Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 83 van de 106 EersteEerste ... 3373818283848593 ... LaatsteLaatste
Resultaten 821 tot 830 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

1. Top | #821
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008

Standaard

@Lannie;
    Ervaring met upgraden heb ik niet, maar wij hebben via priceline ook het Travelodge op Key West gewonnen, voor komende october. Wij zijn met z'n 5en en ik had op 2 kamers geboden, denkende dat er wel 2 bedden op elke kamer zouden staan. Blijkt idd bij Travelodge 1 queenbed:shock:. Ik heb gemailt, maar ik heb naar een rollaway gevraagd, en die zijn er. Dus misschien is dat voor jullie ook een idee?

Dit was het antwoord op mijn vraag, ontvangen 16 januari
    Dear Gerrie
    The property does have rollaway beds which can be rented.
    Ze zouden er dus echt moeten zijn:wink:, en ik ga er ook vanuit, anders hebben wij ook een (financieel) probleem:-\"
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-09-11 om 20:20. Reden: 1+1

2. Top | #822
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Hotels via Priceline

Maar dit blijft dus het risico met priceline; je hebt recht op een kamer voor 2 personen. Dat risico neem je dus en eenmaal gewonnen kan je er niet meer van af. In heel veel gevallen levert dit geen problemen op, maar wij hebben ook een keer dit probleem gehad in Miami en een keer in New York. Houd dit dus in je achterhoofd en neem bewust dit risico :wink:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

3. Top | #823
    Ingeschreven
    Dec 2008

Een rollawaybed huren zal rond de 10/15 dollar per nacht liggen, is onze ervaring.
    Mattrob: We wisten dat het voor 2 personen was, maar ook dat er vrijwel overal 2 bedden op de kamers staan, en hebben dus willens en wetens op maar 2 kamers geboden, in de hoop dat het meevalt, en anders slaapt onze 23 jarige zoon gewoon in de auto. haha, nee hoor.
    Het enige probleem wat we nu trouwens wel zouden kunnen hebben is, dat we pas na het boeken ontdekten dat het dat weekend retedruk is vanwege het jaarlijkse Festival. De kans zit er dus wel in dat er, indien nodig, geen extra kamer meer vrij is, of heeeeel duur.
    Fingers crossed dus8-[

4. Top | #824
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007

Fransje,

Slecht nieuws, we hebben nogmaals met het hotel gebeld en hadden een andere dame aan de telefoon, een rollaway bed was absoluut niet mogelijk in de kamer die je via Priceline geboekt hebt. Dit heeft te maken met de brandvoorschriften. Je moet omboeken naar een suite en hier kan een rollaway bed bij geplaatst worden tegen betaling. De kosten voor dit omboeken waren vandaag $ 80,-- excl. tax t.o.v. gisteren $ 100,-- ex. Ik heb gevraagd waarom deze prijzen verschillen, maar dit heeft te maken met de rate of the day!

Hierna hebben wij het telefoonnummer gebeld uit jouw e-mail en nogmaals navraag gedaan. Het komt er ook hier weer op neer dat je een upgrade moet doen. Ik heb verwezen naar jouw e-mail, maar ook dit mocht niet baten. De dame gaf aan dat er waarschijnlijk een fout is gemaakt.

In ieder geval hebben wij besloten een ander hotel op Key West te gaan boeken, want wij verblijven van 3 tot 5 juli op Key West. Hierin valt de '4the of July', en beide dames konden niet aangeven wat dan de 'rate of the day' zou zijn. Toen ik aanhaalde misschien wel $ 150,--, zeiden beiden dat dit best mogelijk zou kunnen zijn!! Dus dat risico willen we niet lopen.

We hebben via priceline $ 160,00 betaald en dit zijn we helaas dan maar kwijt!!:sad:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-09-11 om 20:16. Reden: fqe

5. Top | #825
    Ingeschreven
    Dec 2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten
    Of je koopt voor een paar $ een luchtbed bij Walmart...
    Dat is wel een goeie:-D
    Die 2 nachtjes dat we er zitten overleeft hij wel op n luchtbed. Alleen even uitkijken met inchecken dan dat ze geen 5, maar 4 personen zien lopen, haha

Lannie, jammer dat jullie er niet uitgekomen zijn met Travelodge. Het zet mij nu toch wel aan het denken.... Iets anders zoeken is voor ons niet echt een optie, omdat we 2 kamers voor 2 nachten hebben, dan wordt het financieel een ander plaatje. We zien t wel, anders is dat luchtbed idee van A. Hoffman ook wel iets, haha

Maar misschien zijn jullie wel beter af elders, omdat ze nu aan het verbouwen zijn. Volgens hun site is er sprake van geluids- en stofoverlast.
    In ieder geval bedankt voor de info, wij weten nu dat we een afwijzend antwoord als we naar een rollaway vragen kunnen verwachten. Hoewel, ik kan er natuurlijk nog een mailtje naar die Lindsay aan wagen.....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-06-11 om 20:34. Reden: 1+1

6. Top | #826
    Ingeschreven
    Aug 2007

Fransje, ik zou Lindsay zeker nog een mailtje sturen. Ik ben dan ook wel benieuwd naar haar reactie?!

Enne, misschien is de 'rate of the day' bij jullie dan wel veel minder als de bedragen bij ons genoemd van 80 en 100 dollar per nacht excl. Alhoewel ik wel gezien heb dat er in oktober ook een festival is.

Wij hebben inmiddels een Hotel/Bed & Breakfast geboekt in het centrum van Key West voor $ 140,00 per nacht. We hebben van de nood, maar een deugd gemaakt en iets geboekt wat dan ook echt helemaal naar ons zin is!!

7. Top | #827
    Ingeschreven
    Dec 2008

Standaard

Hoi Lannie, ik heb haar gelijk een mailtje gestuurd na mijn vorige posting, ik wil het nu toch ook wel zeker weten:grin:. Het antwoord zal ik hier opzetten, ok?

Wij zitten inderdaad tijdens dat drukke Festival weekend op Key West, daar hadden we helemaal geen erg in, dus alle kamers zijn dan òf vol, òf duur. Voor de 2 kamers 2 nachten hebben we $350 incl tax betaald. Op zich niet veel, maar om nou wat anders te gaan zoeken, vind ik toch jammer. Upgraden naar een 6 pers. suite zou rond de $300-$350 meer kosten dus dubbel zo duur, en een derde kamer minimaal $135 per nacht. Zoonlief vind t luchtbed idee niet zo erg zei hij al:mrgreen:
    Maar lekker in t centrum zitten, wat jullie nu hebben, is niet verkeerd, heerlijk hoor.

Edit:
    Heb al antwoord gekregen van Lindsay van de Wyndhamgroup waar Travelodge onder valt. Super snel, klasse!
    Dear Gerrie,
    I do apologize, but 3 people are not able to stay in a 1 bed room, as the maximum occupancy is 2 people.
    Dan heb ik nu dus wel een probleem.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-09-11 om 20:22. Reden: 1+1

8. Top | #828
    Ingeschreven
    Aug 2007

Fransje,

Wat vervelend!! Maar wees blij dat we er nu achter komen! En niet als je daar aan de balie staat en heel veel geld moet bij betalen.

Je zou op google de naam van het travelogde in kunnen geven, zodat je de meerdere aanbieders met elkaar kunt vergelijken, tevens bij priceline en misschien kun je dan een één of twee persoonskamer bij boeken!! Ik denk dat je dan ook nog altijd wel het goedkoopste uit bent.

Nog even voor andere lezers; we hebben ook via priceline Circa39 in Miami en Holiday Inn in Key Largo geboekt. Van beiden hotels hebben we een email terug ontvangen, waarin zij aangeven dat wij gewoon een kamer hebben met 2 2-persoonsbedden!

9. Top | #829
    Ingeschreven
    Dec 2008

Hoi Lannie,
    Ik ben tijdens de Pinksterdagen al bezig geweest met prijzen te vergelijken, maar het is bij elke aanbieder een stuk duurder nu dan in december toen we dit hotel wonnen. Via Priceline zelf is het nog het goedkoopst.
    We hebben via Priceline al een nieuw bod gedaan voor 1 kamer, aangezien onze kinders allen meerderjarig zijn, en wij tweeen dus best in een ander hotel kunnen gaan zitten als dat zo uitkomt. Dan heeft zoonlief een kamer voor hem alleen; ook prettiger voor hem:lol:. Eerste bod is afgewezen.
    Ook heb ik die Lindsay gevraagd of ze iets voor ons kan "betekenen", in de zin van een upgrade naar een suite met redelijke bijbetaling, of een kamer erbij ( met de vraag of dat misschien voor de prijs van het winnende bod , $75, kan:-\". Valt te proberen.....)

10. Top | #830
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

@Fransje, En anders neem je de 3e persoon via de achterdeur mee naar binnen, er is zo goed als nergens bij de hotels een toegangscontrole dus niemand die het merkt.

En vanmorgen toch zelf maar weer even via priceline geboden en met succes. $70 excl. vat en fee voor het Hilton bay in St. Petersburg op een paar straten van het Tropicana Field waar we vanavond de wedstrijd gaan bijwonen. \\/\\/

Forum Rechten