Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 42 van de 100 EersteEerste ... 3240414243445292 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

1. Top | #411
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Tolwegen / SunPass

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masterkabal Bekijk Berichten
    Ik heb vandaag contact gehad met Alamo over de Sunpass.
    Het blijkt dat er helemaal geen kosten aan verbonden zijn.
    Geen flauwekulletjes verkopen, graag. Het is voor sommigen al lastig genoeg, dan zitten we niet op verkeerde info te wachten. Alamo gebruikt helemaal geen Sunpass. De afhandeling bij Alamo geschiedt door HTC. Doe je huiswerk goed, voordat je hier verwarring sticht.

De enig juiste info over het systeem dat Alamo hanteert is:

De kosten bedragen bij Alamo 2 dollar per dag met een maximum van 6 dollar per huurperiode.

Customers only will be billed for days they use the automated toll road. Costs for the TollPass Automatic program include all toll charges incurred plus a $2 per 24-hour rental period TollPass convenience charge, or $6 maximum per rental transaction.

2. Top | #412
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

@Teleton,
    Ik verkoop geen flauwekul. Zie hieronder de mail naar en van Alamo van gisteren. Privegegevens eruit gefilterd. Deze mail neem ik mee naar de balie van Alamo zodat ze niks aan kunnen smeren. Doe jij maar beter je huiswerk [-X
    Thank you for allowing us to be of service to you.
    Response Via Email (Betsy) 06/21/2011 02:22 PM
    Dear Mr., Thank you for your question. You are correct, you will not need to ask for the sunpass. The agent at the location, will most likely go over all of the procedures with the sunpass when you arrive. The sunpass on the vehicle will keep track of all tolls you go through and charge accordingly.

Customer By Email 06/21/2011 02:14 PM
    Dear Betsy, So i can pickup my car without having to ask about the sunpass? And drive through any of the sunpass tollboots without extra costs? This is a very good service from Alamo.

Response Via Email (Betsy) 06/21/2011 11:41 AM
    Dear Mr., Thank you for the location. At our Orlando location, all of the vehicles have the sunpasses on them already, and there is not any additional charge for this. The only charges you will have will be for the tolls you drive through and they will be charged directly to the credit card that is on file for your rental.
    It normally takes approximately 30 days for these charges to appear and you may obtain a copy of the receipt at http://htallc.com/ under "Toll Receipt".

Customer By Email 06/21/2011 11:14 AM
    Dear Betsy, I'm picking up my car at Orlando MCO and will return it at MCO. For a period of 15 days.

Response Via Email (Betsy) 06/20/2011 03:07 PM
    Thank you for your email. If you could please respond with the location you will, I will be happy to find out the cost of the Sunpass.

Customer By Email 06/18/2011 06:28 AM
    I would like to know the Sunpass rates for Florida. Couldn't find the info about it on the website.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-08-11 om 07:54. Reden: quote ingekort

3. Top | #413
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

je kunt het luid en duidelijk hier vinden:
    https://alamo.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2607

Knaapje

4. Top | #414
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Bij Alamo krijg je een foldertje mee bij de balie over de tol.......je kunt met je huurauto meteen de sunpasslanes gebruiken zonder ook maar iets aan te vragen of te activeren. Dit kost je 2 dollar per dag en hooguit 6 dollar voor de totale huurperiode. Achteraf moet je de tol betalen via je creditcard. Ik moet zeggen het werkt erg makkelijk.

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

5. Top | #415
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masterkabal Bekijk Berichten
    @ Teleton,
    Ik verkoop geen flauwekul.
    Zie hieronder de mail naar en van Alamo van gisteren.
    Privegegevens eruit gefilterd.
    Deze mail neem ik mee naar de balie van Alamo zodat ze niks aan kunnen smeren./
    U verkoopt flauwekul, zegt u dat maar tegen Betsy. Met de groeten van mij! Uw verhaal doet mij denken aan dat van een dronken pastoor die beweert dat we op Hemelvaarstdag de geboorte van Jezus gedenken. U en Betsy hebben de klok horen luiden maar hebben geen idee waar de klepel hangt.

Hiermee veroorzaken u en Betsy onnodig vakantieleed bij de gemiddelde Floridaganger die toch al wat moeite heeft zich een weg te banen door deze lastige materie. Wat Betsy ook zegt, het is niet waar. U kunt dit op de diverse sites terug vinden en, ook niet onbelangrijk, u vergeet dat er inmiddels een hele schare van ervaringsdeskundigen op dit forum is die uw en Betsy's verhaal zullen logenstraffen.

Bij de balie van Alamo zal men u niets aansmeren wat met tolgeld te maken heeft. De tolgelden van Alamo auto's worden namelijk geind op basis van het kenteken van de auto. U vindt dit straks in uw huurcontract in de kleine lettertjes. Zolang u geen gebruik maakt van tolwegen, gebeurt er niets. Zodra u gebruik maakt van een tolweg en van de SunPass lane gebruik maakt, wordt het kenteken vastgelegd en krijgt u de rekening. 2 dollar voor de service op die dag en het verschuldigde tolgeld. Dat is alles. Komt geen apart contract, geen Sunpass Mini Sticker met transponder en geen Portable transponder aan te pas.

Ook ik heb, op uw speciaal verzoek, nog even contact opgenomen met Alamo. De Chatservice, werkt prima maar alleen als je zelf goed beslagen ten ijs komt en je niets op de mouw laat spelden. Heb uw incidentnummer voorgelegd. Uitkomst: Betsy kraamt onzin uit en u neemt het klakkeloos over. Schaam, schaam, sorry, sorry. Alamo probeerde mij wel ook wijs te maken dat je naar de optie moet vragen aan de balie. Na wat doorvragen blijkt ook dit niet nodig, de procedure verloopt zoals we hem hier op het forum hebben beschreven. Opgelost?

6. Top | #416
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Inmiddels even de folder van Dollar erbij gepakt en doorgelezen en de fee die betaald wordt is inderdaad inclusief de tolgelden, er komt geen rekening meer achteraf als je de sunpass optie bij dollar op je contract laat zetten vooraf tegen de betaling van de fee.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-08-11 om 07:55. Reden: fqe

7. Top | #417
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Is het iemand al eerder gelukt om de Sunpass Mini sticker vanuit NL te activeren? Ik voer een 'fake' auto in en dat brengt me naar de volgende stap. Ik kan verder alle stappen doorlopen tot en met het einde en dan krijg ik de volgende melding.

• Validation Error

• We are unable to complete your request at this time.
      Please contact SunPass at (888) 865-5352

Jammer want we vliegen op Tampa en ik wil toch graag de sticker geactiveerd hebben. Als niemand het hier weet ga ik van de week toch maar even het nummer bellen.

8. Top | #418
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Toen ik 2 weken terug de transponder wilde activeren waren er al problemen met het systeem, mocht het niet online lukken dan moet je even bellen met sunpass en dan wordt hij telefonisch geactiveerd en worden je gegevens er op gezet. Daarna heb je zelf direct toegang via de website tot je account.

9. Top | #419
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011

Om het verhaal van Teleton nog even te ondersteunen(bevestigen); Hier het antwoord dat ik kreeg van Alamo:
    Our locations in Colorado, Texas, and Florida have the Toll Pass Service automatically processed to all rental vehicles if you go through a video toll way. You will be charged directly for any toll roads that are traveled on during the rental. This is more convenient and less costly to our customer's because you are not issued a citation or ticket if you forget to pay a toll. If you travel to avoid these toll ways, you will not be billed for the Toll Pass Service or any tolls. Please visit the website http://www.htallc.com/tollpass to view the toll receipts after your rental.
    En ook nog een keer van HTALLC
    If you were to drive a car from Alamo to Florida, you would be able to go through the Sunpass lanes. There is nothing you need to do to activate the service other than drive through the Sunpass Only lanes. A picture of your license plate is taken and that is how the toll is picked up.
    Please keep in mind that there is a convenience fee of $2.00 per toll usage day, not to exceed $6.00 for the entire rental period. The convenience fee remains inactive on the days that you do not use the toll roads.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-08-11 om 07:58. Reden: quotes

10. Top | #420
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Nog niet zo lang geleden was Alamo ook een stuk prijziger, maar ook die zijn verstandiger (klantvriendelijker) geworden. Zo haal je (en houdt je) klanten binnen, en dat zal Dollar toch ook willen.

Zelf heb ik geen probleem met Dollar. In Oktober huren wij weer eens bij hun (sorry, Alamo) en maak ik gewoon weer gebruik van m'n lifetime solution voor $25,- ex-toll :mrgreen:
    Hoef ik ook niet deel te nemen aan deze eindeloze discussie :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

Forum Rechten