Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 41

Onderwerp: Autohuur: "aansmeren" van allerlei extra's

1. Top | #31
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: oppasen met autohuur Dollar car rental

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edenanita Bekijk Berichten
    zal er altijd wel een tollbooth zijn waar je cash kan betalen.
    Omdat de discussie zich in twee topics afspeelt ook hier even een link naar de site van de Selmon Express Way in de Tampa Bay Area. Hier is All Electronic Tolling ingevoerd. AET = je kunt niet cash betalen.

Een logische vraag is natuurlijk: Hoe betaal ik dan de tol met mijn huurauto? Antwoord op de site: Each company has a different payment arrangement so be sure to review your rental agreement carefully. Lees ook de FAQ's over dit onderwerp op dit forum.

Met name Dollar heeft een afwijkend aanbod dat voor de gemiddelde toerist niet zo aantrekkelijk is. Overweeg om zelf een SunPass minitransponder aan te schaffen als je bij Dollar huurt en incidenteel gebruik maakt van de tolwegen; lees ook de FAQ's over dit onderwerp.

2. Top | #32
    Newbie Fiesta68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011

Standaard Re: Autohuur: "aansmeren" van allerlei extra's

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindaa Bekijk Berichten
    De laatste keer bij Dollar probeerde de medewerker ons allerlei extra's aan te smeren en ons zelfs bang te maken dat als we met pech kwamen te staan of een ongeluk zouden krijgen alles zelf moesten betalen.
    Hallokes

Hier KingKong65, de echtgenoot van Fiesta68.
    Wij hebben de Westkust van USA gedaan van 06/05/11 tot 27/05/11. Ik heb mij idd laten 'vangen' aan die praat van de 'dollar'-bediende en heb zo'n $ 235 bijbetaald voor die 'full option road safe.' Het was voor ons de eerste keer Amerika en heb mij een beetje bang laten maken. ops:
    Wij zijn van plan om in mei 2012 een rondrit te doen Orlando-Miami.. en zal mij deze keer zeker niet laten vangen. [-o<
    Bon.. van die $ 235 dollar dat we 'verloren' hebben, hebben we zeker geen biefstuk minder moeten eten, maar 't is toch wel een beetje verloren geld geweest. Moet er wel bij vertellen dat we de auto met een volledig lege tank hebben teruggegeven (had nog zo'n 30 miles te gaan) :grin:

Hoe zeggen ze dit weer... van die ezel en die steen? :lol:

mvg
    KingKong65
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-06-11 om 19:57.

3. Top | #33
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Als je bij usa reisen boekt kun je een formulier uitprinten wat je moet afgeven aan de balie waar je gegevens opstaan zoals rijbewijs nummer adres etc.dit om de wachttijd te verkorten.
    Hier staat dus ook een gedeelte op wat je kunt aankruisen of je wel of niet road assistence wil en wel of niet geintresseerd bent in een upgrade.
    Gewoon formulier inleveren en volgens mij valt er dan echt niets meer "aan te smeren". ( hoop binnenkort ook de sunpass sticker te krijgen voordat we vertrekken).
    Dan zijn we er helemaal klaar voor.

4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009

Heb je een link naar dat formulier?

5. Top | #35
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard

Dit formulier bedoelde ik.
    Het zit als laatste pagina (pag 4) bij de reisinformatie A-Z die je krijgt toegestuurdt door usa reisen.

Um die Anmietung vor Ort zu beschleunigen, füllen Sie bitte diese Formular aus und übergeben Sie es dem Mitarbeiter am Dollar Schalter Angaben zum Hauptmieter / Renter Information

Nachname / Last Name
    Vorname / First Name
    Geburtsdatum / Date of Birth
    Führerscheinnummer / Drivers License No.
    Ausstellungsland / Issuing Country
    Heimatadresse / Home Address
    Land / Country
    Straße / Street
    Stadt & PLZ / City & Postal Code
    Telefon / Phone

Hotel-/ Kontaktadresse in den USA/CAN falls vorhanden – Hotel / Local Contact Info. if avlb.
    Telefon in den USA/CAN / Local Phone No.

Anzumeldende Zusatzfahrer / Additional Drivers (evt. Zusatzkosten beachten)
    Name, Vorname / Last Name, First Name
    Führerscheinnummer / Driver’s License No.
    1)
    2)
    3)
    4)

Bitte bei Bedarf ankreuzen und/oder ergänzen

Ich akzeptiere keine größere / andere Fahrzeugkategorie als die von mir gebuchten Kategorie, sofern hierfür zusätzliche Kosten für mich entstehen. Falls die auf meinem Leistungsgutschein/Voucher angegebene Fahrzeugkategorie nicht zur Verfügung steht, erwarte ich, dass mir ein Fahrzeug der nächst höheren Kategorie ohne Aufpreis zur Verfügung gestellt wird.
    I don’t accept any Upgrades or Car-Class-Changes if this results in any additional charges for me. If the car class I reserved (see voucher) is for some reason not available, I expect to be provided with a higher class car at no additional charge.

Ich verzichte auf den optionalen “Roadsave” Service.
    I don’t like to puchase the optional Roadsave service.s[/quote]
    Laatst gewijzigd door Jen876; 19-06-11 om 23:18. Reden: 1+1 en letterkleur aangepast

6. Top | #36
    Ingeschreven
    Jun 2009

Het formulier ziet er in het echt overzichtelijker uit maar zogauw je het copieert komt het er zo uit te zien op een of andere manier.
    Maar het geeft je in ieder geval een idee wat voor info ze willen,misschien kun je zelf zo'n formulier in elkaar draaien.
    En michael bedankt voor het bewerken,kreeg het weer eens niet voor mekaar.
    Laatst gewijzigd door Jen876; 19-06-11 om 22:58.

7. Top | #37
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009

Thanks! Ik ga even zoeken in mijn formulier.

8. Top | #38
    Vaste Bezoeker randje35's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jen876 Bekijk Berichten
    Als je bij usa reisen boekt kun je een formulier uitprinten wat je moet afgeven aan de balie waar je gegevens opstaan zoals rijbewijs nummer adres etc.dit om de wachttijd te verkorten.
    Hier staat dus ook een gedeelte op wat je kunt aankruisen of je wel of niet road assistence wil en wel of niet geintresseerd bent in een upgrade.
    Hopelijk werkt het wij hebben ook zo,n formulier gekregen van USAreisen.
    Deze ga ik dan ook zeker invullen

Gr Miran

9. Top | #39
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Sinds 3 jaar huren wij via USA-reisen en 2 weken geleden 'voor de gein' dat bewuste formulier eens een keertje ingevuld en bij aankomst op MCO aan de Alamo-medewerker overhandigd. Inderdaad werden er geen vragen gesteld dus het werkt blijkbaar wel :roll:

Groetjes,
    Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

10. Top | #40
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Bij ons werd het formulier vorige keer gewoon zonder te kijken aan de kant gelegd. Geen probleem hoor, ik weet inmiddels wel hoe e.e.a. in zijn werk gaat.

@Pieter:
    Jullie zijn waarschijnlijk - net als ik trouwens - al zo vaak daar geweest dat je geregistreerd staat als Dutch Deeker. Daar verspillen ze niet graag hun tijd aan: snel afhandelen en hopen op een volgende klant waar ze wel wat extra's aan kunnen slijten!

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

Forum Rechten