Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 30 van de 67 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

1. Top | #291
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Re: Discovery Cove

Ik begrijp dat het echt heel veel geld is. Gratis eten en drinken de hele dag inclusief ontbijt. Maar de herinnering is zo mooi, één van de mooiste dagen rondom Orlando. We hebben zo genoten vorig jaar en idd een fotoserie gekocht daar. Zeker niet de duurste. Hangt me iets bij van $70 of € 70 voor 2 grote foto's( 20 x30), 3 kleine ( 10 x 15)en 3 sleutelhangers met foto. Misschien je een mail sturen naar DC en vragen naar de prijzen van de fotoshoot.

2. Top | #292
    Regelmatige Bezoeker Jess85's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Ja voorlopig zitten we aan 400 euro met 9 pretparken (waaronder de pretparken bij de ultimate keuze van DC) Als we kiezen voor het pakket van DC ultimate + disney + universal komen we op 537 euro.

Ik weet ook dat ik er misschien spijt van ga hebben als ik het niet zou doen.
    Maar inderdaad zal eens een mailtje sturen naar de prijzen van de foto's zodat ik wat beter het budget kan inkijken. Merci om mij een ideetje te geven van de prijs.

3. Top | #293

@Jess85
    Hieronder de prijzen van afgelopen jaar die een pagina of 10 geleden werd gepost door LYN:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lyn Bekijk Berichten
    Heb een uitgebreide mail terug, hoop dat jullie er wat aan hebben O

Thank you for contacting Discovery Cove. We appreciate the opportunity to assist you with planning your adventure.

The Trainer for a Day program is an exclusive program available to 24 guests each day in 3 groups of 8. You will arrive at 8 am and spend the day with a dolphin trainer until 3 pm. The rest of the afternoon will be yours to enjoy all of our amenities and attractions at your leisure. The morning begins with a behind-the-scenes small-mammal playtime and training session, feeding and care of exotic birds in the free-flight Aviary, 30 minute dolphin interaction, behind-the-scenes feedings in the Coral Reef, behind-the-scenes animal food preparation and record review, ending the day with an enhanced dolphin interaction and training encounter. This enhanced dolphin interaction will have an exciting double foot push by two of our dolphins!

You may then enjoy our other park attractions such as the Coral Reef, Resort Pool, Tropical River, bird Aviary and Ray Lagoon.

Included in your day's admission is a continental breakfast featuring Danish pastries, muffins, fruit, coffee and juice, all snacks and beverages throughout the day, as well as various Anheuser-Busch products from either of our market places. These amenities are all in addition to the Laguna Grill lunch always included as part of Discovery Cove admission.

For more information on the Trainer for a Day program and to make a reservation for your adventure, please call our Reservation Center toll free from the US at 1-877-4DISCOVERY, toll free from the UK at 00 800 3344 1818 or 407-370-1280 for other international guests.

The photo package prices and individual prices are:
    Basic Photo Package - $69.00 / $73.49 including tax

(3) 6 x 8 Prints
    (2) Key chains with choice of print

Adventure Photo Package - $139.00 / $148.04 including tax

(5) 6 x 8 Prints
    (2) Key chains with choice of print
    (1) Digital Photo CD

Ultimate Photo Package - $219.00 / $233.24 including tax

(7) 6 x 8 Prints
    (1) 4 x 6 Print & (2) Key chains (Same image)
    (1) Digital Photo CD
    (1) Interaction DVD
    (1) Photo Album
    (1) 16 x 24 Poster

Additional Items With package / With Tax or A la carte /With Tax
    4 x 6 & Wallets $10 $10.65 $20 $21.13
    6 x 8 Print $10 $10.65 $20 $21.13
    16 x 24 Poster $25 $26.63 $35 $37.28
    24 x 36 Poster $35 $37.28 $45 $47.93
    Interaction DVD $50 $53.25 $75 $79.88
    Digital Photo CD $75 $79.88 $125 $133.13
    Marble Tile $39 $41.55 $59 $62.84
    USB Drive N/A N/A $125 $133.13

* All prices are in USD. Package components and prices are subject to change.

4. Top | #294
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Wij vonden de prijs eigenlijk wel meevallen. We betaalden $ 199 pp en als je ziet wat je er allemaal voor krijgt:
    de dag zelf natuurlijk het zwemmen met de dolfijnen, ontbijt, lunch, drankjes, snacks en daarbuiten onbeperkt entree tot Seaworld en Busch Gardens, waar we minstens 2 keer naar toe zijn geweest.

Tickets voor 2 parken kosten al $ 119 pp. Tel daar ontbijt en lunch bij op dan krijg je het zwemmen bijna voor niets.
    Wij hebben beide keren in Discovery Cove het totale fotopakket genomen. Als we dat niet hadden gedaan (om een paar $$ uit te sparen) dan hadden we daar vast en zeker spijt van gekregen.

En... het is zo'n geweldige ervaring en een dagje DC is zo lekker relaxt.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

5. Top | #295
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

wij hebben vorig jaar het complete fotopakket genomen
    dit jaar vonden we de foto`s heel erg tegen vallen, en omdat we toch al een uitgebreid pakket aan de muur hebben hangen,op onze en zoonliefs slaapkamers
    hebben we dit jaar 1 mooie foto genomen, kosten $20 excl. tax
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

6. Top | #296
    Ingeschreven
    Jan 2011

@ Tokheim: bedankt voor de info van de prijzen voor fotopakket!

Had niet volledig het topic gelezen. Mijn vriend ziet de prijzen nog zitten en zou zelfs een dvd kopen en nog een kleinere foto. Als je het inderdaad bekijkt, valt de prijs nog mee met al het eten en drank inclusief. Zelfs mijn ouders willen dat ik met dolfijnen zwem (ze weten nu al dat ik spijt ga hebben en als ik het niet doe :razz.

7. Top | #297
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010

Discovery Cove moet je zeker doen! Het is echt de moeite!!! Wij vonden het eerst ook wat duur maar het is een unieke kans. Vrienden konden ons overtuigen om het toch te doen. Een dag in DC is onvergetelijk. Je bekijkt het maar als een dag verblijf in een super klasse hotel, all in, met alles erop en eraan.
    De foto's zijn niet goedkoop. Je kan eventueel enkel de CD kopen. De foto's kan je dan thuis laten afdrukken of kopieren. Wij hebben zelf ook foto's genomen en die vielen reuze mee. Aan de rechterzijde van de waterplas, heb je een kleine uitkijkpost, een glazen wand waar je het gebeuren van dichtbij kan volgen.
    Als we nog eens in de omgeving komen staat DC zeker terug op het programma!

8. Top | #298

Hier vind je mooie mooie fotos van het nieuwe Grand Reef van DC tijdens de opening op 10 juni 2011....

Theo
    Laatst gewijzigd door Tokheim; 11-06-11 om 10:30.

9. Top | #299
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009

Wat een mooie foto's , je krijgt zo een goed beeld van het park.
    Wij vonden Discovery Cove ook geweldig afgelopen februari en moeten gauw maar eens terug met de kinderen om het Grand Reef te bekijken:-o

10. Top | #300
    Ingeschreven
    Jan 2011

En we hebben onze tickets besteld. :-) We gaan dus ook naar Discovery Cove op 6 november! Mijn vriend en ik zijn dan 3 jaar samen! :smile:
    Het gaat fantastisch worden en de Grand Reef ziet er heel mooi uit!

Forum Rechten