Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 16 van de 21 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 210

Onderwerp: Reisorganisatie: Exit Reizen

1. Top | #151
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010

Standaard Re: exit reizen aanbod

Ja, ik ga dit doen ! morgen voormiddag betalen via internetbankieren.
    Ik vind het wel raar dat we de tickets pas zouden krijgen een aantal weken voor de heenvlucht...
    Aangezien het E - tickets zijn , waarom zouden we die niet meteen krijgen.
    Is natuurlijk nadelig om plaatsen te reserveren maar laat je toch ook in een onzeker gevoel over vluchttijden etc...

Ik boek altijd rechtstreeks via luchtvaartmaatschappijen, dit is nieuw voor mij vandaar mijn onzekerheid.
    Beetje structuurgericht :-)

2. Top | #152
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Als jij met Exit reizen afspreekt dat je de tickets meteen compleet betaald en dan ook geprint wil hebben dan krijg je meteen een link van exit reizen waarop je E-tickets staan. Dan kan je ze eventueel zelf uitprinten maar dit is niet noodzakelijk, je kan gewoon met je paspoort naar de balie gaan op Schiphol en dan krijg je je echte tickets.

P.S. Denk wel even aan de ESTA mocht je die nog niet hebben.

3. Top | #153
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julieke Bekijk Berichten
    Is natuurlijk nadelig om plaatsen te reserveren maar laat je toch ook in een onzeker gevoel over vluchttijden etc...
    vluchttijden kunnen altijd nog veranderen. Het enige wat vast staat na ticketing is de prijs.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #154
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010

Jeroen , bedankt voor de info!

aan de telefoon werd mij echter verteld dat ik een aantal weken voor vertrek de e - tickets zou krijgen, aangezien er dan zeker was dat de uren zouden juist zijn..

Vandaar mijn twijfels!

5. Top | #155
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Vind ik persoonlijk een beetje een raar verhaal.

6. Top | #156
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Ik denk dat er wordt bedoeld dat de reisbescheiden (prints van de E tickets) vlak voor de reis aan je verzonden worden omdat vliegtijden ( zoals je zelf ook aangeeft) altijd nog kunnen wijzigen.

Maar je krijgt gewoon toegang tot een website waar je alles op kan zien zodra je het complete bedrag betaald hebt is het gewoon rond.

7. Top | #157
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Exit-Reizen hoeft die e-tickets toch helemaal niet te printen? Gewoon de link doorsturen.
    Zelf hoef je die ook niet te printen, je paspoort meenemen is genoeg.

8. Top | #158
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Ja, maar zoals iemand van het forum mij eerder eens aangaf blijkt het zo te zijn dat veel mensen toch altijd vragen om tickets, vandaar dat er vaak geprinte E-tickets naar de mensen worden gestuurd die via een reisbureau boeken.

Voor onze afgelopen reis zaten bij de reisbescheiden ook E-tickets, vandaar.

Als je zelf rechtstreeks boekt heb je dit ook nooit.

9. Top | #159
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Wij hebben ook bij Exitreizen geboekt, en kregen ze gelijk via de mail.
    Nouwja "ze"" je hebt een confirmation nummer, en de tijden van overstap en zo, en dat het bevestigd is.
    Meer heb je ook niet nodig.

Vouchers van hotels krijgen we wel pas later, ik neem aan als we alles betaald hebben.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

10. Top | #160

Ik ga al voor de vierde keer met exit-reizen en heb absoluut goede ervaringen met ze. Nadat je met ze in zee bent gegaan krijg je een link naar een website met je vluchtgegevens.Met de conformatienummer die daar staat kun je ook naar de website van United Airlines om je vlucht te bekijken.
    Op het moment dat je alles hebt betaald kunnen er geen extra brandstofkosten op je verhaald worden. Ik heb in september geboekt voor juli en alleen een aanbetaling gedaan van 150 EUR / persoon. In maart kregen we te horen dat als ik 2400 EUR overmaakte, UA de extra brandstofkosten a 30 EUR / persoon niet zou doorbelasten. Dat heb ik gedaan, maar je krijgt dan nog steeds niet de tickets. 2 weken van te voren krijg je je reis vouchers, waaronder je tickets. Ik heb namelijk een complete reis geboekt met hotel, auto en vlucht. Bij elkaar 6400 EUR met 4 personen.

Forum Rechten