Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 26 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 251

Onderwerp: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

  1. Top | #221
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Bedankt allemaal. Nikie, jij ook alvast gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.

  2. Top | #222
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Gefeliciteerd! Ik vraag me alleen af waarom je dan in Florida getrouwd bent, en niet 'gewoon' in Nederland. Want je hebt er niet echt iets speciaals van gemaakt, toch? Dus waarom dan die keuze? Dit is trouwens absoluut geen oordeel of commentaar o.i.d., gewoon pure belangstelling.
    Eet nooit gele sneeuw.

  3. Top | #223
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Hoi,

    in eerste instantie waren we ook van plan om gewoon hier in Nederland te trouwen, en dan dus ook net zo simpel in het gemeentehuis met een feestje achteraf. Aangezien we toch naar Florida zouden gaan hadden we besloten om daar te trouwen. Toch leuker om te kunnen zeggen dat je daar getrouwd bent? We hadden bijvoorbeeld ook wel op het strand kunnen trouwen, maar ach we hebben heel de vakantie genoeg mooie stranden bezocht. Het gemeentehuis was trouwens 100 keer mooier dan die van ons, en het heerlijke weer en mooie palmbomen voor de deur als je weer buiten komt heb je hier natuurlijk ook niet. We waren wel van plan om romantisch te dineren maar waren zo moe en hongerig dat we daar geen zin meer in hadden die dag. Al met al is het feit dat ik nu, na 12 jaar, zijn achternaam draag en dat we elkaar officieel eeuwige liefde hebben verklaard (in ons favoriete vakantieland) voor ons speciaal genoeg. En dat samen met weer een onvergetelijke vakantie (huwelijksreis) natuurlijk!
    Laatst gewijzigd door kimm82; 08-06-11 om 20:39.

  4. Top | #224
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Ah, oké; jullie gingen sowieso al naar Florida. Dan begrijp ik het volkomen! Ik dacht dat jullie speciaal voor het trouwen naar Florida gingen, en daarom snapte ik niet waarom je dan helemaal daarheen ging voor een 'eenvoudige' bruiloft. En de huwelijksreis zal inderdaad super geweest zijn.
    Eet nooit gele sneeuw.

  5. Top | #225

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Gefeliciteerd Kim!

    Wij zijn vorige week op het strand van Miami Beach getrouwd. Het was ontzettend leuk en romantisch. Daarna zijn we lekker uit eten gegaan en hebben we het samen gevierd in een cocktailbar op Ocean's Drive! Omdat niemand er vanaf wist hebben we via Greetz.nl een kaart met foto verstuurd naar familie en vrienden. De reacties waren geweldig, daar hebben we erg veel lol om gehad. Voor familie en vrienden geven we hier nog een feestje.

    Al met al zou ik het zo weer doen!

  6. Top | #226
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    aan alle pasgetrouwden: dikke proficiat!! Het is zeer speciaal om in Orlando te trouwen al vier je je huwelijksavond eerst in de cici's

    misschien nog een foto?

    groetjes uit Belgie!
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015


  7. Top | #227
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apache Bekijk Berichten
    Wij zijn vorige week op het strand van Miami Beach getrouwd.
    Gefeliciteerd, getrouwd in Miami Beach, het klinkt geweldig, misschien een kleine foto?

  8. Top | #228
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard

    Proficiat.....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimm82 Bekijk Berichten
    Bedankt allemaal. Nikie, jij ook alvast gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.
    dankjewel...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flufjuh Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd! Ik vraag me alleen af waarom je dan in Florida getrouwd bent, en niet 'gewoon' in Nederland. Want je hebt er niet echt iets speciaals van gemaakt, toch? Dus waarom dan die keuze? Dit is trouwens absoluut geen oordeel of commentaar o.i.d., gewoon pure belangstelling.
    wij waren allebei al een keer getrouwd geweest en mijn man had gezegd ik trouw niet maar zou ik het nog wel doen dan in las vegas zodoende zijn we daar getrouwd en bij terugkomst de dag erna feest gegeven omdat we 10 jaar samen waren en daar bekend gemaakt...dat we getrouwd waren....



    zoals gevraagd een foto
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-07-11 om 17:52. Reden: 1+1

  9. Top | #229

    Standaard papieren legaliseren

    Goedemiddag,

    Kan iemand mij vertellen hoe ik de trouwpapieren moet legaliseren vanuit Florida. Het lijkt heel simpel papieren terug naar tallahsee sturen , stempels en hier inschrijven. Er is echter een maar we moeten een envelop aan ons zelf adresseren, maar hoe met postzegels? en we moeten een bedrag van 20 dollar via een money order mee sturen . De envelop naar ons zelf is via TNT post niet mogelijk en een money order bestaat niet meer
    . Kan iemand die recentelijk trouwpapieren heeft verstuurd om te legaliseren ons kunnen vertellen hoe dit probleem te tackelen is?:-k

    <<Moderator Michael: Ik heb je vraag toegevoegd aan het betsaande onderwerp over trouwen in Florida. Misschien dat j hier al een heleboel van de info kunt vinden.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-08-11 om 18:15. Reden: zie opmerking

  10. Top | #230
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: papieren legaliseren

    Een ander alternatief is naar Florida gaan naar Tallahassee... (wat een straf)
    Daar kun je zelfs het gelijk mee krijgen... (na betaling)
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •