Hmmm daar heb ik inderdaad geen rekening mee gehouden ](*,)
Bedankt voor de tip Michael !
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ach, je bent niet de eerste die dat vergeet. En ook niet de laatste.
SeaWorld is meestal via de eigen site het goedkoopst. Al dan niet met een code of aanbieding. Andere aanbieders bieden de tickets wel aan, maar meer als service en vragen daar dan ook een fee voor van een paar dollar. Op de site van bijv. Undercovertourist word je zelfs doorverwezen naar de goedkopere tickets op de SeaWorld-site.
Ik vrees dat de tickets aan de poort duurder zijn dan de on-line tickets. Adults at kids prices zijn, dacht ik, niet aan de poort verkrijgbaar. Bovendien is het een heel gedrang bij de vending machines en de kiosken.
Mijn idee; koop een e-ticket en loop direct door naar de ingang!
Bedankt voor jullie reacties, ik ben er uit! Ik ga ze inderdaad online bestellen en direct uitprinten.
Heb reeds in het "seaworld-topic" vermeld dat je op dit moment met de promotiecode "McDonalds2011" $12,- korting krijgt. Alleen is dan de 2e dag niet meer gratis......
Maar aangezien we de 2e dag naar KSC willen is dat geen probleem![]()
Vorige week ,woensdagavond, tickets besteld bij undercovertourist.com. Vandaag lagen ze al op de mat, supersnelle service dus. Nu nog de stoelen reserveren voor La Nouba, en we zijn weer een stapje dichterbij de vakantievreugd![]()
Reisverlag Florida Juli 2013 Reisverslag Florida Augustus 2011 Reisverslag Florida November 2010
New England 2016 Florida 2017
Ook mijn tickets bij undercovertourist.com waren woensdag beginnen, binnen een week, terwijl ze pas 15 juni binnen zouden komen! Lekker
We hebben een 3-daagse tickets Universal + Wet n Wild besteld + toegangsticket tot Kennedy Space!
Zin in![]()
Wij hebben onze tickets besteld bij attractionticketsdirect.de. Na 2 weken alles binnen in een mooi mapje incl een boekje met alle belangrijke attracties in Orlando e.o. met handige tips.
Dik tevreden dus!
Misschien een stomme vraag, maar ik stel hem toch. Ik ben nu bezig met het zoeken naar wat het goedkoopste is qua flex/hopper tickets. Nu zat ik op http://www.attractionticketsdirect.de te kijken. Daar is een 5 parken pass 186 euro. Alleen dat is de prijs van 2011. Voor 2012 is hij alweer 204 euro. Maar zo'n pas is toch onbeperkt geldig, zolang hij niet geactiveerd wordt?
Wij kopen onze tickets altijd bij Orlando-Ticket-Deals en dan vragen ze wanneer je vertrekt. Op onze tickets stond dat ze alleen voor dat jaar geldig waren en dat je ze moest gebruiken voor 31 december.