Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 43 van de 100 EersteEerste ... 3341424344455393 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

1. Top | #421
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Tolwegen / SunPass

Dank voor alle tips m.b.t. de Dollar tarieven hier en in de mailbox. Ik zal de FAQ hierover z.s.m. aanpassen.
    12:15 uur: De tekst is aangepast en naar Njit verzonden. Hij zal de aanpassing ongetwijfeld zodra hij in de gelegenheid is verwerken.

Voorwaarden, tarieven en baanvakken etc. wijzigen voortdurend. Ook komen er voortduren internetsites met informatie bij. Wie dit opmerkt, wordt vriendelijk verzocht het hier of per PB te melden zodat we op dit forum de informatie over dit onderwerp zo actueel mogelijk kunnen houden.

In de FAQ wordt overigens al veel gewerkt met links, zodat ieder die er belangstelling voor heeft, altijd bij de laatste versie terecht komt.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 23-06-11 om 12:21. Reden: 12:15 uur

2. Top | #422
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

wie kan mij even helpen.

Ik ben op dit moment een account aan het maken op sunpass (bedankt verwijderd).
    Nu heb ik alle velden doorlopen prima... maar nu ben ik aangekomen bij het laatste stukje. Of ik nu kies voor automatisch betalen wanneer mijn tegoed onder de 10 $ komt of zelf opwaarderen ik blijf steeds een bedrag te zien krijgen van 100$.
    Order Total: $100,00
    Wanneer ik deze verander naar bv $15,00 staat er $150,00 moet ik gewoon doorgaan of zal dit een fout zijn op de site?
    Laatst gewijzigd door angelique100; 25-06-11 om 18:59.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

3. Top | #423
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    ik blijf steeds een bedrag te zien krijgen van 100$.
    Ik weet het niet zeker, maar kan het zijn dat je ergens 10 hebt ingevuld? verander dit eens in 1. Dan zou het opgelost moeten zijn. 'k Heb het maar van horen zeggen, zelf geen ervaring mee.......:-$

4. Top | #424
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    wie kan mij even helpen.
    Even terugkijken hierboven rond posting nr 541 staat er van alles over, probleem is bekend.
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-06-11 om 17:22. Reden: quote ingekort

5. Top | #425
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Ik had hetzelfde, maar daarna werd ook mijn 'account' geweigerd. Ik ga maandag even bellen om te proberen telefonisch het account aan te maken, ik ga er ook vanuit dat we vrijdagavond gewoon naar St. Pete Beach aan kunnen rijden.

6. Top | #426
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

De fout heb ik ook doorgegeven aan Sunpass maar blijkbaar snappen ze eht niet of hebben ze het probleem nog niet gevonden.

Emailen met Sunpass geeft als resultaat dat ze je aanraden even te bellen met hun helpdesk, deze helpen je dan door de procedure heen en stellen alles in. Hierna heb je d.m.v. een nummer en je wachtwoord toegang tot je eigen sunpass account.

Als je verlegen zit om echte auto gegevens, hieronder de gegevens van de huurauto zoals wij deze recent hebben gereden.

Chevrolet Traverse, kleur wit, bouwjaar 2011
    Kenteken 933 YTM

Let er op dat je deze wel beëindigd zodra je in je account kan zodat je geen afschrijvingen krijgt voor deze auto als ze ergens via het kenteken werken.

7. Top | #427
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Wij hadden dat ook in Miami, uiteindelijk hebben we dat ding weggegooid#-oen de onbemande tolwegen vermeden, het was mogelijk en ook nog leuk om dat uit te vogelen. Volgens mij landen jullie in Tampa, no problem, I 275 south, je komt geen enkele tolweg tegen, behalve net voor St Pete de causeway, volgens mij een kwartje, maar de poortjes zijn bemand.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-08-11 om 08:00. Reden: fqe

8. Top | #428
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard

Telefonisch het account aanmaken is zo gebeurd, enige nadeel is nu even dat je vanuit hier moet bellen of daar pas de volgende dag gebruik kan maken van je sticker. En eenmaal de account dan is het allemaal zelf via internet te regelen ook voor volgende keren mits je hem niet inactief maakt.

Je moet ook een auto opgeven vandaar dat ik even gegevens heb gegeven van een bestaande auto. Je kan natuurlijk ook de kleur aanpassen zodat het in ieder geval niet meer klopt.

Maar zodra je account is aangemaakt kan je de lengte dat je de auto zou hebben zo aanpassen, dan kan je dus aangeven dat hij bv over een paar minuten afloopt. Dan staat de auto niet meer in je account maar je account blijft wel actief.

Als je wil weten wat ze nodig hebben om je account te activeren kan je gewoon proberen je account aan te maken op de website, echter werkt het laatste stukje om de een of andere reden nu niet.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-08-11 om 08:02. Reden: 1+1

9. Top | #429
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008

Ik heb net de transponder geactiveerd (Tx verwijderd! =D>), geen problemen gehad bij het betalen. De pagina gaf gewoon 10 dollar aan.

Alleen ik zie nu dat de transponder direct geactiveerd is, maar er staat maar 10 dollar op. Niet de 4,99 extra. Klopt dit? Of moet ik geduld hebben?
    *edit* is ondertussen bijgeschreven...

Ook staat bij het transpondernummer het door mij (twee keer) ingevoerde nummer, alleen zonder het laatste getal. Klopt dit ook?
    *edit* ik denk het wel, want ik kan er ook mee inloggen...
    Laatst gewijzigd door weimar; 28-06-11 om 15:10.

10. Top | #430
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Ook staat bij het transpondernummer het door mij (twee keer) ingevoerde nummer, alleen zonder het laatste getal. Klopt dit ook?
    *edit* ik denk het wel, want ik kan er ook mee inloggen.
    Klopt, is een checkdigit.

Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-08-11 om 07:44. Reden: quote

Forum Rechten