wachten in de balie rij.
    Laatst gewijzigd door Nirak; 13-07-11 om 20:59. Reden: aanvulling

3. Top | #933
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005

Ik ben Insider, en heb zojuist de savetime optie gebruikt, maar krijg gewoon de melding om je aan de balie te melden.
    Status: Booked
    Here's what you do to pick up your car:[*]Take the elevator down to the first level, Alamo is located in the middle of the first floor in the airport terminal. Proceed to the counter obtain your rental agreement and vehicle keys.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-07-11 om 00:16. Reden: lege regels eruit / quote gemaakt

4. Top | #934

Officieel moet als niet Amerikaan of Canadees altijd naar de counter.
    Ook al heb een een pasje van Insiders, dit maakt niet uit. De regels zijn namelijk gewijzigd.
    Iedereen die er zo doorheen komt (dus rechtstreeks naar de garage) en dan een auto krijgt heeft geluk.

Volgens het Engelse forum zou je als je Save Time hebt kunnen invullen in plaats van de counter ook de kiosk kunnen nemen. dit zijn de computer naast de counter. Volgens de site zou je hier ook snel door heen kunnen, nogmaals mits je Save Time hebt kunnen invullen (inclusief eventueel extra drivers).

Ga het in Miami volgende week zondag zelf maar eens proberen.

5. Top | #935
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik heb 1,5week terug hetzelfde gedaan, gewoon gelijk naar de auto's gelopen. Daar werd ik wel geholpen en kreeg ik van de manager te horen dat je eigenlijk wel naar binnen moet gaan, omdat het aanmaken en uitprinten contract niet door iedereen gedaan kan worden; de meeste 'dames' bij de slagboom kunnen dat niet. Ik had het toevallig bij iemand gevraagd die het wel kon.

Dus ja, je kan het inderdaad proberen (en ik probeer het denk ik volgende keer ook weer), maar omdat je contract e.d. toch opgemaakt en ondertekend moet worden, willen ze dat je naar binnen gaat.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

6. Top | #936
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Op de vorige pagina staat mijn vraag en antwoord van Alamo betreffende auto gelijk ophalen als insider.

Online checkin en doorlopen naar de garage kan niet als europeaan,
    Maar de kiosk zou je als (europese) insider moeten kunnen gebruiken zegt Alamo daarin.

Als je de kiosk kan gebruiken, scheelt ook een hoop tijd natuurlijk.

@Jajarbinks, ben benieuwd hoe het jou vergaat in Miami.
    Laat je dat hier ff weten.
    Wij gaan over een maand naar Miami.
    Laatst gewijzigd door hannie; 14-07-11 om 09:50.

7. Top | #937

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    @Jajarbinks, ben benieuwd hoe het jou vergaat in Miami.
    Laat je dat hier ff weten.
    Wij gaan over een maand naar Miami.
    Komt zeker in mijn verslag te staan.

8. Top | #938
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005

Die check-in kiosk gebruiken lijkt me zeer aannemelijk als je de Save Time optie hebt gebruikt. Je krijgt dan namelijk een formulier, met daarop ook een barcode die gescand kan worden. Deze zul je bij de kiosk kunnen scannen lijkt me.

Ik ga het de 24e proberen in ieder geval.

9. Top | #939
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RLS Bekijk Berichten
    . Deze zul je bij de kiosk kunnen scannen lijkt me.
    Het is hier al een aantal keren aan de orde geweest: Bij de kiosk wordt je gevraagd je rijbewijs te scannen. Het apparaat herkent alleen de rijbewijzen uit de VS en Canada. En een apparaat is onverbiddelijk. Maar, zoals Lennaert Nijgh schreef: Wie het eens proberen wil, die mag. Je weet maar nooit of de programmatuur is aangepast.

De snelle jelles kunnen beter het risico nemen om door te lopen naar de garage. Succes is niet gegarandeerd, maar daar wordt je persoonlijk geholpen en de Amerikanen zijn zeer klantvriendelijk.........

Wie 100 % zeker wil zijn de rij te ontlopen, huurt bij Dollar en wordt lid van hun loyaltyprogramma. Alamo heeft het een tijdje met ons Europeaanders geprobeerd, maar kennelijk was het geen succes. Formeel moeten we dus weer blij in de rij.

Maar eigenlijk begrijp ik de commotie nooit zo goed; vanaf het inchecken voor tot de paspoortcontrole na de vakantie staan we eigenlijk permanent in de rij te wachten tot we aan de beurt zijn. Even wachten bij de autoverhuurder zou dan plotseling onoverkomelijk zijn? Relax en geniet, 't is vakantie!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 14-07-11 om 11:11. Reden: Je weet maar nooit....

10. Top | #940
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Maar eigenlijk begrijp ik de commotie nooit zo goed; vanaf het inchecken voor tot de paspoortcontrole na de vakantie staan we eigenlijk permanent in de rij te wachten tot we aan de beurt zijn. Even wachten bij de autoverhuurder zou dan plotseling onoverkomelijk zijn? Relax en geniet, 't is vakantie!
    Zo is het maar net.
    Wij doen er ook niet moeilijk over. Als het niet anders kan dan wachten we gewoon effies.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

Forum Rechten